zou kunnen... 
Zijn ze echt tegelijk jarig? Wat toevallig!oostzaner wrote:wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn.
Zijn ze echt tegelijk jarig? Wat toevallig!oostzaner wrote:wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn.
:') :')Chukkels wrote:Zijn ze echt tegelijk jarig? Wat toevallig!oostzaner wrote:wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn.
Kleine kans iddChukkels wrote:Zijn ze echt tegelijk jarig? Wat toevallig!oostzaner wrote:wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn.
SmartassParvuz wrote:Kleine kans iddChukkels wrote:Zijn ze echt tegelijk jarig? Wat toevallig!oostzaner wrote:wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn.![]()
1 op 365
hehe hijs al oud maar bleef een creatief idee en q stylerz heeft um produced voor meLowrenz wrote:+1 voor die intro
Kryptica wrote:Wist je dat KSwoosh nu mijn berichten aantal heeft ingehaald.![]()
Ow nee. Nu gaat het gebeuren.Ravenwood wrote:nouja ik kom ook aardig ik de buurt.
word tijd om meer te posten
ik ben met een grote inhaalrace bezigRavenwood wrote:nouja ik kom ook aardig ik de buurt.
word tijd om meer te posten
ik race wel tegen jou dat is voor mij nog haalbaarLowrenz wrote:Haha, Berichten aantal race
Tellen met plaatjes topic enzo.Lowrenz wrote:Haha, Berichten aantal race
ik weet van nikskatamaran wrote:Tellen met plaatjes topic enzo.Lowrenz wrote:Haha, Berichten aantal raceGrootste spamdag ooit was dat.
+1 schrok er ff van. iets wat misschien niet goed is om nu te zeggen, maar nu gaat sno zeker nooit meer verkocht wordenStokbrood wrote:...Evander Sno vecht voor zijn leven. De middenvelder van Ajax is maandagavond in een duel met de beloften tegen Jong Vitesse getroffen door een hartstilstand, zo meldt De Telegraaf. De 23-jarige Sno is afgevoerd naar het ziekenhuis.
Op het moment is het nog niet precies bekend hoe de middenvelder ervoor staat. Sno werd halverwege de tweede helft getroffen door een hartaanval en werd op het veld behandeld door ambulancepersoneel, waarna hij met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht. Het duel tussen Jong Vitesse en Jong Ajax is stil gelegd.
Update:
Sno is inmiddels weer bij kennis en is weer aanspreekbaar.
Sno is een waardeloze voetballer, maar dit gun je niemand