haha peryyyyyyyyyyyyy!!!!!
btw heb ook mn nieuwe mix gepost in het live set topic
eeeeeeeeeeeeeeeeen ik heb em gedownload!djpatt wrote:haha peryyyyyyyyyyyyy!!!!!
Hey, waar is perry?djpatt wrote:...dat ik een nieuwe avatar heb (mede dankzij ravenwood) omdat ik het niet voor elkaar kreeg met converten
2 Psyko Punkz in zon korte mix is niet echt slim. Ik luister morgen even, zoek het nou niet om mijn headphone te pakken.Refuze wrote:..Ik een filmpje van mezelf heb gemaakt tijdens het mixen.
Kwaliteit is wel bagger, volgende keer zou ik er gewoon 192bit geluid onder monteren, dit is meer als voorbeeldje.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
View on YouTube
(reactie @ youtube zal leuk zijn)
Zoiets heet mixen vriend, met die vocals van het volgende nummer erdoor.Berunda wrote:Poeh, vind het slechte overgangen en die geluidjes van het volgende nummer er zomaar in 'smijten', nee dank u.
Als ik niet opneem draai ik idd in het rood._dp_ wrote:Ligt het aan mij of draai je veel in het rood?Je gebruikt ook veel dezelfde overgangen, breng daar eens wat variatie in en als het kan wat langere overgangen
Je kunt het maar beter goed aanlerenRefuze wrote:
Als ik niet opneem draai ik idd in het rood.
Neem ik op via Audacity dan natuurlijk niet.
Langer doormixen = langer BeuknRefuze wrote: Langer doormixen hou ik niet zo van, heb ik ook negatieve reacties op gehad, gewoon lekker beukn
Dat vind ik dus ook maar niks. Vooral de eerst overgang is wel een beetje random. De eerste keer dat je hem overgooit gaat het nog wel maar de tweede keer zit je midden in de vocal van Sound of Goodbye. En als je het doet probeer dan eens de plaat die al speelt open te laten staan ipv helemaal dicht te gooien. Vrij harde overgang (beukgehalte van de plaat bedoel ik) ook, van SOG naar Pull your Strings.Berunda wrote:Poeh, vind het slechte overgangen en die geluidjes van het volgende nummer er zomaar in 'smijten', nee dank u.
Ja! vanavond van 19.00 - 21.00 in een BMW X1freddyadu8 wrote:Meteen rijlessen?Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt
Ik denk dat het een kwestie van smaak is.maarten1410 wrote:Dat vind ik dus ook maar niks. Vooral de eerst overgang is wel een beetje random. De eerste keer dat je hem overgooit gaat het nog wel maar de tweede keer zit je midden in de vocal van Sound of Goodbye. En als je het doet probeer dan eens de plaat die al speelt open te laten staan ipv helemaal dicht te gooien. Vrij harde overgang (beukgehalte van de plaat bedoel ik) ook, van SOG naar Pull your Strings.Berunda wrote:Poeh, vind het slechte overgangen en die geluidjes van het volgende nummer er zomaar in 'smijten', nee dank u.
Dus:
Sound Of Goodbye -> Pull Your Strings: Wel een hele korte overgang en ik vind het een te harde overgang.
Pull Your Strings -> Hide & Seek: Als je pull your strings open had laten staan bij de samples van Hide & Seek had ik em vetter gevonden. Verder een mooie overgang, wel jammer dat je steeds de vocals van Pull Your String wegtrekt.
Hide & Seek -> Rock ya Attidude: Zelfde verhaal, jammer dat je steeds de draaiende plaat dicht gooit bij je samples. Al eens geprobeerd om de sample er op de achtergrond in te laten komen? Blijft het nog een beetje mysterieus wat er aan komt en je hebt niet van die stilte momenten.
En waarom noem je dit eigenlijk een voorbeeld? Een voorbeeld waarvan?
+1Lowrenz wrote:... mijn eerste dag school er al weer op zit?
Of een kwestie van arrogantie. Zelfs als meerdere mensen zeggen dat het niet klinkt zelf wel blijven roepen dat het mooi isRefuze wrote:Ik denk dat het een kwestie van smaak is.
Ik vind dat juist vet als op de goede maat ineens de vocals van het volgende nummer hoort.
Kwestie van smaak.
Dit slaat nergens op zo'n botte reactie.maarten1410 wrote:Of een kwestie van arrogantie. Zelfs als meerdere mensen zeggen dat het niet klinkt zelf wel blijven roepen dat het mooi isRefuze wrote:Ik denk dat het een kwestie van smaak is.
Ik vind dat juist vet als op de goede maat ineens de vocals van het volgende nummer hoort.
Kwestie van smaak.
En volgens mij maakt het helemaal niet uit wat wij ervan vinden, je vind het zelf zo goed dat je alleen positieve reacties verwacht.