Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nice, maar ga jij full time? voor mij is het part-time
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik full time ja en ook nog eens meer verdienen
en meer overuren waarschijnlijk :whistle:
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ojah nice ;) koerier wou ik ook wel doen, maarja taxi of koerier maakt ook nie veel uit, alleen dat ik comfortabel moet rijden :P
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ProfaNe schreef:
ojah nice ;) koerier wou ik ook wel doen, maarja taxi of koerier maakt ook nie veel uit, alleen dat ik comfortabel moet rijden :P


ik rijd maar 3 dagen de rest is magazijn werk. beetje scheuren regio gelderland overijsel
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 14:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xai schreef:
... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.


Omfg :')
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xai schreef:
... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.

>.< :lol:
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:15 
 

xai schreef:
... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.



te geniaal xd
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik bezig ben met een nieuwe maandmix, maar het niet echt lukt :$
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D

alvast gefeliciteerd :D
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D



Al zenuwachtig? :innocent:
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xai schreef:
... Het geen indruk wekt als je zegt dat je lul zo groot is dat je 'm van a naar z kan leggen op je toetsenbord.

:worship:

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D

Werd tijd :D

... ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D


Meteen rijlessen?
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:

... ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.


Daar heb je iets voor. Hoe heet dat ook alweer... euhm, oja WEKKER! :P
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
maarten1410 schreef:

... ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.


Daar heb je iets voor. Hoe heet dat ook alweer... euhm, oja WEKKER! :P

Dat klopt, die heb ik, maar ik heb zo'n hoofd waarmee ik automatisch die wekker uitzet en weer doorslaap...
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:40 
 

maarten1410 schreef:
ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.

eerder naar bed gaan? xd
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D

En als cadeautje stopt RHR ermee, leuk cadeau XD
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:42 
 

xai schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D

En als cadeautje stopt RHR ermee, leuk cadeau XD

weten we ook gelijk aan wie we dat te danken hebben :')
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
ik al drie dagen achter elkaar pas rond 14 uur / half 15 uur wakker wordt en er chaggo van wordt? Heel me dag al kwijt en nog geen zak gedaan.

eerder naar bed gaan? xd

Ja... geen zin in, vind 400 uur al vroeg genoeg xd
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 17:26 
 

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D


Morgen is mijn vader ook jarig. Hij wil het alleen niet vieren xd. Gaat gewoon van half 7 tot half 6 werken :P.
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D


Morgen is mijn vader ook jarig. Hij wil het alleen niet vieren xd. Gaat gewoon van half 7 tot half 6 werken :P.


zo'n strijder is mijn pa ook :P
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Jesper-HardBeatz schreef:
Wist je dat..
Morgen mijn verjaardag is en ik dan eindelijk 18 wordt :D
En na 18 jaar weet je nog steeds niet dat het 'word' is. -.-
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...dat ik een nieuwe avatar heb (mede dankzij ravenwood) omdat ik het niet voor elkaar kreeg met converten :P
Bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
...dat ik een nieuwe avatar heb (mede dankzij ravenwood) omdat ik het niet voor elkaar kreeg met converten :P


Agent P :P
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic