las ik laatst ook ja, echt :') daarvoorKSwoosh wrote:wist je dat Jor-D wil dat je je adblockers op HT uit zet zodat je lekker overal die irritant ads ziet?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wist je dat die nieuwe youtube players op Hyves echt fucking irritant zijn.. bij de vorige was er gewoon de 'normale' embed die we hier op HT ook hebben. Nu een of ander wazig ding waardoor weer een pop up opent wat veel te lang duurt en gewoon KUT is.
+1tomb wrote:Wist je dat die nieuwe youtube players op Hyves echt fucking irritant zijn.. bij de vorige was er gewoon de 'normale' embed die we hier op HT ook hebben. Nu een of ander wazig ding waardoor weer een pop up opent wat veel te lang duurt en gewoon KUT is.
nog een reden om over te stappen op facebook.tomb wrote:Wist je dat die nieuwe youtube players op Hyves echt fucking irritant zijn.. bij de vorige was er gewoon de 'normale' embed die we hier op HT ook hebben. Nu een of ander wazig ding waardoor weer een pop up opent wat veel te lang duurt en gewoon KUT is.
-
G
+miljardroberttt wrote:+1tomb wrote:Wist je dat die nieuwe youtube players op Hyves echt fucking irritant zijn.. bij de vorige was er gewoon de 'normale' embed die we hier op HT ook hebben. Nu een of ander wazig ding waardoor weer een pop up opent wat veel te lang duurt en gewoon KUT is.![]()
![]()
... Fear.FM vanaf nu non stop op staat hierzo. 
Bij mij nog niet, ik vind de stream kwaliteit nog niet luisterbaar.katamaran wrote:... Fear.FM vanaf nu non stop op staat hierzo.
Ach, valt wel te doen, maar is wel heel irritant als er bass komt gaat het volume opeens voor de helf naar beneden.Kepro wrote:Bij mij nog niet, ik vind de stream kwaliteit nog niet luisterbaar.katamaran wrote:... Fear.FM vanaf nu non stop op staat hierzo.
Onder andere... Ik wacht wel tot Fear.FM de stream optimaal functioneerd.
katamaran wrote:... Fear.FM vanaf nu non stop op staat hierzo.
Vroeger was de stream toch 128 of 192 bit van Fear FM? Of zit ik nou fout? 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
weet het niet, weet van RHR hoe de streams liepen, maar van Fear denk ik dat t wel 192 was...Refuze wrote:Vroeger was de stream toch 128 of 192 bit van Fear FM? Of zit ik nou fout?
-
G
wist je dat ik nu zwaaaaaaaaaaaaar geniet van de FearFM Hardest Stream
de 192 was tijdelijk experiment met minder openingen voor luisteraars. iig zover ik weet dan
maar et kan zonder dat irritante effect, hoe weet ik alleen niet. 
nee, altijd 128 geweestRefuze wrote:Vroeger was de stream toch 128 of 192 bit van Fear FM? Of zit ik nou fout?
de 192 was tijdelijk experiment met minder openingen voor luisteraars. iig zover ik weet dan
komt door streaming hekatamaran wrote:Ach, valt wel te doen, maar is wel heel irritant als er bass komt gaat het volume opeens voor de helf naar beneden.Kepro wrote:Bij mij nog niet, ik vind de stream kwaliteit nog niet luisterbaar.katamaran wrote:... Fear.FM vanaf nu non stop op staat hierzo.
... ik gister naar een tentfeest ben geweest en nu koppijn heb en niet weet waarom 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
alcoholAtraxisz wrote:... ik gister naar een tentfeest ben geweest en nu koppijn heb en niet weet waarom
-
G
Skedoedelefloeps wrote:aidsAtraxisz wrote:... ik gister naar een tentfeest ben geweest en nu koppijn heb en niet weet waarom
.. ik ps1 speletjes ant spelen ben op de ps3 
tekken 3HARDSTYLE_XD_tbse wrote:.. ik ps1 speletjes ant spelen ben op de ps3
met breakdancer eddy
Ik een tv op mijn 'muziek & pc' kamer wil zodat ik mijn ps3 er kan aansluiten.
Maar nu geen zin om te gamen omdat ik dan geen muziek heb omdat de ps3 op mn slaapkamer tv is aangesloten
.
Maar nu geen zin om te gamen omdat ik dan geen muziek heb omdat de ps3 op mn slaapkamer tv is aangesloten
woow wa een zinLowrenz wrote:Ik een tv op mijn 'muziek & pc' kamer wil zodat ik mijn ps3 er kan aansluiten.
Maar nu geen zin om te gamen omdat ik dan geen muziek heb omdat de ps3 op mn slaapkamer tv is aangesloten.
pak dan je tv van je slaapkamer en zet die in je muziek/pc kamer
Ik zojuist het setje voor de nieuwe battle van 15 november a.s. opgenomen heb, wat een bommetje

... Heatzone - The Darkness Within nu op Fear.FM is, wat een knoeperts harde track is dat toch.