Ja Gefeliciteerd man!
Rik wrote:IK OOKoostzaner wrote:Wist je dat ik heel veel zin heb in Fusion.![]()
maar eeerst nog Q-BASEEEEE en Hysteria![]()
Rik wrote:IK OOKoostzaner wrote:Wist je dat ik heel veel zin heb in Fusion.![]()
Als ik daar voor kaartjes winTel wrote:Rik wrote:IK OOKoostzaner wrote:Wist je dat ik heel veel zin heb in Fusion.![]()
GEFELICITEERD!Dj C-Mind wrote:vanmiddag 20 weken echo gehad,en we krijgen er een dochter bij![]()
alles was verder goed met haar
Kevin-Raw wrote:GEFELICITEERD!Dj C-Mind wrote:vanmiddag 20 weken echo gehad,en we krijgen er een dochter bij![]()
Christelbiscuit wrote:gefeliciteerd. hoe gaat ze heten? iets met een C?
toch niet die van C3?Chukkels wrote:Christelbiscuit wrote:gefeliciteerd. hoe gaat ze heten? iets met een C?
idd gefeliciteerd manDj C-Mind wrote:bedankt allemaal
KSwoosh wrote:Kevin-Raw wrote:GEFELICITEERD!Dj C-Mind wrote:vanmiddag 20 weken echo gehad,en we krijgen er een dochter bij![]()
KSwoosh wrote:Kevin-Raw wrote:GEFELICITEERD!Dj C-Mind wrote:vanmiddag 20 weken echo gehad,en we krijgen er een dochter bij![]()
Proficiat man!!!Dj C-Mind wrote:bedankt allemaal,en over de naam hebben we nog niet eens nagedacht
komt nog wel
Haha! Veel plezier!Lowrenz wrote: Wist je dat ik vandaag 18 ben geworden en straks naar Q-Base vertrek
Christel methChukkels wrote:Christelbiscuit wrote:gefeliciteerd. hoe gaat ze heten? iets met een C?
+1Piaaa wrote:Christel methChukkels wrote:Christelbiscuit wrote:gefeliciteerd. hoe gaat ze heten? iets met een C?![]()
Sorry moest daar ff aan denken
Anyway, gefeliciteerd Chris, dat ze maar gezond ter wereld gebracht mag worden
ik bij HardBass alHymn wrote:... ik net 'verliefd' ben geworden op de melodie van Das Boot
ZO! Dat moment vergeet ik NOOIT meer! Dat he-le plafond vol met vuurtwerkKSwoosh wrote:ik bij HardBass alHymn wrote:... ik net 'verliefd' ben geworden op de melodie van Das Boot