had dit al een tijdje geleden gehoord.
erg lekkere track
erg lekkere track
tik um aan vrouweRavenwood wrote:hahahahaha
tik em aan ouwe
PATS
HeldChukkels wrote:Ok, ik ben fan van ze geworden. Geniaal dit gewoon!
Ze roken Lucky Strike!
Ik quote hier mezelf jaDaveytl wrote:Dat dus!! Ik erger me er ook aan, laat ze lekker Mainstream-hardstyle maken, of hoe je het ook wilt noemen.FRArnold wrote:Wist je dat er gezeik is op de Wasted Penguinz terwijl ze gewoon lekker hun ding doen en sommige mensen die een kutleven hebben dat niet kunnen uitstaan.
Is het niet jouw ding, oké, maar om ze af te gaan branden terwijl ze wel goeie nummers maken die vele andere mensen wel leuk vinden![]()
Ik vind het zelf ook niet altijd mooi, maar sommige nummers van ze klinken uitstekend![]()
View on YouTube
Het gedrag van ze is trouwens niet om over naar huis te schrijven.
Maar dat nummer vind ik zelf heel erg goed klinken
Ravenwood wrote:hahahahaha
tik em aan ouwe
PATS
Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuwe onderschrift heb
baas boven baas.Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuwe onderschrift heb
oostzaner wrote:baas boven baas.Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuwe onderschrift heb
klik er mar is op!Parvuz wrote:oostzaner wrote:baas boven baas.Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuwe onderschrift heb![]()
Jongens, zo scan die wel weer.
..maar wel egt kut voor je ogen isNinotjuh wrote:dat ik eindelijk een avatar heb die wel kon worden geupload!
Ja wtf is dat voor vage shizzlethe sidespinnars wrote:..maar wel egt kut voor je ogen isNinotjuh wrote:dat ik eindelijk een avatar heb die wel kon worden geupload!
oostzaner wrote:baas boven baas.Dj C-Mind wrote:dat ik een nieuwe onderschrift heb
nee jij dan met je Henry stofzuiger.echte_oostzaner wrote:Hmm lekker, sluikreclame.