nice, maar ga jij full time? voor mij is het part-time
en meer overuren waarschijnlijk
ik rijd maar 3 dagen de rest is magazijn werk. beetje scheuren regio gelderland overijselProfaNe wrote:ojah nicekoerier wou ik ook wel doen, maarja taxi of koerier maakt ook nie veel uit, alleen dat ik comfortabel moet rijden
Omfg :')xai wrote:... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.
xai wrote:... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.
xai wrote:... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.
alvast gefeliciteerdJesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt
Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Werd tijdJesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Meteen rijlessen?Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Daar heb je iets voor. Hoe heet dat ook alweer... euhm, oja WEKKER!maarten1410 wrote:
... ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.
Dat klopt, die heb ik, maar ik heb zo'n hoofd waarmee ik automatisch die wekker uitzet en weer doorslaap...Maximize wrote:Daar heb je iets voor. Hoe heet dat ook alweer... euhm, oja WEKKER!maarten1410 wrote:
... ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.
eerder naar bed gaan?maarten1410 wrote:ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.
En als cadeautje stopt RHR ermee, leuk cadeau XDJesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
weten we ook gelijk aan wie we dat te danken hebben :')xai wrote:En als cadeautje stopt RHR ermee, leuk cadeau XDJesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Ja... geen zin in, vind 400 uur al vroeg genoegKSwoosh wrote:eerder naar bed gaan?maarten1410 wrote:ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.
Morgen is mijn vader ook jarig. Hij wil het alleen niet vierenJesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
zo'n strijder is mijn pa ookstefaneke wrote:Morgen is mijn vader ook jarig. Hij wil het alleen niet vierenJesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt. Gaat gewoon van half 7 tot half 6 werken
.
En na 18 jaar weet je nog steeds niet dat het 'word' is.Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat..