Wordt een lange nacht danjeone wrote:Wist je dat ik op dit moment voor een dichte deur zit en geen sleutel heb
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
tomb wrote:En je ouders waren op vakantie naar Nauru toch?jeone wrote:Wist je dat ik op dit moment voor een dichte deur zit en geen sleutel heb
Kinkel je toch ff je eigen ruitje in? Heb ik thuis ook wel is gedaan toen ik bezopen was en me ouders met me broertje en zusje op vakantie waren. Volgende dag de schilder gebeld, nieuw raam erin, verzekering gebeld en ze weten het volgens mij nog steeds niet 
Struikrover wrote:Kinkel je toch ff je eigen ruitje in? Heb ik thuis ook wel is gedaan toen ik bezopen was en me ouders met me broertje en zusje op vakantie waren. Volgende dag de schilder gebeld, nieuw raam erin, verzekering gebeld en ze weten het volgens mij nog steeds niet
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
hahahahaStruikrover wrote:Kinkel je toch ff je eigen ruitje in? Heb ik thuis ook wel is gedaan toen ik bezopen was en me ouders met me broertje en zusje op vakantie waren. Volgende dag de schilder gebeld, nieuw raam erin, verzekering gebeld en ze weten het volgens mij nog steeds niet
Wist je dat ik weer klaar zit voor Gijp en Snor!
Yooo check-it.. XD
The Axe & The Anim0l live @ the weels of steel @ www.splradio.tk
Met het beste van Hardstyle & Hardcore..
voor winamp of i-tunes: http://82.171.114.205:8000/listen.pls
of open via mediaplayer deze url: http://82.171.114.205:8000
op de website vind je ook een afspeelmogelijkheid..
(sorry voor het spammen ::D)

The Axe & The Anim0l live @ the weels of steel @ www.splradio.tk
Met het beste van Hardstyle & Hardcore..
voor winamp of i-tunes: http://82.171.114.205:8000/listen.pls
of open via mediaplayer deze url: http://82.171.114.205:8000
op de website vind je ook een afspeelmogelijkheid..
(sorry voor het spammen ::D)
Gijp: Die kan er echt he-le-maal niks van. Goed he!Parvuz wrote:Wist je dat ik weer klaar zit voor Gijp en Snor!
"Mag ik hem nog één keer zien?"wootum wrote:Gijp: Die kan er echt he-le-maal niks van. Goed he!Parvuz wrote:Wist je dat ik weer klaar zit voor Gijp en Snor!
"Laat gaan joh! Is toch heerlijk man!"
H.E.L.D.
Parvuz wrote:"Mag ik hem nog één keer zien?"wootum wrote:Gijp: Die kan er echt he-le-maal niks van. Goed he!Parvuz wrote:Wist je dat ik weer klaar zit voor Gijp en Snor!![]()
"Laat gaan joh! Is toch heerlijk man!"
H.E.L.D.
"Een to-ta-le gek die man!"
The Axe wrote: (sorry voor het spammen ::D)
doe het dan niet
-
G
he wat?Ravenwood wrote:The Axe wrote: (sorry voor het spammen ::D)
doe het dan niet
spammen?
heb ik iets gemist?
wooosh damn ik stoor me aan jou
eerst dat schijt gedoe in zever topic, nu onoplettendheid terwijl et 2 posts boven je staat...
Hij let vaak niet zo goed op in zijn "spam-modus".Refuze wrote:wooosh damn ik stoor me aan joueerst dat schijt gedoe in zever topic, nu onoplettendheid terwijl et 2 posts boven je staat...
-
G
hap hap hapRefuze wrote:wooosh damn ik stoor me aan joueerst dat schijt gedoe in zever topic, nu onoplettendheid terwijl et 2 posts boven je staat...
Gisteren werd de single van Oh Oh Cherso gedraaid in de kroeg. Damn, wat een triest nummer is het ook eigenlijk :')
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik zou spontaan naar buiten lopen toto einde van het nummerChukkels wrote:Gisteren werd de single van Oh Oh Cherso gedraaid in de kroeg. Damn, wat een triest nummer is het ook eigenlijk :')
-
THardtraxxer
- 86 posts member since 2009
- last seen Oct 2013
Wist je dat oh oh cherso geen zak meer aan is
Haha ja bij ons zijn de schilders tevens glas zettersKepro wrote:De schilder![]()
-
G
daarom is et ook een schilderStruikrover wrote:Haha ja bij ons zijn de schilders tevens glas zettersKepro wrote:De schilder![]()
Van glas zetten alleen wordt je nooit rijk natuurlijk
het zou pas echt raar zijn als een ramenzetter ook zou schilderen!
oh...
wacht...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Struikrover woont hier:

Dus de schilder kwam er ff een nieuw raam in verven. Snappen jullie dat nou niet.

Dus de schilder kwam er ff een nieuw raam in verven. Snappen jullie dat nou niet.
-
G
wist ej dat et plaatje van tomb precies op et ritme gaat van Frequencerz @ Magic Show 13-10-2010 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Sinds vandaag is de kwaliteit van mijn plaatje opeens veel slechter? Nu je het zegt.