=DParvuz wrote:Mijn vriendin zou zeggen: "van wie is die haar?!?!"
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
valt me mee dat ze niks over de gespleten haar punten zou zeggenParvuz wrote:Mijn vriendin zou zeggen: "van wie is die haar?!?!"
net was van der gijp bij jensen en ik heb me weer kapot gelachen
die vent is een held
die vent is een held
"wat waren jullie slecht zeg!"Oxbow wrote:net was van der gijp bij jensen en ik heb me weer kapot gelachen![]()
die vent is een held
.. ik net wietse van PP op utrecht centraal zag? Hij wist volgens mij niet in welke trein hij moest zijn haha.
heel mooi Kasper!
kun je goed gebruiken bij mixed media projecten!
als je ooit met me dochter uitgaat dan schiet ik je doodParvuz wrote:"wat waren jullie slecht zeg!"Oxbow wrote:net was van der gijp bij jensen en ik heb me weer kapot gelachen![]()
die vent is een held
haha dan ben je een week te laat
-
G
Ravenwood wrote:heel mooi Kasper!
ik had ook helemaal niet verwacht dat ie zo goed eruit zou zien als ie zo lang was
Wist je dat ik vanavond om 20:46 precies een jaar lid ben bij Hardtraxx! Yeah! 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
ik op 1-1-2011 1 jaar. Dus daarom gaat iedereen 31 december zo lang opblijven en zuipen enzo. Ook nog speciaal feest in de HMH ter ere ervan. Had niet gehoeven hoor.
-
G
nee.tomb wrote:ik op 1-1-2011 1 jaar. Dus daarom gaat iedereen 31 december zo lang opblijven en zuipen enzo. Ook nog speciaal feest in de HMH ter ere ervan. Had niet gehoeven hoor.
Okee, dan lassen we het af.tomb wrote:ik op 1-1-2011 1 jaar. Dus daarom gaat iedereen 31 december zo lang opblijven en zuipen enzo. Ook nog speciaal feest in de HMH ter ere ervan. Had niet gehoeven hoor.
tomb wrote:ik op 1-1-2011 1 jaar. Dus daarom gaat iedereen 31 december zo lang opblijven en zuipen enzo. Ook nog speciaal feest in de HMH ter ere ervan. Had niet gehoeven hoor.
gaan ze jou dan ook ritueel verbranden enzow ???tomb wrote:ik op 1-1-2011 1 jaar. Dus daarom gaat iedereen 31 december zo lang opblijven en zuipen enzo. Ook nog speciaal feest in de HMH ter ere ervan. Had niet gehoeven hoor.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Nee bakken iedereen krijgt een stukkie!djpatt wrote:gaan ze jou dan ook ritueel verbranden enzow ???tomb wrote:ik op 1-1-2011 1 jaar. Dus daarom gaat iedereen 31 december zo lang opblijven en zuipen enzo. Ook nog speciaal feest in de HMH ter ere ervan. Had niet gehoeven hoor.
wist je dat het bier van Rickie warm begint te worden.
waar the fuck blijft die gast?
waar the fuck blijft die gast?
....dat shadowlands terrorists - shadowlands anthem (zany and vince's zoveelste remix) egt heel erg dik is
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
... het 00:00 uur is
Nog lang niet!the sidespinnars wrote:... het 00:00 uur is
... Headhunterz zijn dj gear te koop heeft 2x cdj-100 1x dmj 800 voor 2500 euries.
en hoe weet jij dat dan ?Trainfreak wrote:... Headhunterz zijn dj gear te koop heeft 2x cdj-100 1x dmj 800 voor 2500 euries.
93Wesley93 wrote:en hoe weet jij dat dan ?Trainfreak wrote:... Headhunterz zijn dj gear te koop heeft 2x cdj-100 1x dmj 800 voor 2500 euries.Toch niet op marktplaats gezien he