Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

haha peryyyyyyyyyyyyy!!!!!

btw heb ook mn nieuwe mix gepost in het live set topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:08 

djpatt schreef:
haha peryyyyyyyyyyyyy!!!!!

btw heb ook mn nieuwe mix gepost in het live set topic

eeeeeeeeeeeeeeeeen ik heb em gedownload!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

haha en ik hoor graag wat je ervan vind ;)

want heb nog genoeg inspiratie liggen voor nummer 31
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:34 

Donateur

..Ik een filmpje van mezelf heb gemaakt tijdens het mixen.
Kwaliteit is wel bagger, volgende keer zou ik er gewoon 192bit geluid onder monteren, dit is meer als voorbeeldje.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.

(reactie @ youtube zal leuk zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:52 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
...dat ik een nieuwe avatar heb (mede dankzij ravenwood) omdat ik het niet voor elkaar kreeg met converten :P

Hey, waar is perry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:53 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
..Ik een filmpje van mezelf heb gemaakt tijdens het mixen.
Kwaliteit is wel bagger, volgende keer zou ik er gewoon 192bit geluid onder monteren, dit is meer als voorbeeldje.
Ik hoop dat jullie het wat vinden.

(reactie @ youtube zal leuk zijn)

2 Psyko Punkz in zon korte mix is niet echt slim. Ik luister morgen even, zoek het nou niet om mijn headphone te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:07 

Hardtraxx Veteran

Laat je op 0.32 nou een dikke scheet? :D

En is het niet kut om zo gebukt te moeten staan de hele tijd of zie ik dat verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:18 

Hardtraxxer

Poeh, vind het slechte overgangen en die geluidjes van het volgende nummer er zomaar in 'smijten', nee dank u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:20 

Donateur

Berunda schreef:
Poeh, vind het slechte overgangen en die geluidjes van het volgende nummer er zomaar in 'smijten', nee dank u.

Zoiets heet mixen vriend, met die vocals van het volgende nummer erdoor.
Dat geluid lijkt op een schete ja, maar kan me niet herrineren dat ik er 1 liet hoor :P
:lol:

Gebukt staan, valt wel mee hoor.

Psyko Punkz zijn gewoon helden en heerlijk inmixen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:33 

Hardtraxxer

Dan heb ik een andere definitie of smaak van mixen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:36 

Hardtraxx Veteran

Ligt het aan mij of draai je veel in het rood? :huh: Je gebruikt ook veel dezelfde overgangen, breng daar eens wat variatie in en als het kan wat langere overgangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:41 

Donateur

_dp_ schreef:
Ligt het aan mij of draai je veel in het rood? :huh: Je gebruikt ook veel dezelfde overgangen, breng daar eens wat variatie in en als het kan wat langere overgangen ;)

Als ik niet opneem draai ik idd in het rood.
Neem ik op via Audacity dan natuurlijk niet.

Dezelfde overgangen ben ik met je eens. Wel was dit een voorbeeldje.
Langer doormixen hou ik niet zo van, heb ik ook negatieve reacties op gehad, gewoon lekker beukn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:44 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:

Als ik niet opneem draai ik idd in het rood.
Neem ik op via Audacity dan natuurlijk niet.

Je kunt het maar beter goed aanleren ;)
Refuze schreef:
Langer doormixen hou ik niet zo van, heb ik ook negatieve reacties op gehad, gewoon lekker beukn :P

Langer doormixen = langer Beukn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:50 

Hardtraxx Veteran

in het rood draaien is niet goed voor je mixer hoor.

ik zorg altijd dat ik op de 0 zit, en dan gewoon het geluid ietsje harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 02:09 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:

Dat vind ik dus ook maar niks. Vooral de eerst overgang is wel een beetje random. De eerste keer dat je hem overgooit gaat het nog wel maar de tweede keer zit je midden in de vocal van Sound of Goodbye. En als je het doet probeer dan eens de plaat die al speelt open te laten staan ipv helemaal dicht te gooien. Vrij harde overgang (beukgehalte van de plaat bedoel ik) ook, van SOG naar Pull your Strings.

Dus:
Sound Of Goodbye -> Pull Your Strings: Wel een hele korte overgang en ik vind het een te harde overgang.
Pull Your Strings -> Hide & Seek: Als je pull your strings open had laten staan bij de samples van Hide & Seek had ik em vetter gevonden. Verder een mooie overgang, wel jammer dat je steeds de vocals van Pull Your String wegtrekt.
Hide & Seek -> Rock ya Attidude: Zelfde verhaal, jammer dat je steeds de draaiende plaat dicht gooit bij je samples. Al eens geprobeerd om de sample er op de achtergrond in te laten komen? Blijft het nog een beetje mysterieus wat er aan komt en je hebt niet van die stilte momenten.

En waarom noem je dit eigenlijk een voorbeeld? Een voorbeeld waarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 09:54 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D

Meteen rijlessen?

Ja! vanavond van 19.00 - 21.00 in een BMW X1 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 10:30 

Hardtraxx Newbie

deze les zo saai is dat ik ondertussen op een forum kan posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:59 

Donateur

maarten1410 schreef:
Berunda schreef:

Dat vind ik dus ook maar niks. Vooral de eerst overgang is wel een beetje random. De eerste keer dat je hem overgooit gaat het nog wel maar de tweede keer zit je midden in de vocal van Sound of Goodbye. En als je het doet probeer dan eens de plaat die al speelt open te laten staan ipv helemaal dicht te gooien. Vrij harde overgang (beukgehalte van de plaat bedoel ik) ook, van SOG naar Pull your Strings.

Dus:
Sound Of Goodbye -> Pull Your Strings: Wel een hele korte overgang en ik vind het een te harde overgang.
Pull Your Strings -> Hide & Seek: Als je pull your strings open had laten staan bij de samples van Hide & Seek had ik em vetter gevonden. Verder een mooie overgang, wel jammer dat je steeds de vocals van Pull Your String wegtrekt.
Hide & Seek -> Rock ya Attidude: Zelfde verhaal, jammer dat je steeds de draaiende plaat dicht gooit bij je samples. Al eens geprobeerd om de sample er op de achtergrond in te laten komen? Blijft het nog een beetje mysterieus wat er aan komt en je hebt niet van die stilte momenten.

En waarom noem je dit eigenlijk een voorbeeld? Een voorbeeld waarvan?

Ik denk dat het een kwestie van smaak is.
Ik vind dat juist vet als op de goede maat ineens de vocals van het volgende nummer hoort.
Kwestie van smaak.

Ala voorbeeld kwa mixen hoe ik het nu doe zegma. Wou het jullie gewoon is laten zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 13:34 

Donateur

... mijn eerste dag school er al weer op zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 13:38 

Donateur

Lowrenz schreef:
... mijn eerste dag school er al weer op zit?

+1 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:44 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Ik vind dat juist vet als op de goede maat ineens de vocals van het volgende nummer hoort.
Kwestie van smaak.

Of een kwestie van arrogantie. Zelfs als meerdere mensen zeggen dat het niet klinkt zelf wel blijven roepen dat het mooi is ;)

En volgens mij maakt het helemaal niet uit wat wij ervan vinden, je vind het zelf zo goed dat je alleen positieve reacties verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:24 

Donateur

maarten1410 schreef:
Refuze schreef:
Kwestie van smaak.

Of een kwestie van arrogantie. Zelfs als meerdere mensen zeggen dat het niet klinkt zelf wel blijven roepen dat het mooi is ;)

En volgens mij maakt het helemaal niet uit wat wij ervan vinden, je vind het zelf zo goed dat je alleen positieve reacties verwacht.

Dit slaat nergens op zo'n botte reactie.
Ik verwacht heus geen alleen maar positieve reacties, want ik geef zelfs toe in een vorige reactie dat je gelijk hebt.

tenslotee, ik geef mijn mening dat >>IK<< het mooi vind met die vocals ertussendoor. Jij draait toch ook op de marnier zolas je het zelf het mooist vind?
Ik kwam trouwens dit tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=aBM8U0Tu1jE

In de overgang naar Pull Your Strings laat hij ook de vocals horen.
Dus ik snap et niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:57 

Hardtraxxer

... ik vanaf nu op een macbook pro werk :drool:

Afbeelding

vandaag gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:09 

Donateur

Ziet er vet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:17 

Donateur

... ik bijna klaar ben met werken! :D :innocent: en me dan moet gaan voorbereiden op een andere sollicitatie morgen :thumbup:
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic