En hij is dik!KSwoosh wrote:wist je dat ik de nieuwe intro heb gemaakt voor: The Teknizion Show!met eigen vocals dr in (beetje slechte kwaliteit, maarja, das dan maar zo)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
...kinderen en Dubstep echt een hilarische combinatie is:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1130081 ... bstep.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/1130081 ... bstep.html
hahaha
en ik ben het compleet eens met zo kereltje die zei: "da's wel een dwangneurosekindje, na iedere hap d'r mondje afvegen..."
dwangneurose, kut iets is dat. ik heb ook zoiets met puzzels/knopen en al die onzin, als ik 1x begin, kan ik niet stoppen .
en ik ben het compleet eens met zo kereltje die zei: "da's wel een dwangneurosekindje, na iedere hap d'r mondje afvegen..."
dwangneurose, kut iets is dat. ik heb ook zoiets met puzzels/knopen en al die onzin, als ik 1x begin, kan ik niet stoppen .
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heb geen dwangneurose of zo, zo erg is het niet, maar ik check wel HEEL vaak of ik mijn beurs, telefoon, sleutel nog wel heb 
dat doe ik altijd als ik ergens vandaan kom.tomb wrote:Ik heb geen dwangneurose of zo, zo erg is het niet, maar ik check wel HEEL vaak of ik mijn beurs, telefoon, sleutel nog wel heb
dan zit ik zeg maar op de fiets terug naar huis. en dan ga ik het altijd 2 keer checken.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
hehe hier ook, om de paar minuten, portomonee, telefoon, aansteker. En als ik mijn jas aan heb ook even chekken of de peuken en kauwgom er nog zittentomb wrote:Ik heb geen dwangneurose of zo, zo erg is het niet, maar ik check wel HEEL vaak of ik mijn beurs, telefoon, sleutel nog wel heb
Jaa opzich wel goed, ik zou het ook moeten hebben want al 3x dit jaar me portomonee kwijt geraaktdj-rico01 wrote:hehe hier ook, om de paar minuten, portomonee, telefoon, aansteker. En als ik mijn jas aan heb ook even chekken of de peuken en kauwgom er nog zittentomb wrote:Ik heb geen dwangneurose of zo, zo erg is het niet, maar ik check wel HEEL vaak of ik mijn beurs, telefoon, sleutel nog wel heb
Ik chek altijd mn zakken als er net een zwartjoekel langs liep. 
... Er nu op 3fm 30 minuten hakken geblazen is!

90's request dusja op hakke dag kan je zoiets verwachtenKevin-Raw wrote:... Er nu op 3fm 30 minuten hakken geblazen is!![]()
.....ik gistre van 8 tot 21 heb gewerkt en nu nog moe ben. (hele dag gereden, en nergens de weg weten)
Same here, word altijd wel gecheckt of me portemonnee en me telefoon nog in me zak zit, zo niet gelijk paniek, en dan blijkt dat ik het gewoon in me hand heb ofsoKevin-Raw wrote:Jaa opzich wel goed, ik zou het ook moeten hebben want al 3x dit jaar me portomonee kwijt geraaktdj-rico01 wrote:hehe hier ook, om de paar minuten, portomonee, telefoon, aansteker. En als ik mijn jas aan heb ook even chekken of de peuken en kauwgom er nog zittentomb wrote:Ik heb geen dwangneurose of zo, zo erg is het niet, maar ik check wel HEEL vaak of ik mijn beurs, telefoon, sleutel nog wel heb, Ik check meestal alleen me telefoon, want zonder telefoon voel ik me zo leeg :')
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
...ik van het lekkere weer heb genoten 
Al hoewel het wel koud is!the sidespinnars wrote:...ik van het lekkere weer heb genoten
je dan wel in het verkeerde deel van nederland woont, heb vanmiddag in mn polotje buite gelopenTrainfreak wrote:Al hoewel het wel koud is!the sidespinnars wrote:...ik van het lekkere weer heb genoten
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Doe ik ook altijdkatamaran wrote:Ik chek altijd mn zakken als er net een zwartjoekel langs liep.
+1 ik hier ook al .. niks te doen hierKevin-Raw wrote:ik me de tering in verveel
ik niet meer op hardtraxx mag van me stage begeleider..
Last edited by roberttt on 30 Sep 2010 13:12, edited 1 time in total.
quote van de maand.Kevin-Raw wrote:...dat ik een nieuw onderschrift heb
roberttt wrote:ik niet meer op hardtraxx mag van me stage begeleider..
WAT EEN &#%& HONDD
waarom niet.roberttt wrote:ik niet meer op hardtraxx mag van me stage begeleider..
Moet bezig met nuttige dingenoostzaner wrote:waarom niet.roberttt wrote:ik niet meer op hardtraxx mag van me stage begeleider..