..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen 
Jouwn avatar is ook goed ingesteld!djpatt wrote:..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen
Jouwn avatar is ook goed ingesteld!djpatt wrote:..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen
haha perry is gewoon coolkatamaran wrote:Jouwn avatar is ook goed ingesteld!djpatt wrote:..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen
Shit die heb ik gemist!djpatt wrote:..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen
heb um op mn upc box staan, gaat um dus niet wordenParvuz wrote:Shit die heb ik gemist!djpatt wrote:..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen
Torrentje maken?haha.
He shit! Dan Disney XD in de gaten houden of die dr nog keer op komt haha.djpatt wrote:heb um op mn upc box staan, gaat um dus niet wordenParvuz wrote:Shit die heb ik gemist!djpatt wrote:..ik nu de phineas and ferb movie ga kijken. zaterdag opgenomen
Torrentje maken?haha.
De Snor was anders ook goed bezig, met die wijsneus van bovenParvuz wrote:Wist je dat mijn held weer op tv is!
Haha ja.wootum wrote:De Snor was anders ook goed bezig, met die wijsneus van bovenParvuz wrote:Wist je dat mijn held weer op tv is!
oostzaner wrote:wist je dat...
...dat er in Tokyo 3 keer zoveel Elvis imitators zijn dan in Las Vegas?
...dat het in Londen illegaal is om sex te hebben op een geparkeerde motorfiets?
...dat Griekse mannen in de oudheid die werden betrapt op vreemdgaan gestraft werden met het afscheren van schaamhaar en een bos radijsjes in de arie?
...dat 29% van de Amerikaanse mannen een tweede vrouw zou nemen als het legaal zou zijn?
...dat vrouwen die regelmatig gamen meer seks hebben dan andere vrouwen?
...dat het sprookjesbos in de Efteling de populairste plek is voor buitenseks?
don't blame me. blame somertijd.djpatt wrote:....oostzaner wel heel vaak het woord sex in de mond neemt
ouwe snoeperd
jajaoostzaner wrote:don't blame me. blame somertijd.djpatt wrote:....oostzaner wel heel vaak het woord sex in de mond neemt
ouwe snoeperd
waarom komt er nu weer barend en barend na de snor de fohn en gijpParvuz wrote:De snor: "Plek op de zere vinger leggen."
Ik probeer nu te leren zoKSwoosh wrote:wist je dat een boek lezen + HS op hebben en HT open hebben staat niet egt werkt
vooral als het boek over interaction design gaat en alles wat er in staat gewoon vanzelfsprekend is...
Ikke aan die van Reset + Fear FM.the sidespinnars wrote:ooh ik weet er weer 1 ...dat ik aan een hardstyle dj contest mee doe met the sequence
Is nu toch ook legaal? Het is alleen nogal... onethisch.oostzaner wrote:...dat 29% van de Amerikaanse mannen een tweede vrouw zou nemen als het legaal zou zijn?