Wist je dat ik helemaal klaar ben met Chelsea! Beetje talentjes op 15 jarige leeftijd weg halen bij Feyenoord. En het is niet de eerste, en zal ook niet de laatste zijn ben ik bang.
Ik vind het ook niet leuk maar Feyenoord doet precies hetzelfde bij Ado Den Haag en andere kleinere Nederlandse clubs met talenten.
Als die gasten het zelf willen en het mag van hun ouders hou je ze ook niet meer tegen. Zo werkt dat gewoon.
Inderdaad, waar denk je dat Feyenoord z'n talentjes vandaan haalt? Die beginnen echt niet in de F-jes bij Feyenoord na de Voetbalschool hoor? Ajax doet het ook met Vertonghen, Vermaelen, Boilesen en Eriksen. Dus ja, het is niet leuk, maar het gebeurd gewoon. En zolang er vrij recht van werkverkeer is, zal dit niet veranderen.
....q stylerz en ik weer een nieuwe mix in de maak hebben en ik mijn deel al gedraaid heb
1. unknown artist - take on my bootleg 2. alphaverb - triangle of life (quake dance 2010 anthem) 3. headhunterz - woznotwoz 4. the pitcher - mad killer 5. ran-d ft adaro - in for the kill 6. catatonic overload - paralyzed 7. wild motherfuckers - fuck it up 8. tatanka pres j hiroshy - showtime (tatanka rmx) 9. zatox - i hate u
Wist je dat er gezeik is op de Wasted Penguinz terwijl ze gewoon lekker hun ding doen en sommige mensen die een kutleven hebben dat niet kunnen uitstaan.
Wist je dat er gezeik is op de Wasted Penguinz terwijl ze gewoon lekker hun ding doen en sommige mensen die een kutleven hebben dat niet kunnen uitstaan.
Dat dus!! Ik erger me er ook aan, laat ze lekker Mainstream-hardstyle maken, of hoe je het ook wilt noemen. Is het niet jouw ding, oké, maar om ze af te gaan branden terwijl ze wel goeie nummers maken die vele andere mensen wel leuk vinden Ik vind het zelf ook niet altijd mooi, maar sommige nummers van ze klinken uitstekend
Het gedrag van ze is trouwens niet om over naar huis te schrijven. Maar dat nummer vind ik zelf heel erg goed klinken
Dat dus!! Ik erger me er ook aan, laat ze lekker Mainstream-hardstyle maken, of hoe je het ook wilt noemen. Is het niet jouw ding, oké, maar om ze af te gaan branden terwijl ze wel goeie nummers maken die vele andere mensen wel leuk vinden Ik vind het zelf ook niet altijd mooi, maar sommige nummers van ze klinken uitstekend
Het gedrag van ze is trouwens niet om over naar huis te schrijven. Maar dat nummer vind ik zelf heel erg goed klinken