Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
...Ik in het vliegtuig terug naar huis naast de broer van Evanti zat van ´´Thilo & Evanti´´ Ik had me Defqon.1 vest aan en vroeg of ik dit jaar geweest was, want ze broertje stond op de main.. etc. etc. Wel lache.. Wel goed gesprek gehad over alles in de Dance Scene.. ^^
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Struikrover wrote:...Ik in het vliegtuig terug naar huis naast de broer van Evanti zat van ´´Thilo & Evanti´´ Ik had me Defqon.1 vest aan en vroeg of ik dit jaar geweest was, want ze broertje stond op de main.. etc. etc. Wel lache.. Wel goed gesprek gehad over alles in de Dance Scene.. ^^
en wat promos geregeld?
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ik ben niet zo thuis in de hard trance scene, dus voor mij is zo goed als alles promo :P
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
..Ik eindelijk Fusion & Avio shirtjes heb besteld xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Piaaa wrote:
Dj C-Mind wrote:
Dj Skitzo wrote:ik Piaaa over een uurtje op moet halen bij station maar het regent :/
ik had hem laten staan en gebeld dat je kwam als het droog was :P
Gelukkig is niet iedereen zoals jij :$ :x :kiss:
achja toen regende het volgens mij ook niet meer :P
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
wist je dat mijn rijles vandaag goed ging ^^ lekker naar afoort toeren, daar door de binnenstad heen, peukie doen, door naar Nijkerk, langs mijn oude huis gereden en daarna terug naar zeewolde :D
S
Vandaag teruggekomen van mijn vakantie op Terschelling. Gisteren Mental Theo in de discotheek, ik heb nog nooit zo'n schijt hardstyle set gehoord. Eerst Decibel anthem, dan weer hardhouse, dan weer Defqon.1 Anthem, en dan staat iedereen weer te hakken op hardhouse >.<. Dan weer bijna de complete hitparade met hardhouse ertussen :surrender:. Later kwam ik hem nog tegen toen we van de boot af stapten, ik wouw hem aanspreken op zijn waardeloze set maar toch maar niet gedaan.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
stefaneke wrote:Vandaag teruggekomen van mijn vakantie op Terschelling. Gisteren Mental Theo in de discotheek, ik heb nog nooit zo'n schijt hardstyle set gehoord. Eerst Decibel anthem, dan weer hardhouse, dan weer Defqon.1 Anthem, en dan staat iedereen weer te hakken op hardhouse >.<. Dan weer bijna de complete hitparade met hardhouse ertussen :surrender:. Later kwam ik hem nog tegen toen we van de boot af stapten, ik wouw hem aanspreken op zijn waardeloze set maar toch maar niet gedaan.
Menthal Theo draait altijd hitparades als hij draait voor Slam FM etc. was bij ons ook in Mallorca enkele jaren geleden. Hij werd er op aangesproken en schreeuwde toen in de microphoon om alleen maar nog top 40 te draaien, omdat er te veel zeikerds waren. Kunt hem ook beter niet aan spreken, want hij is echt een mongool op dat gebied.

Menthal Theo en Charly Lownoise samen zijn tenminste wel tof!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Markos wrote:
stefaneke wrote:Vandaag teruggekomen van mijn vakantie op Terschelling. Gisteren Mental Theo in de discotheek, ik heb nog nooit zo'n schijt hardstyle set gehoord. Eerst Decibel anthem, dan weer hardhouse, dan weer Defqon.1 Anthem, en dan staat iedereen weer te hakken op hardhouse >.<. Dan weer bijna de complete hitparade met hardhouse ertussen :surrender:. Later kwam ik hem nog tegen toen we van de boot af stapten, ik wouw hem aanspreken op zijn waardeloze set maar toch maar niet gedaan.
Menthal Theo draait altijd hitparades als hij draait voor Slam FM etc. was bij ons ook in Mallorca enkele jaren geleden. Hij werd er op aangesproken en schreeuwde toen in de microphoon om alleen maar nog top 40 te draaien, omdat er te veel zeikerds waren. Kunt hem ook beter niet aan spreken, want hij is echt een mongool op dat gebied.

Menthal Theo en Charly Lownoise samen zijn tenminste wel tof!
hij zal dat ook wel opgedragen krijgen ;)
want die man weet zelf vast wel wat trackkeuze is naar jarenlange ervaring te hebben :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Denk het niet, zijn publiek is altijd rete commercieel dus hij hoeft niet echt moeite te doen..
S
tomb wrote:Denk het niet, zijn publiek is altijd rete commercieel dus hij hoeft niet echt moeite te doen..
klopt
G
wist je dat:
de Gangsta edit van Y-Axis en Daze in Daze zn laatste setje fking leip is!?!??!?!!
egt te bruut gewoon!!
die meot je egt checken:
Daze @ Hardstation FM (25/07/2010)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 6 days ago
...dat ik net met oren uitgepeuterd heb links nu zooooveel mee hoor dat de muziek pijn doet aan me oren :') Het klinkt zo kneiter hard haha
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dat er afgelopen nacht bij mij is ingebroken?

maar goed dat mijn ma er niet was, die zou helemaal in paniek raken.

Ik zag allemaal ligt branden toen ik thuis kwam van de stad, ik snel de schuur in, patronenpistool gepakt en naar binnen gegaan.
Was best spannend, maar trof niks aan. Nouja extreem veel rotzooi, overal lag drinken en voedsel op de grond.
Dus kon vanochtend na het uitgaan nog stofzuigen, dweilen en al die shit...
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
RiStyle wrote:Dat er afgelopen nacht bij mij is ingebroken?

Ik zag allemaal ligt branden toen ik thuis kwam van de stad, ik snel de schuur in, patronenpistool gepakt en naar binnen gegaan.
Was best spannend, maar trof niks aan. Nouja extreem veel rotzooi, overal lag drinken en voedsel op de grond.
hebben ze nog wat gejat dan?
Donateur
last seen Oct 2014
dj-rico01 wrote:
RiStyle wrote:Dat er afgelopen nacht bij mij is ingebroken?

hebben ze nog wat gejat dan?
Dat was nog het raare, niks.
Wel in de woonkamer allemaal flessen cola enzo leeggegooid, tegen de ramen, spullen vanuit zolderraam op straat gegooit.
En zo kan ik nog wel ff door gaan, maar niks gejat gelukkig.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
heb je het niet gewoon zelf gedaan, toen je dronken was?
Donateur
last seen Oct 2014
Hahaha nee dat soweiso niet. Zover was ik niet heen hoor.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
wajjow, hebben ze je hercules ook weggegooid? :oh:
Donateur
last seen Oct 2014
Dj Skitzo wrote:wajjow, hebben ze je hercules ook weggegooid? :oh:
Gelukkig niet :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 6 days ago
dj-rico01 wrote:heb je het niet gewoon zelf gedaan, toen je dronken was?
Dat dacht ik dus ook haha. Volgens mij heb je zelf een feestje gehouden!
Donateur
last seen Oct 2014
Nu begin ik toch te twijfelen... :P
G
maarten1410 wrote:
dj-rico01 wrote:heb je het niet gewoon zelf gedaan, toen je dronken was?
Dat dacht ik dus ook haha. Volgens mij heb je zelf een feestje gehouden!
grote kans idd
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
met een patronenpistool? xd
ik had een keer toen kwam een kennis de sleutel terugbrengen dus ik met me honkbal knuppeltje na binnen want ik dacht hee, alleen thuis en er brand licht? staat ie ook nog net om zon hoekje had um toch bijna hard gemept op zn kop joh :D
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Als je een inbreker mept met een honkbalknuppel ben je sowieso de lul. :')