ik hou het bij me trui van
<--
<--
Dat andere is niet echt jou ding?oostzaner wrote:ik hou het bij me trui van
<--
Parvuz wrote:Winter,
Tijd voor schaatsen kijken, open haard aan, lekkere warme chocolademelk met slagroom, lekker bakkie snert
:')Skedoedelefloeps wrote:ik heb genoten van t album van Philipe Rochard en dat het me, ondanks de samples en Binary Voice, lang niet zoveel irriteerde als t album van 2ND ID
Vond Second Identity album ook niet zo boeiend. Geen echte uitblinker in de tracklist en allemaal beetje saai. Alien Intelligence vond ik nog het lekkerst, en daarna Atlantis denk ik.Trainfreak wrote::')Skedoedelefloeps wrote:ik heb genoten van t album van Philipe Rochard en dat het me, ondanks de samples en Binary Voice, lang niet zoveel irriteerde als t album van 2ND ID
Omgekeerde wereld in belgie
ik ookHidden Source wrote:Ik haat winter!
Sneeuw en ijs zijn wel leuk, maar niet als je naar school moet fietsen, om nog maar over die vrieskoude wind op de fiets te sprekenthe sidespinnars wrote:ik ookHidden Source wrote:Ik haat winter!
dan moet je de sneeuwballen gevechten op onze school eens zienHidden Source wrote:Sneeuw en ijs zijn wel leuk, maar niet als je naar school moet fietsen, om nog maar over die vrieskoude wind op de fiets te sprekenthe sidespinnars wrote:ik ookHidden Source wrote:Ik haat winter!, laatste winter ook al die ijzel etc. op een gegeven moment is het niet leuk meer.
De wat? Nestle? Das toch een chocoladepoedermelkmerk?Parvuz wrote:Wist je dat de nestel van m'n Fusion trui een beetje kapot gaat.![]()
Meer Phineas & Ferb kijken jij! haha.maarten1410 wrote:De wat? Nestle? Das toch een chocoladepoedermelkmerk?Parvuz wrote:Wist je dat de nestel van m'n Fusion trui een beetje kapot gaat.![]()
Ik ben 24.Parvuz wrote:Meer Phineas & Ferb kijken jij! haha.maarten1410 wrote:De wat? Nestle? Das toch een chocoladepoedermelkmerk?Parvuz wrote:Wist je dat de nestel van m'n Fusion trui een beetje kapot gaat.![]()
Nestel is uiteinde van een veter.
Phineas & Ferb is voor alle leeftijden haha.maarten1410 wrote: Ik ben 24.
Ooooo die veter, gewoon een nieuwe erin dan toch?
ik woon gewoon in Nederland...sta je nu ff voor lulTrainfreak wrote::')Skedoedelefloeps wrote:ik heb genoten van t album van Philipe Rochard en dat het me, ondanks de samples en Binary Voice, lang niet zoveel irriteerde als t album van 2ND ID
Ik denk dat hij omgekeerde wereld in belgie bedoelt omdat hij in belgie woont en het second identity heel vet vond en die van philippe rochard helemaal nietsSkedoedelefloeps wrote:ik woon gewoon in Nederland...sta je nu ff voor lulTrainfreak wrote::')Skedoedelefloeps wrote:ik heb genoten van t album van Philipe Rochard en dat het me, ondanks de samples en Binary Voice, lang niet zoveel irriteerde als t album van 2ND ID
zag vorig jaar bij 'je zal het maar hebben' een gast die gewoon lekker met ze rolstoeltjes reed door het gerledom, dus dat zou zelfs ook nog kunnenParvuz wrote:Wist je dat ik met veel geluk mijn scheenbeen niet gebroken heb met training, wel (zwaar) gekneust.
Gelijk naar ziekenhuis, huisarts vertrouwde het niet, foto's maken, en gelukkig niks gebroken!
Dus kom er wel snel weer boven op als het goed is.![]()
Qlimax komt niet in gevaar.