gefeliciteerd ermeeLowrenz wrote:Wist je dat ik net mijn rijbewijs heb gehaald en IK MOTHERCUKING BLIJ BEN![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Gefeliciteerd
Rijbewijs is echt relaxed, moet alleen wel eigen autootje hebben.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Mooi dat je geslaagd bentLowrenz wrote:Jup, en dat heb ik ook dus
wist je dat energy shotjes van Burn! echt vies zijn 
-
G
gratz!Lowrenz wrote:Wist je dat ik net mijn rijbewijs heb gehaald en IK MOTHERCUKING BLIJ BEN![]()
![]()
![]()
1e keer?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nee, pas na z'n 62ste keer is het eindelijk gelukt.KSwoosh wrote:gratz!Lowrenz wrote:Wist je dat ik net mijn rijbewijs heb gehaald en IK MOTHERCUKING BLIJ BEN![]()
![]()
![]()
1e keer?
-
G
das theorieKryptica wrote:Nee, pas na z'n 62ste keer is het eindelijk gelukt.KSwoosh wrote:gratz!Lowrenz wrote:Wist je dat ik net mijn rijbewijs heb gehaald en IK MOTHERCUKING BLIJ BEN![]()
![]()
![]()
1e keer?
daar heb je ook egt niks aan
meeste ben ik al vergeten
Wist je dat die van Red Bull niet veel beter zijn? Een gewoon blik wint!Ravenwood wrote:wist je dat energy shotjes van Burn! echt vies zijn
100%maarten1410 wrote:Wist je dat die van Red Bull niet veel beter zijn? Een gewoon blik wint!Ravenwood wrote:wist je dat energy shotjes van Burn! echt vies zijn
I
wist je dat zo'n shotje duurder is dan een blikje
btw slegte shit voor je gebit
, heb al bijna geen glazuur meer in mn mond dankzij die shit 
btw slegte shit voor je gebit
-
RHardtraxx Veteran
Ravenwood wrote:100%maarten1410 wrote:Wist je dat die van Red Bull niet veel beter zijn? Een gewoon blik wint!Ravenwood wrote:wist je dat energy shotjes van Burn! echt vies zijn
IEnergy
Dat ligt volgens mij eerder aan de hoeveelheid die je gebruikt dan aan hoe slecht die meuk is hahadjpatt wrote:btw slegte shit voor je gebit, heb al bijna geen glazuur meer in mn mond dankzij die shit
-
RHardtraxx Veteran
het hier best rustig is om deze tyd
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wist je dat ik vanavond een epic bbq heb 
eetsmakelijk.
wist je dat ik morgen 18 word.
oostzaner wrote:eetsmakelijk.![]()
hogere boetes & ziektekosten betalenroberttt wrote:oostzaner wrote:eetsmakelijk.![]()
wist je dat ik morgen 18 word.:D beste leeftijd die er is
Dat schiet in het niet, als je eindelijk naar dikke feesten kan, auto mag gaan rijden en vast nog wel wat dingetjesOxbow wrote:hogere boetes & ziektekosten betalenroberttt wrote:oostzaner wrote:eetsmakelijk.![]()
wist je dat ik morgen 18 word.:D beste leeftijd die er is