wist je dat dit geen twitter isHidden Source wrote:Wist je dat ik nu even ga poepen.
hier is ie even slecht als eersttomb wrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
wist je dat dit geen twitter isHidden Source wrote:Wist je dat ik nu even ga poepen.
hier is ie even slecht als eersttomb wrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
Oeps dat zit ik verkeerd.KSwoosh wrote:wist je dat dit geen twitter isHidden Source wrote:Wist je dat ik nu even ga poepen.
honger?KSwoosh wrote:hap hap hapRefuze wrote:wooosh damn ik stoor me aan joueerst dat schijt gedoe in zever topic, nu onoplettendheid terwijl et 2 posts boven je staat...
Can't wait!Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Na maanden werk aan mn nieuwe track ''Anonymous'' hij nu eindelijk af is![]()
Woensdag een test mixje draaien in een club hier, en dan online knallen op http://www.youtube.com/QonfuzeDJ

ja precies!Trainfreak wrote:Volgens mij klopt daar geen hol van.
Is die Avatar van jou sarcasme of vind je dat echt mooi?tomb wrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
Wat denk je zelf?Atraxisz wrote:Is die Avatar van jou sarcasme of vind je dat echt mooi?tomb wrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
Het zijn toch ook 2 verschillende adressen of zie ik dat nu verkeerd? En 2 verschillende internet verstrekkers...KSwoosh wrote:wist je dat:
ons internet het tegenovergestelde is van wat het moet zijn?
in augustus was het nog goed:
maar nu is het traag
heb kpn dr over gecontact, maar het is erg vreemd...
nu je het zegt, het kan zijn dat die bovenste van me kamer @ breda, is, maar er klopt alsnog geen flikker van, want onze download moet 20 Mbit zijn, niet 2 !Struikrover wrote:Het zijn toch ook 2 verschillende adressen of zie ik dat nu verkeerd? En 2 verschillende internet verstrekkers...KSwoosh wrote:wist je dat:
maar nu is het traag
ja, naja, zij zijn in dit geval de enigste die iets kunnen zienHidden Source wrote:Ik geef je 1 tip, KPN is 9/10 keer problemen, en die helpdesk voert geen flikker uit. Echt een slecht bedrijf.Niet dat ik het zelf heb maar ik ken genoeg mensen met ervaringen.
Ja kloptKSwoosh wrote:ja, naja, zij zijn in dit geval de enigste die iets kunnen zienHidden Source wrote:Ik geef je 1 tip, KPN is 9/10 keer problemen, en die helpdesk voert geen flikker uit. Echt een slecht bedrijf.Niet dat ik het zelf heb maar ik ken genoeg mensen met ervaringen.
en veranderen
idd kpn is egt kut wij hebben ook last van zulk soort schijtKSwoosh wrote:wist je dat:
maar nu is het traag
das toch gewoon on topicTrainfreak wrote:Headhunterz zeer binnenkort live is op mijn radio ?
heb je een house uurtje dan?Trainfreak wrote:Headhunterz zeer binnenkort live is op mijn radio ?
XDOxbow wrote:heb je een house uurtje dan?Trainfreak wrote:Headhunterz zeer binnenkort live is op mijn radio ?
Same here.Ravenwood wrote:wist je dat ik me echt zwaar beroerd voel
ik zou het rustig aan doen gisteren, helaas niet gelukt
Beterschap! Wist je dat... het bij mij precies tegenover gesteld isRavenwood wrote:wist je dat ik me echt zwaar beroerd voel
ik zou het rustig aan doen gisteren, helaas niet gelukt