Ja dat was ik 
no joke. Maar wel respect voor die kerel. Hij kon alleen zn hoofd bewegen
no joke. Maar wel respect voor die kerel. Hij kon alleen zn hoofd bewegen
had die kerel nog zien staanOxbow wrote:zag vorig jaar bij 'je zal het maar hebben' een gast die gewoon lekker met ze rolstoeltjes reed door het gerledom, dus dat zou zelfs ook nog kunnenParvuz wrote:Wist je dat ik met veel geluk mijn scheenbeen niet gebroken heb met training, wel (zwaar) gekneust.
Gelijk naar ziekenhuis, huisarts vertrouwde het niet, foto's maken, en gelukkig niks gebroken!
Dus kom er wel snel weer boven op als het goed is.![]()
Qlimax komt niet in gevaar.
Tot je zelf die ziekte hebt, dan wil je denk ik weer kunnen rond rennen. Je kunt veel over hem zeggen, maar hij doet het wel.Chukkels wrote:Die gast is bij elk B2S/Q-Dance feest. Hij heeft het wel makkelijk. Hoeft niks te betalen voor drugs (morfine komt uit zijn buisje) en heeft aan het einde geen last van z'n benen. Echt, ik ben jaloers!
hij kan alleen niet keihard los gaanChukkels wrote:Die gast is bij elk B2S/Q-Dance feest. Hij heeft het wel makkelijk. Hoeft niks te betalen voor drugs (morfine komt uit zijn buisje) en heeft aan het einde geen last van z'n benen. Echt, ik ben jaloers!
Denk op zijn eigen manier toch zeker wel!KSwoosh wrote:hij kan alleen niet keihard los gaanChukkels wrote:Die gast is bij elk B2S/Q-Dance feest. Hij heeft het wel makkelijk. Hoeft niks te betalen voor drugs (morfine komt uit zijn buisje) en heeft aan het einde geen last van z'n benen. Echt, ik ben jaloers!
ipv 2 centimeter met zijn hoofd op en neer te gaan 3 cm ?Markos wrote:Denk op zijn eigen manier toch zeker wel!
hij mag jou gewoon nietroberttt wrote:En hij rookt ook nogzuurstof fles op de rug, en peuk in de bek
geniaal. Kom em ook elke keer tegen, en elke keer rijd ie weer bijna over me tenen heen
the sidespinnars wrote:hij mag jou gewoon nietroberttt wrote:En hij rookt ook nogzuurstof fles op de rug, en peuk in de bek
geniaal. Kom em ook elke keer tegen, en elke keer rijd ie weer bijna over me tenen heen
Wist je dat ik daar precies hetzelfde over denkKSwoosh wrote:wist je dat ik officieel een hekel heb aan regen?
ga iemand anders zeiknat regenen fzo
Wijsneus!Markos wrote:Het meeste valt langs je heen
zo voelt het anders nietMarkos wrote:Het meeste valt langs je heen
Oxbow wrote:helemaal doorweekt van sinte maarten lopenen me lampion is weggewaaid, en kreeg alleen van die stomme mandarijntjes