Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 01:31 

Hardtraxxer

...Ik in het vliegtuig terug naar huis naast de broer van Evanti zat van ´´Thilo & Evanti´´ Ik had me Defqon.1 vest aan en vroeg of ik dit jaar geweest was, want ze broertje stond op de main.. etc. etc. Wel lache.. Wel goed gesprek gehad over alles in de Dance Scene.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 11:39 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
...Ik in het vliegtuig terug naar huis naast de broer van Evanti zat van ´´Thilo & Evanti´´ Ik had me Defqon.1 vest aan en vroeg of ik dit jaar geweest was, want ze broertje stond op de main.. etc. etc. Wel lache.. Wel goed gesprek gehad over alles in de Dance Scene.. ^^

en wat promos geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 12:45 

Hardtraxxer

Ik ben niet zo thuis in de hard trance scene, dus voor mij is zo goed als alles promo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 16:47 

Hardtraxx Addict

..Ik eindelijk Fusion & Avio shirtjes heb besteld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 17:01 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Dj C-Mind schreef:
Dj Skitzo schreef:
ik Piaaa over een uurtje op moet halen bij station maar het regent :/

ik had hem laten staan en gebeld dat je kwam als het droog was :P

Gelukkig is niet iedereen zoals jij :$ :x :kiss:

achja toen regende het volgens mij ook niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 17:05 

Hardtraxx Veteran

wist je dat mijn rijles vandaag goed ging ^^ lekker naar afoort toeren, daar door de binnenstad heen, peukie doen, door naar Nijkerk, langs mijn oude huis gereden en daarna terug naar zeewolde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 19:19 

Vandaag teruggekomen van mijn vakantie op Terschelling. Gisteren Mental Theo in de discotheek, ik heb nog nooit zo'n schijt hardstyle set gehoord. Eerst Decibel anthem, dan weer hardhouse, dan weer Defqon.1 Anthem, en dan staat iedereen weer te hakken op hardhouse >.<. Dan weer bijna de complete hitparade met hardhouse ertussen :surrender:. Later kwam ik hem nog tegen toen we van de boot af stapten, ik wouw hem aanspreken op zijn waardeloze set maar toch maar niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 19:25 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Vandaag teruggekomen van mijn vakantie op Terschelling. Gisteren Mental Theo in de discotheek, ik heb nog nooit zo'n schijt hardstyle set gehoord. Eerst Decibel anthem, dan weer hardhouse, dan weer Defqon.1 Anthem, en dan staat iedereen weer te hakken op hardhouse >.<. Dan weer bijna de complete hitparade met hardhouse ertussen :surrender:. Later kwam ik hem nog tegen toen we van de boot af stapten, ik wouw hem aanspreken op zijn waardeloze set maar toch maar niet gedaan.

Menthal Theo draait altijd hitparades als hij draait voor Slam FM etc. was bij ons ook in Mallorca enkele jaren geleden. Hij werd er op aangesproken en schreeuwde toen in de microphoon om alleen maar nog top 40 te draaien, omdat er te veel zeikerds waren. Kunt hem ook beter niet aan spreken, want hij is echt een mongool op dat gebied.

Menthal Theo en Charly Lownoise samen zijn tenminste wel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 19:36 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
stefaneke schreef:

Menthal Theo draait altijd hitparades als hij draait voor Slam FM etc. was bij ons ook in Mallorca enkele jaren geleden. Hij werd er op aangesproken en schreeuwde toen in de microphoon om alleen maar nog top 40 te draaien, omdat er te veel zeikerds waren. Kunt hem ook beter niet aan spreken, want hij is echt een mongool op dat gebied.

Menthal Theo en Charly Lownoise samen zijn tenminste wel tof!

hij zal dat ook wel opgedragen krijgen ;)
want die man weet zelf vast wel wat trackkeuze is naar jarenlange ervaring te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

Denk het niet, zijn publiek is altijd rete commercieel dus hij hoeft niet echt moeite te doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 20:04 

tomb schreef:
Denk het niet, zijn publiek is altijd rete commercieel dus hij hoeft niet echt moeite te doen..

klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 22:18 

wist je dat:
de Gangsta edit van Y-Axis en Daze in Daze zn laatste setje fking leip is!?!??!?!!
egt te bruut gewoon!!
die meot je egt checken:
hardstyle/daze-hardstation-fm-25-07-2010-t9121.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

...dat ik net met oren uitgepeuterd heb links nu zooooveel mee hoor dat de muziek pijn doet aan me oren :') Het klinkt zo kneiter hard haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:48 

Donateur

Dat er afgelopen nacht bij mij is ingebroken?

maar goed dat mijn ma er niet was, die zou helemaal in paniek raken.

Ik zag allemaal ligt branden toen ik thuis kwam van de stad, ik snel de schuur in, patronenpistool gepakt en naar binnen gegaan.
Was best spannend, maar trof niks aan. Nouja extreem veel rotzooi, overal lag drinken en voedsel op de grond.
Dus kon vanochtend na het uitgaan nog stofzuigen, dweilen en al die shit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

RiStyle schreef:

Ik zag allemaal ligt branden toen ik thuis kwam van de stad, ik snel de schuur in, patronenpistool gepakt en naar binnen gegaan.
Was best spannend, maar trof niks aan. Nouja extreem veel rotzooi, overal lag drinken en voedsel op de grond.

hebben ze nog wat gejat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 17:54 

Donateur

dj-rico01 schreef:
RiStyle schreef:

hebben ze nog wat gejat dan?

Dat was nog het raare, niks.
Wel in de woonkamer allemaal flessen cola enzo leeggegooid, tegen de ramen, spullen vanuit zolderraam op straat gegooit.
En zo kan ik nog wel ff door gaan, maar niks gejat gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:05 

Hardtraxx Veteran

heb je het niet gewoon zelf gedaan, toen je dronken was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:09 

Donateur

Hahaha nee dat soweiso niet. Zover was ik niet heen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

wajjow, hebben ze je hercules ook weggegooid? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:47 

Donateur

Dj Skitzo schreef:
wajjow, hebben ze je hercules ook weggegooid? :oh:

Gelukkig niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 18:50 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:

Dat dacht ik dus ook haha. Volgens mij heb je zelf een feestje gehouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 19:12 

Donateur

Nu begin ik toch te twijfelen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 19:45 

maarten1410 schreef:
dj-rico01 schreef:

Dat dacht ik dus ook haha. Volgens mij heb je zelf een feestje gehouden!

grote kans idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 23:43 

Donateur

met een patronenpistool? xd
ik had een keer toen kwam een kennis de sleutel terugbrengen dus ik met me honkbal knuppeltje na binnen want ik dacht hee, alleen thuis en er brand licht? staat ie ook nog net om zon hoekje had um toch bijna hard gemept op zn kop joh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 00:03 

Hardtraxx Veteran

Als je een inbreker mept met een honkbalknuppel ben je sowieso de lul. :')
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic