Mijn koppijn nagenoeg over is?
kijk naar de avatar boven je en je krijgt gelijk weer koppijnChukkels wrote:Mijn koppijn nagenoeg over is?
kijk naar de avatar boven je en je krijgt gelijk weer koppijnChukkels wrote:Mijn koppijn nagenoeg over is?
iddp-stylez wrote:kijk naar de avatar boven je en je krijgt gelijk weer koppijnChukkels wrote:Mijn koppijn nagenoeg over is?
kansloosthe sidespinnars wrote:.....ik niks te doen had vandaag dus heb ik meer dan 100 berichten gespamt
i know_dp_ wrote:kansloosthe sidespinnars wrote:.....ik niks te doen had vandaag dus heb ik meer dan 100 berichten gespamt
leuk geprobeerdChukkels wrote:Ik 14k post heb
Zegt toch geen bal en als je het zou graag wilt zien kan je gewoon op persoons profielstats bekijken.Atraxisz wrote:Waarom is de postcount weg dan?
jordy vond dat er teveel mensen maar wat in het rond posten om hun postcount te verhogen dus heb hij het weggedaanAtraxisz wrote:Waarom is de postcount weg dan?
joun schuld dusthe sidespinnars wrote:jordy vond dat er teveel mensen maar wat in het rond posten om hun postcount te verhogen dus heb hij het weggedaanAtraxisz wrote:Waarom is de postcount weg dan?
hoezo nou weer?NoiseHunterZ wrote:joun schuld dusthe sidespinnars wrote:jordy vond dat er teveel mensen maar wat in het rond posten om hun postcount te verhogen dus heb hij het weggedaanAtraxisz wrote:Waarom is de postcount weg dan?
En terrecht.the sidespinnars wrote:jordy vond dat er teveel mensen maar wat in het rond posten om hun postcount te verhogen dus heb hij het weggedaanAtraxisz wrote:Waarom is de postcount weg dan?
Misschien kan Jor-D speciaal voor hem het bij hem er neer zetten.Dj Skitzo wrote:wat zal swooshie schrikken als die merkt dat z'n postcount weg is
stefaneke wrote:Nou moet ik streepjes gaan zetten voor elke post.
hahah ja kloptDj Skitzo wrote:wat zal swooshie schrikken als die merkt dat z'n postcount weg is
Wel rustig een weekje zonder hem. Hij mag vaker op vakantieDj C-Mind wrote:hahah ja kloptDj Skitzo wrote:wat zal swooshie schrikken als die merkt dat z'n postcount weg is
en postcounts hoeft niet perse ook
wat heeft het voor doel??
om een wedstrijd te maken die de meeste posts heeft??
we weten toch allemaal dat KSwoosh de grootste spammer is en zal blijven