Inderdaad, maar ja dat maakt me niet zoveel uit. Als het maar goed werkt en dat deed het zekerdjpatt wrote:en die crystallen zijn al zo vies
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
heb je nog fotos gemaakt toevalligMovingMadness wrote:Inderdaad, maar ja dat maakt me niet zoveel uit. Als het maar goed werkt en dat deed het zekerdjpatt wrote:en die crystallen zijn al zo vies
-
M
Ehm sta 2 keer op de foto maar daar was ik nog nuchter dacht ik en die staan nog niet online.. moeten op pfsquad.nu komen. maar liep er wel behoorlijk waus bij! vergelijkbaar met deze emoticon:
maar dan slingerde m'n kaken 360 graden in het rond.
HahahMovingMadness wrote:Ehm sta 2 keer op de foto maar daar was ik nog nuchter dacht ik en die staan nog niet online.. moeten op pfsquad.nu komen. maar liep er wel behoorlijk waus bij! vergelijkbaar met deze emoticon:maar dan slingerde m'n kaken 360 graden in het rond.
-
M
Hahaha jazeker maar het klote was dat ik niet moest opvallen van mijn vriendin omdat haar broer er ook was enzovoort en die mag dat niet weten van haarroberttt wrote:HahahMovingMadness wrote:Ehm sta 2 keer op de foto maar daar was ik nog nuchter dacht ik en die staan nog niet online.. moeten op pfsquad.nu komen. maar liep er wel behoorlijk waus bij! vergelijkbaar met deze emoticon:maar dan slingerde m'n kaken 360 graden in het rond.
dan zijn altijd de mooiste foto's, als je kaak helemaal scheef staat, en over je ogen maar niet te spreken
-
M
http://partyflock.nl/albumelement/79330 ... rmaak.html ook een leuke vdk foto, ben ik niet maar die was ook bij Pokkeherrie dat zijn pas doppen. 
blehh zo heb ik ook een paarMovingMadness wrote:http://partyflock.nl/albumelement/79330222:optimaal_vermaak.html ook een leuke vdk foto, ben ik niet maar die was ook bij Pokkeherrie dat zijn pas doppen.
OT:
... ik ziek ben
Wist je dat ik zojuist mijn auto-theorie heb gehaald! 
Eerste keer, 4 fout gevarenherkenning, en 2 fout bij de normale vragen
Wat een albums, Smack & Substream. 
kan ook al niet kiezenkatamaran wrote:Wat een albums, Smack & Substream.
Heb je goed gemaakt :-) gefeliciteerdMike-O wrote:Wist je dat ik zojuist mijn auto-theorie heb gehaald!
Van jezelf zekerroberttt wrote:blehh zo heb ik ook een paarMovingMadness wrote:ook een leuke vdk foto, ben ik niet maar die was ook bij Pokkeherrie dat zijn pas doppen.
van chukkelsXD
OT:
... ik ziek ben
die kerel kijkt niet waus, die kerel kijkt gewoon fucking eng hahaha
..weg...
Last edited by roberttt on 15 Nov 2010 20:31, edited 1 time in total.
Ik word een beetje bang van Robert. Hij heeft alle waus-foto's van mij ook op z'n computer staan
Dank u dank u!roberttt wrote:Heb je goed gemaakt :-) gefeliciteerdMike-O wrote:Wist je dat ik zojuist mijn auto-theorie heb gehaald!
-
G
omdat robert zo vriendelijk is allemaal leuke fotos van mij te posten, hier ook een kleine sfeerimpressie van hoe hij er die avond bij liep:

Last edited by Guest on 15 Nov 2010 20:31, edited 1 time in total.
B-Front's ware identiteitkatamaran wrote:Nog 1 van swoosh
Fijn om te zien dat jullie het zo gezellig hebben gehad jongens! 
ook een leuke vdk foto, ben ik niet maar die was ook bij Pokkeherrie dat zijn pas doppen.