Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
ik net toch wat vaags las...

En hoewel de Fransman Fabrice Bellard vorig jaar dacht de grens te hebben opgezocht met het uitrekenen van Pi tot 2,7 biljoen decimalen, bleek er toch nog een gaatje voor de Japanner. Hij zette drie maanden geleden zijn voormalige huis-tuin-en-keuken-rekenwonder aan het denken en afgelopen nacht kon hij het wel van de daken schreeuwen. Hij weet nu in detail wat Pi is. Hij kent het tot 5 biljoen decimalen

"kon hij het wel van de daken schreeuwen".... ben je wel even bezig denk ik :lol:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Chill nu we alle decimalen weten. Nu is er echt geen honger meer en is overal vrede.

:')
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
tomb wrote:Chill nu we alle decimalen weten. Nu is er echt geen honger meer en is overal vrede.

haha ja echt hea.. maffe mensen :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
ik hou het bij 3,14
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
beetje levenloos ben je dan, wat schieten we er mee op, trouwens epic reactie hierboven xd :lol:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wist je dat de site van de Donkey Rollers eruit ligt?
http://www.donkeyrollers.com/
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
dat dit mijn 1000ste post is :D
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Wist je dat ik ziek ben en door het hoesten er een ader in mijn oog is gespat en nu een heel rood oog heb

: http://yfrog.com/mz3mgj
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 6 days ago
vage shit :oh:
kun je dan nog wel normaal zien of dat ook niet meer xd
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Whaha ik zag het op een avond en ik dacht straks word ik maar met half zicht wakker dus schrok me verot
volgende dag allemaal vocht op oog enz. maar kan wel zien , maar lijkt net of me oog vol loopt ofzo :slow: want eerst was het minder vuur rood
me ma zei dat eht geen kwaad kon dus ja :P , als me andere oog ook zo was leek ik net of ik wat teveel jointjes tegelijkertijd ophad :lol:
Niet dat ik blow ofzo :/ , voor mensen die het straks weer neit snappen :lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
wist je dat je de opbouw van The Qontinent (welk jaar weet ik niet) kan zien op Google Earth
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.15 ... 87,0.023,0
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
oostzaner wrote:wist je dat je de opbouw van The Qontinent (welk jaar weet ik niet) kan zien op Google Earth
Wist je dat dat f**king gruwelijk is?
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Wist je dat Dj Patt , zijn onderschrift & dan de link aan een hyves niet meer bestaan of werkt :innocent:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
E-Q-Lizer wrote:Wist je dat Dj Patt , zijn onderschrift & dan de link aan een hyves niet meer bestaan of werkt :innocent:
Wist je dat ik dat om de 1 of andere reden best grappig vind xd
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
oostzaner wrote:wist je dat je de opbouw van The Qontinent (welk jaar weet ik niet) kan zien op Google Earth
Haha, ja dat zag ik laatst ook toen ik op google earth het terrein van The Qontinent aan het verkennen was :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Wist je dat ik.. ongeveer 8 uur per dag op hardtraxx site zit, omdat ik geen reet te doen heb op me werk. en dan nu eigelijk gewoon geld verdien door op hardtraxx site te kijken :yay:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Qre8ive wrote:
tomb wrote:Chill nu we alle decimalen weten. Nu is er echt geen honger meer en is overal vrede.

Dat weten we niet... pi is een oneindig getal namelijk. Om dat goed te bereken zijn serieuze formules nodig enz :P.
Omtrek van een cirkel delen door de diameter van de cirkel :innocent: . Bij een diameter van 1, blijkt de omtrek 3,14159...enz enz. te zijn. :innocent:
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Qre8ive wrote:

Dat weten we niet... pi is een oneindig getal namelijk. Om dat goed te bereken zijn serieuze formules nodig enz :P.
Correctie, je kan dat niet goed berekenen :D Je kan het gewoon niet bereken, alleen in de buurt komen xd
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Nixxus wrote: Correctie, je kan dat niet goed berekenen :D Je kan het gewoon niet bereken, alleen in de buurt komen xd
Correctie, je kan wel pi exact weergeven, niet door het getal 3,14159265.... maar door te schrijven als een formule met daarin de diameter of straal van een cirkel en de omtrek die daar bij hoort. :innocent:
wiskunde b. :$
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 6 days ago
heel er dicht in de buurt komen :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Wtf, waarom zou je het eigenlijk willen weten? >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
kevinsep wrote:Wtf, waarom zou je het eigenlijk willen weten? >.<
Dat weet ik eigenlijk ook niet :P . Je hebt er eigenlijk geen fuck aan haha. Mja ik moest er wel mee leren werken :innocent: .
G
makkelijkste manier vind ik toch zo: π
S
Terug van Sail 2010, tering wat een drukte.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
wel leuk dan?