jha, als ik hem nu niet als promo krijg gaat mijn reclame als onderschrift toch niet meer lang blijven staan vreesk 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dan ga jij ook niet veel mogen draaien op editie 2 vrees ik 
Wist je dat ik binnenkort mijn reloop setje krijg als alles volgens plan verloopt 
Ben benieuwd wie er allemaal naar Hengelo wilt komen om een setje op te nemen..
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Als het niet 6000 eeuwen rijden was ik. Maar helaas.
De meesten vast niet, die kunnen het zelf thuisRiStyle wrote:Wist je dat ik binnenkort mijn reloop setje krijg als alles volgens plan verloopt
Het is altijd leuker om samen een setje op te nemen.Piaaa wrote:De meesten vast niet, die kunnen het zelf thuisRiStyle wrote:Wist je dat ik binnenkort mijn reloop setje krijg als alles volgens plan verloopt
Ik kan hier thuis ook wel een setje opnemen, maar om bijvoorbeld het samen met Skitzo te doen is veel leuker.
Wist je dat het heel vervelend is als je niet kunt slapen....
Dat lukt mij ook niet als je gaat computeren. 
Ja oke heb je een punt natuurlijkRiStyle wrote:Het is altijd leuker om samen een setje op te nemen.Piaaa wrote:De meesten vast niet, die kunnen het zelf thuisRiStyle wrote:Wist je dat ik binnenkort mijn reloop setje krijg als alles volgens plan verloopt
Ik kan hier thuis ook wel een setje opnemen, maar om bijvoorbeld het samen met Skitzo te doen is veel leuker.
Ja, als ik een setje draai met een maat van me vind ik het soms nogal saai...
Omdat je dan je track hebt gemixt het dan aan hem is om het klaar te leggen enz...
Sta je daar
, Terwijl je anders gewoon heel de tijd bezig bent.
Voor een keertje is het wel leuk, maar om altijd als een duo te draaien hmmm niet voor mij.
Omdat je dan je track hebt gemixt het dan aan hem is om het klaar te leggen enz...
Sta je daar
Voor een keertje is het wel leuk, maar om altijd als een duo te draaien hmmm niet voor mij.
Je kunt ook per persoon 2 platen draaien, je kunt het zo leuk of saai maken als je zelf wiltlorennzkee wrote:Ja, als ik een setje draai met een maat van me vind ik het soms nogal saai...
Sta je daar, Terwijl je anders gewoon heel de tijd bezig bent.
Dan sta je nog langer te gapen
.
Of je gaat chatten in de shoutbox
Tsjaa, dan zul je altijd alleen moeten draaien, ik vind het wel leuk met zen 2en, beetje ouwehoeren tussendoor, beetje meespelen met de ander ...lorennzkee wrote:Dan sta je nog langer te gapen.
Genoeg te doen als je het mij vraagt
wist je dat ik vanavond om 18:00 vertrek naar Salou
daar hopelijk meeten met chukkels en djpatt
ik Piaaa over een uurtje op moet halen bij station maar het regent 
Ik ga morgen ook naar SalouRavenwood wrote:wist je dat ik vanavond om 18:00 vertrek naar Salou
hahaha gezellig 
hotel?
ik zit in villa romana
hotel?
ik zit in villa romana
nee ik zit in een appartement met 11 vrienden, vlak bij de après ski bar daar
misschien kom ik nog wel wat hardtraxxers tegen daarzo op een hardstyle/core feestje
misschien kom ik nog wel wat hardtraxxers tegen daarzo op een hardstyle/core feestje
vast wel
ik ben in ieder geval dan van de partij haha
-
G
yayRiStyle wrote:Wist je dat dit mijn 2000e post is
ik had hem laten staan en gebeld dat je kwam als het droog wasDj Skitzo wrote:ik Piaaa over een uurtje op moet halen bij station maar het regent
Gelukkig is niet iedereen zoals jijDj C-Mind wrote:ik had hem laten staan en gebeld dat je kwam als het droog wasDj Skitzo wrote:ik Piaaa over een uurtje op moet halen bij station maar het regent