Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 17:20 

:/ schreef:
lorennzkee

het is dus geen schimmel, maar er zijn meerdere kleuren paprika :P
rood, geel, oranje, groen, wit, paars, dat is het wel zon beetje volges mij

de reden dat ik em laat liggen is:
ik had laatst zon paprika stoplicht (rode, gele, groene paprika's) gekocht, de rode en gele zijn altijd lekker, maar groen dus niet.
gezien groen niet rijp is, dacht ik, ik laat em liggen, want bananen kunnen ook rijpen als je ze laat liggen.
en de groene paprika begint al geel te worden :D
ben benieuwd of ie uiteindelijk ook gewoon als een gele smaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 18:32 

Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat een groene paprika gewoon fking geel [en uiteindelijk vast ook rood] wordt als je em paar dagen laat liggen :P
nu maar afwachten of ie oook beter smaakt, want groene paprika smaakt nerges naar :P

Schimmel?
Nee.

Aids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 20:51 

Donateur

tomb schreef:
RiStyle schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat een groene paprika gewoon fking geel [en uiteindelijk vast ook rood] wordt als je em paar dagen laat liggen :P
nu maar afwachten of ie oook beter smaakt, want groene paprika smaakt nerges naar :P

Schimmel?
Nee.

Aids.

Waar slaat dat dan weer op?
Grappen maken over Aids :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:06 

RiStyle schreef:
Wist je dat ik binnenkort van Rick (Bass Modulators) Music Is My Life krijg toegestuurd.
En ik ook weet wat de B kant waarschijnlijk gaat worden: Give It Up (Alphaverb remix)

Meer info vertel ik lekker niet :P

Stuur maar door dan, maar andere hoeven toch niet te weten van wie je welke promo's krijgt? Teminste ik doe er niet zo openbaar over
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:15 

RiStyle schreef:
tomb schreef:
Nee.
Aids.

Yay!
Grappen maken over Aids :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 22:46 

Donateur

Almighty schreef:
RiStyle schreef:
Wist je dat ik binnenkort van Rick (Bass Modulators) Music Is My Life krijg toegestuurd.
En ik ook weet wat de B kant waarschijnlijk gaat worden: Give It Up (Alphaverb remix)

Stuur maar door dan, maar andere hoeven toch niet te weten van wie je welke promo's krijgt? Teminste ik doe er niet zo openbaar over

Ik ga helemala niks doorsturen. Dan krijg ik nooit meer wat.
Wat is er mis mee als ik dat hier neer zet? Niemand die er een probleem van maakt behalve jij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 22:50 

M'n computer viel vandaag af en toe uit, dus net was ik het zat en ik schroefde de kast open. Vind ik daar een stof laag waar de stoflaag over nagasaki in 1945 niks bij is. Dus even schoongemaakt en de compresser gepakt en nou klinkt me da ding toch stil. Hopen dat ook de performance wat vooruit gaat. Na 't weekend windows even opnieuw installeren. Het wordt tijd voor een nieuwe computer. Zal wel volgend jaar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:11 

RiStyle schreef:
Almighty schreef:
RiStyle schreef:

Ik ga helemala niks doorsturen. Dan krijg ik nooit meer wat.
Wat is er mis mee als ik dat hier neer zet? Niemand die er een probleem van maakt behalve jij...

Ik maak er geen probleem van, ach laat ook maar. Kan hier wel hele betuigenis typen maar dan word het wél een probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:59 

stefaneke schreef:
M'n computer viel vandaag af en toe uit, dus net was ik het zat en ik schroefde de kast open. Vind ik daar een stof laag waar de stoflaag over nagasaki in 1945 niks bij is. Dus even schoongemaakt en de compresser gepakt en nou klinkt me da ding toch stil. Hopen dat ook de performance wat vooruit gaat. Na 't weekend windows even opnieuw installeren. Het wordt tijd voor een nieuwe computer. Zal wel volgend jaar worden.

lol fail een windows reinstall is vaak helemaal niet nodig, gewoon ff goede onderhoudsbeurt houden :)

btw mijn wist je dat:
...ik nu via mn tv op internet zit :p wel irritant, zo alles typen met het On-Screen Keyboard :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:38 

stefaneke schreef:

Wat een sterk verhaal. mijne verhaal ook horen? nou het begon in vietnam tegen de jappen schieten, sinterklaas had toen nog een stoppelbaardje.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 16:23 

biscuit schreef:
Wat een sterk verhaal. mijne verhaal ook horen? nou het begon in vietnam tegen de jappen schieten, sinterklaas had toen nog een stoppelbaardje.....

nee, je bent niet grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 17:50 

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:

:( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 18:30 

Donateur

wist je dat ik vs sets ga maken voor de laatste weken op rhr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 18:43 

Donateur

Dj C-Mind schreef:

vs who?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:

Idd totaal niet grappig :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 20:10 

Donateur

RiStyle schreef:
Dj C-Mind schreef:

vs who?

:x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:00 

wist je dat ik net 3 kutjongetjes een fikkie zag stoken in de bosjes hier op het plein tegenover mn huis! :oh:
vies k*nkertuig! :mad:

tis dat er een man met een hond een emmer water over heen gooide, anders was ik gegaan.

vies k*nkertuig!!
beetje fikkie stoken in de bosjes @ een plein ...
diep triest...

kut jochies :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wist je dat ik net 3 kutjongetjes een fikkie zag stoken in de bosjes hier op het plein tegenover mn huis! :oh:

tis dat er een man met een hond een emmer water over heen gooide, anders was ik gegaan.

vies k*nkertuig!!
diep triest...

Fikkiei stoken is baas :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:10 

dj-rico01 schreef:

niet als je et in mijn buurt doet!
:mad: :mad:
opk*nkeren!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:22 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dj-rico01 schreef:

niet als je et in mijn buurt doet!
:mad: :mad:
opk*nkeren!!!

schelden met k*anker is namelijk niet kinderachtig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:30 

dj-rico01 schreef:
schelden met k*anker is namelijk niet kinderachtig :love:

nee.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:58 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Jeuh bericht 3333 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 22:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

vies k*nkertuig!!
diep triest...

Net of alles dan in de fik gaat ofzo. Net of jij vroeger nooit fikjes maakte. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 22:59 

Donateur

KSwoosh schreef:

vies k*nkertuig!!
diep triest...

W8 ff.....
Ongeluk, marrokaan voer de roeie ofzo
weer ongeluk
kids die vuurtje steken

IN WAT THE FUCK VOOR EEN WIJK WOON JIJ?
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic