ProfaNe schreef:
zeggen dat ik er niets van snap is bullshit!
maar je weet niet eens hoe je een pc moet onderhouden?

srry hoor

ProfaNe schreef:
ik ga voor grafisch design en wil een laptop die betrouwbaar is en een lange accuduur heeft en lang mee gaat... oftewel een mac
en veel te veel geld kost, terwijl een normale laptop, als je er goed mee omgaat, ook hardstikke betrouwbaar is. accuduur hoeft imo niet langer als 2 uur te zijn, gezien ik zo lang toch nooit zonder stroom zit.
ProfaNe schreef:
en jij doet alsof je alles weet en alsnog draai je vista whahah sorry hoor maar ik snap jou niet...
je wilt zeggen dat ik op 7 moet overstappen?
daar heb ik geen behoefte aan: 7 gebruikt dezelfde engine, heeft omslachtige menus, verschrikkelijk lelijk uiterlijk [veel te licht, en veel te grote knoppen, die leip irritante menubalk onderin] en een episch irritant onderhoudscentrum.
vista werkt op mijn pc op topsnelheid, dus geen reden om te switchen.
en als je bedoeld dat ik op linux of osx moet overstappen:
linux werkt niet fijn voor non stop gebruik en ondersteunt veel te weinig programmas die op windows wel werken.
osx werkt uberhaubt niet fijn [heb et lang geprobeerd op me laptop] en bied geen meerwaarde boven windows, gezien het alleen maar minder kan en veel meer restricties heeft.
tomb schreef:
Haha kaaswoes je bent echt gefrustreerd he

nee, profane weet gewoon niet waar ie over praat
dawasiknie schreef:
Nou ik zit wel op redtube en download cracks en weet ik niet wat allemaal voor troep van vage sites. Ik heb al 3 jaar lang nog geen enkele keer mijn computer weg moeten brengen, laat staan dat ik last heb van ernstige virussen. En ik draai ook gewoon op windows.
congratulations! you have been blessed with a properly working mind!
dawasiknie schreef:
Maar buiten het feit dat ze qua prijs echt veel te hoog zijn, is een Macbook of Mac-computer gewoon erg goed qua kwaliteit. Alleen kan ik vrijwel dezelfde kwaliteit voor een bak minder geld binnen halen met windows en een goed gespecificeerde PC.
en dat mac's niet geschikt zijn voor heavy duty werk, gezien de koeling bagger is.
tenzij je een desktop mac koopt, maar dan ben je al weer 1000+ euro verder, en kan je voor veel lagere prijs een betere pc kopen, en daar osx op zetten als je dat persee wilt.
ProfaNe schreef:
windows gebruiken, het is maar net wat je wilt voor de rest maakt het geen kut uit dacht ik zo

om te zwijgen over de talloze rare niet-universeel-standaard aansluitingen op een mac, de niet-inuitieve interfaces en natuurlijk het feit dat talloze windows apps er niet op draaien. [en dan heb ik et niet over paint oid, maar 3dsmax, office [en nee, niet die crappy mac versie, maar de goede pc versie], etc.]