Over smaak valt niet te twisten he 
hoop voor je dat het luktRefuze wrote:Over smaak valt niet te twisten he
house is niet echt mijn ding
hoop voor je dat het luktRefuze wrote:Over smaak valt niet te twisten he
Dankje ChrisDj C-Mind wrote:hoop voor je dat het luktRefuze wrote:Over smaak valt niet te twisten he![]()
Mijn pa van Ran-D - Pas AmericanoRefuze wrote:Dankje ChrisDj C-Mind wrote:hoop voor je dat het luktRefuze wrote:Over smaak valt niet te twisten he![]()
Was het van mij eerst ook niet, totdat ik al een tijd terug Sexy Bitch Afrojack Remix hoorde
Wist je dat mijn moeder Coone - Million Miles echt een vet nummer vind
Wat een gaave moeder heb ik toch
HAHAHAHAKSwoosh wrote:wist je dat ik atm ** pissed ben @ qdance omdat dat ** systeem van hun voor de 2e fking keer niet werkt!
** kut tyfus systeem!
+1Trainfreak wrote:House
ja zo een tracks met melodietjes vind mijn moeder ook altijd leuk.Refuze wrote:Wist je dat mijn moeder Coone - Million Miles echt een vet nummer vind
Wat een gaave moeder heb ik toch
Wist je dat...ik ookRefuze wrote:.. ik me meer ga verdiepen in House.
Het is echt de muziek die overal in de clubs gedraaid word en zo kan je er als DJ ook proberen tussen te komen.
Mat Hardstyle gaat dat wel een stukje moeilijker. Tuurlijk blijft Hardstyle wel mijn nummer 1 () maar House kan ik echt waarderen
Rik wrote:House is gay
+1. Echt 10 keer niks.KSwoosh wrote:Rik wrote:House is gay
Ja dat heb ik ook wel, dan denkik komop mag wel wat sneller.maarten1410 wrote:Wist je dat...ik ookRefuze wrote:.. ik me meer ga verdiepen in House.
Het is echt de muziek die overal in de clubs gedraaid word en zo kan je er als DJ ook proberen tussen te komen.
Mat Hardstyle gaat dat wel een stukje moeilijker. Tuurlijk blijft Hardstyle wel mijn nummer 1 () maar House kan ik echt waarderen
Af en toe als ik met maten draai beginnen we ook met house maar na een paar nummertjes moet er toch gebeukt worden
Maar wel lekker om te draaien!
WTF vertel???djpatt wrote:...er een goeie vriendin van mij vanacht met een glas het ziekenhuis is ingelslagen
Dat wel maar staat los van hoe het draait. Het mix heel anders als hardstyle en hardcore en dat maakt het weer leuk. Zou ook wel top40 kunnen gaan mixen maar daar heb ik dan weer niks mee :')Rik wrote:House is de hype
WTF WTF WTF?????????E-Q-Lizer wrote:.. Ik dit best grappig vind vooral dat laatste![]()
View on YouTube
waarschijnlijk al bekend
is niet nep hoor, ze gooien cola in dat beest. dus gaat het bruisen en ontploft ie van binnenKSwoosh wrote:te nep
Lol, volgens mij is dit overduidelijk nep.djpatt wrote:is niet nep hoor, ze gooien cola in dat beest. dus gaat het bruisen en ontploft ie van binnenKSwoosh wrote:te nep
ja denk et ookdjpatt wrote:is niet nep hoor, ze gooien cola in dat beest. dus gaat het bruisen en ontploft ie van binnenKSwoosh wrote:te nep