Pff doen jullie maar goed stoer met je app!!!DJ_Xtremer wrote:Nice, zelfde setje als ik hebBassAddictz wrote:Pioneer CDJ2000
Met USB Poortje en Verder alles MP3..
Geen Tas vol Cd's nodig dus
Ideaal, heb hem nu 5 maanden.![]()
Ben godse jalours
Pff doen jullie maar goed stoer met je app!!!DJ_Xtremer wrote:Nice, zelfde setje als ik hebBassAddictz wrote:Pioneer CDJ2000
Tja zijn meer die dat neer gezet hebben en ik dacht even laten zien , en bij die foto met me PC staat toch echt een hercules mp3 controllerRiStyle wrote:Niet echt een DJ Room, maar meer een slaapkamer met wat q-dance gevalletjes...

Tja fucking vet spul manDJ_Xtremer wrote:Nice, zelfde setje als ik hebBassAddictz wrote:Pioneer CDJ2000
ja maar steeds meer tenten hebben cdj 2000's ik weet zeker over een jaar staan ze overalTakkU wrote:kan, maar hij zegt dat ie alles op USB doet
Pas als een 1000 stuk gaat wordt er pas naar een andere speler gekeken, in clubs gaat men voor duurzaamheid, niet voor de nieuwste snufjesTakkU wrote:Zo heel zeker zou ik daar nog niet over zijn hoor.. Zeker voor de wat kleinere tenten is het een grote investering!
Zo hoort het ookEdwinn wrote:Zelfs je CD map is tot is de puntjes netjes. Jij wilt alles wel heel mooi en netjes hebben ofniet?

idd die cd's aan de muur zo zijn egt vetParvuz wrote:Iedereen heeft ook echt van dat vrij dure spul he. Ik heb gewoon goedkoop spul, maar het doet het prima. Ik doe het toch alleen maar voor de lol, wil er niks mee bereiken verder
.
Subwoofer staat eronder, van surround system.
Ook een stukje vetter! Thanks voor die info Xtremer!Edwinn wrote: Zijn wel een stukje duurder dan de gewone CD's.

Misschien over 2 weken, maar zeker niet eerder.Piaaa wrote:Wanneer komt je eerste setje jongeman ?
Je hebt nou trouwens precies hetzelfde setje staan als skitzo als ik et goed heb