Berunda schreef:
Poeh, vind het slechte overgangen en die geluidjes van het volgende nummer er zomaar in 'smijten', nee dank u.
Dat vind ik dus ook maar niks. Vooral de eerst overgang is wel een beetje random. De eerste keer dat je hem overgooit gaat het nog wel maar de tweede keer zit je midden in de vocal van Sound of Goodbye. En als je het doet probeer dan eens de plaat die al speelt open te laten staan ipv helemaal dicht te gooien. Vrij harde overgang (beukgehalte van de plaat bedoel ik) ook, van SOG naar Pull your Strings.
Dus:
Sound Of Goodbye -> Pull Your Strings: Wel een hele korte overgang en ik vind het een te harde overgang.
Pull Your Strings -> Hide & Seek: Als je pull your strings open had laten staan bij de samples van Hide & Seek had ik em vetter gevonden. Verder een mooie overgang, wel jammer dat je steeds de vocals van Pull Your String wegtrekt.
Hide & Seek -> Rock ya Attidude: Zelfde verhaal, jammer dat je steeds de draaiende plaat dicht gooit bij je samples. Al eens geprobeerd om de sample er op de achtergrond in te laten komen? Blijft het nog een beetje mysterieus wat er aan komt en je hebt niet van die stilte momenten.
En waarom noem je dit eigenlijk een voorbeeld? Een voorbeeld waarvan?