wist je dat dit geen twitter iswrote:Wist je dat ik nu even ga poepen.
hier is ie even slecht als eerstwrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
wist je dat dit geen twitter iswrote:Wist je dat ik nu even ga poepen.
hier is ie even slecht als eerstwrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
Oeps dat zit ik verkeerd.wrote:wist je dat dit geen twitter iswrote:Wist je dat ik nu even ga poepen.
honger?wrote:hap hap hapwrote:wooosh damn ik stoor me aan joueerst dat schijt gedoe in zever topic, nu onoplettendheid terwijl et 2 posts boven je staat...
Can't wait!wrote:Wist je dat..
Na maanden werk aan mn nieuwe track ''Anonymous'' hij nu eindelijk af is![]()
Woensdag een test mixje draaien in een club hier, en dan online knallen op http://www.youtube.com/QonfuzeDJ

ja precies!wrote:Volgens mij klopt daar geen hol van.
Is die Avatar van jou sarcasme of vind je dat echt mooi?wrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
Wat denk je zelf?wrote:Is die Avatar van jou sarcasme of vind je dat echt mooi?wrote:Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.
Het zijn toch ook 2 verschillende adressen of zie ik dat nu verkeerd? En 2 verschillende internet verstrekkers...wrote:wist je dat:
ons internet het tegenovergestelde is van wat het moet zijn?
in augustus was het nog goed:
maar nu is het traag
heb kpn dr over gecontact, maar het is erg vreemd...
nu je het zegt, het kan zijn dat die bovenste van me kamer @ breda, is, maar er klopt alsnog geen flikker van, want onze download moet 20 Mbit zijn, niet 2 !wrote:Het zijn toch ook 2 verschillende adressen of zie ik dat nu verkeerd? En 2 verschillende internet verstrekkers...wrote:wist je dat:
maar nu is het traag
ja, naja, zij zijn in dit geval de enigste die iets kunnen zienwrote:Ik geef je 1 tip, KPN is 9/10 keer problemen, en die helpdesk voert geen flikker uit. Echt een slecht bedrijf.Niet dat ik het zelf heb maar ik ken genoeg mensen met ervaringen.
Ja kloptwrote:ja, naja, zij zijn in dit geval de enigste die iets kunnen zienwrote:Ik geef je 1 tip, KPN is 9/10 keer problemen, en die helpdesk voert geen flikker uit. Echt een slecht bedrijf.Niet dat ik het zelf heb maar ik ken genoeg mensen met ervaringen.
en veranderen
idd kpn is egt kut wij hebben ook last van zulk soort schijtwrote:wist je dat:
maar nu is het traag
das toch gewoon on topicwrote:Headhunterz zeer binnenkort live is op mijn radio ?
heb je een house uurtje dan?wrote:Headhunterz zeer binnenkort live is op mijn radio ?
XDwrote:heb je een house uurtje dan?wrote:Headhunterz zeer binnenkort live is op mijn radio ?
Same here.wrote:wist je dat ik me echt zwaar beroerd voel
ik zou het rustig aan doen gisteren, helaas niet gelukt
Beterschap! Wist je dat... het bij mij precies tegenover gesteld iswrote:wist je dat ik me echt zwaar beroerd voel
ik zou het rustig aan doen gisteren, helaas niet gelukt