Omdat?wrote:Als je een inbreker mept met een honkbalknuppel ben je sowieso de lul. :')
Als je em goed op zn kop slaat ligt ie hoor.
Enigste wat je dan moet doen is de mobiel pakken en 112 bellen.
En hopen dat hij tot de politie komt sterretjes ziet
Omdat?wrote:Als je een inbreker mept met een honkbalknuppel ben je sowieso de lul. :')
Niet als het gaat om zelfbescherming.wrote:Ja en vervolgens word je vervolgd voor geweld met voorbedachte rade
Triest land dit.
Dat zou ik ook wel eens willen, maar mijn ouders gaan over 10 jaar nog niet zonder ons weg durf ik eigenlijk wel te weddenwrote:Jha, voor het zelfde geld klaagt die dief je nog aan ook als je op ze koppie mept...
en krijgt hij nog gelijk, In belgie en nederland kan alles joh...
Maareuuh.
Wist je dat ik tot volgende week maandag helemaal alleen thuis ben!!!!![]()
Wist je dat ik dan zowizo langs kom?wrote: Wist je dat ik tot volgende week maandag helemaal alleen thuis ben!!!!![]()
In wat voor een wijk woon jij?wrote:wist je dat er net weer eens een aanrijding is gebeurd voor mn huis?
een VW Golf [nieuw] met n Belg dr in reed tegen een andere auto.
kheb et niet zien gebeuren, maar ik zie wel een dikke deuk in de linkervoorkant van de VW Belg
langs een redelijk grote weg in Bredawrote:In wat voor een wijk woon jij?
goudwrote:wist je dat Mike-O [lid van HT] een vette avatar heeft:
& oud.wrote:goudwrote:wist je dat Mike-O [lid van HT] een vette avatar heeft:
Valt ook wel meewrote: Die heeft ie al een tijdje.
Schimmel?wrote:wist je dat een groene paprika gewoon fking geel [en uiteindelijk vast ook rood] wordt als je em paar dagen laat liggen
nu maar afwachten of ie oook beter smaakt, want groene paprika smaakt nerges naar
neej geel en roodwrote:Schimmel?wrote:wist je dat een groene paprika gewoon fking geel [en uiteindelijk vast ook rood] wordt als je em paar dagen laat liggen
nu maar afwachten of ie oook beter smaakt, want groene paprika smaakt nerges naar
wrote:Dat kan niet echt gezond zijnAlhoewel