wist je dat als je All for the Thrill NC Refix achteruit speelt je een focking vette melodie krijgt 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wist je dat... ik vandaag eigenlijk moest werken in Noordbroek (kop van Groningen) en daarna binnen 1,5 uur weer in Amsterdam moest zijn terwijl je er 2,5 uur over rijdt? En wist je dat ik daarom alleen maar naar Amsterdam hoef te komen straks voor een kwartiertje werk ipv 8 uur omdat het anders niet haalbaar was?
Lekker even aan de geluidsinstallatie in de auto kunnen sleutelen en zo rustig naar Amsterdam vertrekken.
.....het meisje wat ik leuk vind van mn nieuwe werk mij opeens op hyves heeft toegevoegd
wist je dat je vakantieliefde niet meer zo leuk is als je naar haar toe gaat na de vakantie... 
daarvoor zijn het ook vakantie liefdes, die les heb ik ook geleerd dit jaaroostzaner wrote:wist je dat je vakantieliefde niet meer zo leuk is als je naar haar toe gaat na de vakantie...
wist je dat muziek uit de jaren 40/50 bestwel chill is.
misschien vind ik t wel leuk omdat me het doet denken aan Mafia 2 en Bioshock (2)
misschien vind ik t wel leuk omdat me het doet denken aan Mafia 2 en Bioshock (2)
hee dat betekend dat ze je leuk vind!djpatt wrote:.....het meisje wat ik leuk vind van mn nieuwe werk mij opeens op hyves heeft toegevoegd
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
haar naam en jou hyves meer vraag ik nietdjpatt wrote:.....het meisje wat ik leuk vind van mn nieuwe werk mij opeens op hyves heeft toegevoegd
-
G
idd, egt super leipmaarten1410 wrote:ZO! Dat moment vergeet ik NOOIT meer! Dat he-le plafond vol met vuurtwerkKSwoosh wrote:ik bij HardBass alHymn wrote:... ik net 'verliefd' ben geworden op de melodie van Das Boot![]()
![]()
Wat was dat dik!
Vanaf 2:00
View on YouTube
Ziek hoeveel vuurwerk daar INDOOR af ging
B2S heeft hun feesten altijd dik aangekleed enzo 
Justin Bieber was zo oververmoeid door zijn hectische tourschema dat hij de avond dat hij een optreden had afgezegd compleet instortte. Dit valt te lezen in de Amerikaanse tabloid News of the World. De tienersensatie zou die bewuste avond - 29 augustus- optreden tijdens de New York State Fair in Syracuse, maar moest verstek laten gaan.
"Justin kon gewoon niet meer. Hij raakte zijn bed en ging meteen out. Ik denk dat hij zowel fysiek als mentaal uitgeput was. Hij stortte in", aldus een anonieme bron.
Een andere insider meldt dat het 16-jarige tieneridool moet bijkomen. "Justin houdt zich groot, maar hij is nog steeds erg zwak en dokters adviseren hem meer rust te nemen. Maar hij heeft het gevoel dat niet te kunnen. Hij wil niemand teleurstellen. Vooral zijn moeder, zijn manager en zijn fans niet."
Justin heeft overigens het afgelaste concert verplaatst en gaf 1 september een spetterend optreden in New York.

"Justin kon gewoon niet meer. Hij raakte zijn bed en ging meteen out. Ik denk dat hij zowel fysiek als mentaal uitgeput was. Hij stortte in", aldus een anonieme bron.
Een andere insider meldt dat het 16-jarige tieneridool moet bijkomen. "Justin houdt zich groot, maar hij is nog steeds erg zwak en dokters adviseren hem meer rust te nemen. Maar hij heeft het gevoel dat niet te kunnen. Hij wil niemand teleurstellen. Vooral zijn moeder, zijn manager en zijn fans niet."
Justin heeft overigens het afgelaste concert verplaatst en gaf 1 september een spetterend optreden in New York.
Justin's kapsel lijkt op een duitse leger-helm.
-
RHardtraxx Veteran
katamaran wrote:Justin's kapsel lijkt op een duitse leger-helm.
+1Ravenwood wrote:Justin Bieber was zo oververmoeid door zijn hectische tourschema dat hij de avond dat hij een optreden had afgezegd compleet instortte. Dit valt te lezen in de Amerikaanse tabloid News of the World. De tienersensatie zou die bewuste avond - 29 augustus- optreden tijdens de New York State Fair in Syracuse, maar moest verstek laten gaan.
![]()
![]()
![]()
Weg met die gaylord.
Ik word knettergek van die gast.
Ik word knettergek van die gast.
heej ja dat zie ik nu ook pas staat idd 16 :O wtf:PHidden Source wrote:16? Ik dacht eerder dat ie 10 was.
-
RHardtraxx Veteran
ik dacht dat tie 13 was

Dat de intro van Vamper - Universe echt fucking bruut is 
-
RHardtraxx Veteran
iddRefuze wrote:Dat de intro van Vamper - Universe echt fucking bruut is
wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn. 
Dan moeten ze ons wel op iets trakteren.oostzaner wrote:wist je dat de AlphaTwins morgen jarig zijn.
Of een mix voor een van de komende Hardtraxx Community Sessions!