Haha Ik Heb nu 3mm 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Tering, dees headset sluit dan wel slecht af, maar tering zit ik 's nachts met lekker volume te luisteren denk je hoor je telkens zoiets raars, meteen volume omlaag "is daar iemand?" nee, toch niet. Het was een geluidje wat gewoon niet zo naar voren komt als je da ding niet ophebt
. Zo gaat het toch spoken in huis
.
-
G
idd...Hardstyle_Ambassador wrote:Haha Ik Heb nu 3mm

not.
Wist je dat ik vandaag mn reloops op ga halen 
Ik post vanavond/vanacht wel een foto.
Ik post vanavond/vanacht wel een foto.
Goed bezig, ik kom net van de kapperRavenwood wrote:
ik heb nu 6 of 7 mm
-
G
boven langer als zijkantmaarten1410 wrote:Goed bezig, ik kom net van de kapperRavenwood wrote:
ik heb nu 6 of 7 mm6mm zij en achter, boven 10 mm
Dat wordt weer gabberen volgende week!
beetje zoiets?

en mijn wist je dat:
... ik net lekker van breda naar uden ben gereden
-
S
Ik mag nou het gras gaan milimeteren.
-
G
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Is wel vet vind alleen dat dat Blauwe domineert! Misschien dat blauw een stukje kleiner maken? Lijkt me vetter zo!
-
G
je bedoeld minder lange uitsteeksels?bRt_ wrote:Is wel vet vind alleen dat dat Blauwe domineert! Misschien dat blauw een stukje kleiner maken? Lijkt me vetter zo!
@ smoes: ja zo zit het nu ja, mijn haar.
Ongeveer.
Ongeveer.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja die mogen iets kleiner vind ikKSwoosh wrote: je bedoeld minder lange uitsteeksels?
Wist je dat mn reloops binnen zijn: https://hardtraxx.com/post250152.html#p250152
-
G
hmmm, ik zat daar eerst ook over te twijfelen, maar het is idd wel beter om ze wat korter te makenbRt_ wrote:Ja die mogen iets kleiner vind ikKSwoosh wrote: je bedoeld minder lange uitsteeksels?
binnenkort ff updaten!
thx
Wist je dat ik net mijn muziek iets te hard aan had en mijn vader daardoor dus wakker is geworden, hij was er niet blij mee. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Edwinn wrote:Wist je dat ik net mijn muziek iets te hard aan had en mijn vader daardoor dus wakker is geworden, hij was er niet blij mee.
-
S
WHAHAHA, m'n baas is vorige week donderdag met de boot van z'n broer weesten varen, leggen ze aan bij zo'n hotel aan het water, de volgende dag ligt de boot op de bodem van het kanaal 
Wist je dat ik net thuis ben van een weekje rome...
Ik wil terug
Ik wil terug
ik ken dat, had precies hetzelfde met een weekje salou, vakantie depressielorennzkee wrote:Wist je dat ik net thuis ben van een weekje rome...
Ik wil terug![]()
Ik een nieuwe Mix-Video online heb met mn nieuwe Pioneer set
15min lang en in HD!
Qonfuze - 15min Mix + HD Video (17-08-2010)
15min lang en in HD!
Qonfuze - 15min Mix + HD Video (17-08-2010)
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Je hebt Qontinent gemist jonge. Sjeem on you.lorennzkee wrote:Wist je dat ik net thuis ben van een weekje rome...
Ik wil terug![]()