kijk even in zijn profiel en je ziet het ookJosh-T wrote:Kun je wel snel zien of iemand hier veel actief is.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik had liever dat het iets later gebeurd was om eerlijk te zijn. Bijvoorbeeld als de rage voorbij was om je naam te veranderen. 
je hebt altijd een standaard groepje mensen op HT. bijv. beuntie, C-mind, chukkels, robbertt en de mods + jor-d. dus de meeste actieve leden ken je wel.Josh-T wrote:Kun je wel snel zien of iemand hier veel actief is.
Haha idd post zegt niet super veel over actief zijn of niet,oostzaner wrote:je hebt altijd een standaard groepje mensen op HT. bijv. beuntie, C-mind, chukkels, robbertt en de mods + jor-d. dus de meeste actieve leden ken je wel.Josh-T wrote:Kun je wel snel zien of iemand hier veel actief is.
Als je veel post hebt maar je bent er een tijdje uit geweest ben je niet gelijk actief
ik wist niet dat het een rage wasChukkels wrote:Ik had liever dat het iets later gebeurd was om eerlijk te zijn. Bijvoorbeeld als de rage voorbij was om je naam te veranderen.
wist je dat mijn WMP door blijft gaan met afspelen terwijl ik hem weg klik. 
heb ik ook wel is gehadoostzaner wrote:wist je dat mijn WMP door blijft gaan met afspelen terwijl ik hem weg klik.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hier ook!Protoss wrote:heb ik ook wel is gehadoostzaner wrote:wist je dat mijn WMP door blijft gaan met afspelen terwijl ik hem weg klik.
Is windows media player gewoon niet goed afgesloten. Gewoon even via taakbeheer (ctr alt delete) en dan bij services wmplayer uit zettenoostzaner wrote:wist je dat mijn WMP door blijft gaan met afspelen terwijl ik hem weg klik.
Wist je dat ik vanavond voor de laatste keer ga werken, van dit jaar. 
Ik net een nieuw contract heb gekregen en nu 725 euro per week verdien
Bij Football Manager 2011
Chukkels wrote:Ik net een nieuw contract heb gekregen en nu 725 euro per week verdien![]()
ben nieuw hierDj C-Mind wrote:vraag:
who the fuckis protoss ofzo
Noizehunterzz maar dan andersProtoss wrote:ben nieuw hierDj C-Mind wrote:vraag:
jepoostzaner wrote:Noizehunterzz maar dan andersProtoss wrote:ben nieuw hierDj C-Mind wrote:vraag:
is ie der eindeljk voor uitgekomen dat hij een vrouw isoostzaner wrote:Noizehunterzz maar dan andersProtoss wrote:ben nieuw hierDj C-Mind wrote:vraag:
ik heb ook niet super veel posts, maar ben wel uberveel actief op hardtraxx. de meeste tijd alleen in de shoutboxmikeee wrote:Haha idd post zegt niet super veel over actief zijn of niet,oostzaner wrote:je hebt altijd een standaard groepje mensen op HT. bijv. beuntie, C-mind, chukkels, robbertt en de mods + jor-d. dus de meeste actieve leden ken je wel.Josh-T wrote:Kun je wel snel zien of iemand hier veel actief is.
Als je veel post hebt maar je bent er een tijdje uit geweest ben je niet gelijk actief
daarom wordt dat ook wel mijn huis genoemd
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
aah vandaar 
Wist je dat ik hier al best wel lang niet meer ben geweest? Het is behoorlijk veranderd.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Iemand met een hamer en een beitel zeker! 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wist je dat ik gister een meid van ongeveer 20 jaar uit australie heb gezoend die donders hot is!!
ik heb ooggetuigen en sms bewijs
w00t
ik heb ooggetuigen en sms bewijs
w00t