Waarom zet je dit in het off-topic? 
met hun avatars etc
idd, volges mij heeft ie et hele patrick gayboy gebeuren niet meegekregenRavenwood wrote:meer om af te kraken dan omdat ze fan zijn denk ik XD
Wat heb jij met het woordje gayboy?KSwoosh wrote:idd, volges mij heeft ie et hele patrick gayboy gebeuren niet meegekregenRavenwood wrote:meer om af te kraken dan omdat ze fan zijn denk ik XD
jeone wrote:wist je dat ik jarig ben

Gefeliciteerdjeone wrote:wist je dat ik jarig ben
Congratulazioni! ofzoiets.roberttt wrote:Gefeliciteerdjeone wrote:wist je dat ik jarig ben
wist je dat ik kippenvel kreeg toen ik er stond o fortuna blijft het bruutste nummer ooit
Wij kwamen ook na Showtek binne, dus dat koor ook moeten missen. Maar blijft kippenvel idd.djpatt wrote:wist je dat ik kippenvel kreeg toen ik er stond o fortuna blijft het bruutste nummer ooit![]()
daarna kwam volgens mij showtek, en was het kippenvel snel verdwenen
MovingMadness wrote:Dat ik nog steeds een beetje wous ben van de crystallen en dat ik maar ga proberen te slapen omdat ik morgen 7 uur m'n bed uit moet.
MovingMadness wrote:Dat ik nog steeds een beetje wous ben van de crystallen en dat ik maar ga proberen te slapen omdat ik morgen 7 uur m'n bed uit moet.
neem je de volgende dag weer ben je lekker fitroberttt wrote:MovingMadness wrote:Dat ik nog steeds een beetje wous ben van de crystallen en dat ik maar ga proberen te slapen omdat ik morgen 7 uur m'n bed uit moet.![]()
![]()
Voel me behoorlijk na de klote nu, heb niet echt trek in nog meer crystallenthe sidespinnars wrote:neem je de volgende dag weer ben je lekker fitroberttt wrote:MovingMadness wrote:Dat ik nog steeds een beetje wous ben van de crystallen en dat ik maar ga proberen te slapen omdat ik morgen 7 uur m'n bed uit moet.![]()
![]()
the sidespinnars wrote:![]()