hadden we et zelf ook al overpepepe wrote:whahaha dikke lol @ KSwoosh zijn fotocollage.
Lijkt me alleen verstandig om die foto's weg te halen, aangezien het spul wat op internet staat altijd uitgelekt kan worden.
Zelf weten by the way.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Op naar de praktijkMike-O wrote:Dank u dank u!roberttt wrote:Heb je goed gemaakt :-) gefeliciteerdMike-O wrote:Wist je dat ik zojuist mijn auto-theorie heb gehaald!
Eerste keer, 4 fout gevarenherkenning, en 2 fout bij de normale vragen
Swoosie, PM mij die foto van Robert eens, want dan heb ik ook een chantagetruc als hij weer eens dreigt een foto van mij op internet te zetten 
...ik meer berichten heb geplaatst dan jor-d
en dan te bedenken dat hij er zo weer 100 kan verwijderen
Ik wil het ook wel doen voor je hoor.djpatt wrote:...ik meer berichten heb geplaatst dan jor-d
doe dat maar als ik jouw passeeroostzaner wrote:Ik wil het ook wel doen voor je hoor.djpatt wrote:...ik meer berichten heb geplaatst dan jor-d
mij boeit t echt geen reet hoor hoeveel bericht ik/anderen heb. 
mij ook niet, vond het gewoon leuk dat ik er meer dan de beheerder heboostzaner wrote:mij boeit t echt geen reet hoor hoeveel bericht ik/anderen heb.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Mij maakt het ook niet uit, ik spam al veel minder dan vroegerdjpatt wrote:mij ook niet, vond het gewoon leuk dat ik er meer dan de beheerder heboostzaner wrote:mij boeit t echt geen reet hoor hoeveel bericht ik/anderen heb.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
en nog heb je er ruim 7000 
ik herken het probleem.Kryptica wrote:Mij maakt het ook niet uit, ik spam al veel minder dan vroegerdjpatt wrote:mij ook niet, vond het gewoon leuk dat ik er meer dan de beheerder heboostzaner wrote:mij boeit t echt geen reet hoor hoeveel bericht ik/anderen heb.Toen vond ik het "cool" om zoveel posts te hebben :')
bij elke honderdtal ging je uit je dak.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja vroeger postte ik 12 posts per dag gemiddeld, nu 9.36 berichten per dag. Dus valt mee 
-
S
Kryptica wrote:Ja vroeger postte ik 12 posts per dag gemiddeld, nu 9.36 berichten per dag. Dus valt mee
Ik spam 3:49 per dag btw
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Spammen 
... Ik nog steeds wacht op die foto die KSwoosh heeft gepost, maar weg heeft gehaald 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik een beetje teleurgesteld was toen ik de hardbass line up zag vanwege eigenlijk maar 1 ding...
geen Beholder
maar verder de line up dik is! Hoewel bioweapon bij team blue een aparte keuze is.. naar mijn mening.
geen Beholder
maar verder de line up dik is! Hoewel bioweapon bij team blue een aparte keuze is.. naar mijn mening.
raar dat niemand over HHZ begint!Skedoedelefloeps wrote:ik een beetje teleurgesteld was toen ik de hardbass line up zag vanwege eigenlijk maar 1 ding...
geen Beholder![]()
Headhunterz draaide 2 jaar Subsonic voor het eerst op HardBass, dat vergeet ik noooit meer 
SUBSONIC SOUNDS! GANG GANG GANG
Dusss hij mag blijven staan van mij.
SUBSONIC SOUNDS! GANG GANG GANG
Desalniettemin had ik liever Low-E ofzo gezien hoor 
Met die liveset was ook helemaal niks misBeuntie wrote:Headhunterz draaide 2 jaar Subsonic voor het eerst op HardBass, dat vergeet ik noooit meer
SUBSONIC SOUNDS! GANG GANG GANG![]()
Vind HHZ juist wel leuk voor de variatie, Bioweapon idem. Ben een groots voorstander van snoeihard en eentonig gebeuk, maar wat variatie kan geen kwaad. Het hoeft niet altijd ''rauw'' te zijn. 
-
G
Wasted Penguinz binnenkort op mijn Radio zijn ? 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
...Ik denk dat zowel NC als frontliner op knock-out staan!