... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb 
Hot Cheese soupe!Kryptica wrote:... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb
Hot Cheese soupe!Kryptica wrote:... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb
Kryptica wrote:... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb
mijn tas?Kryptica wrote:... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb
...oostzaner wrote:mijn tas?Kryptica wrote:... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb
je moet het ook in een kopje of mok doen...
Is een tas soep Dat ze in duitsland een tasche (?) caffee zeggen wist ik maar in België...?Kryptica wrote:... ik net bijna mijn tas hete soep over mij gemorst heb
SLAM DUNKoostzaner wrote:jullie hele taal bestaat uit leenwoorden
BURN!Mol wrote:SLAM DUNKoostzaner wrote:jullie hele taal bestaat uit leenwoorden
oostzaner wrote:we hebben in iig geen last van een taalbarriere. :')

Ik ben ook belgischKryptica wrote:Ja ik ben de enigste belg op het forum ofzo nu ik ga niet discussiëren met 50 nederlanders.
Ja ik bedoelde daarstraks toen was jij er nog nietlorennzkee wrote:Ik ben ook belgischKryptica wrote:Ja ik ben de enigste belg op het forum ofzo nu ik ga niet discussiëren met 50 nederlanders..
daar ga ik ook wel vanuit ja,lorennzkee wrote:... nederland straks in de finale staat!
never underestimate the enemy!katamaran wrote:daar ga ik ook wel vanuit ja,lorennzkee wrote:... nederland straks in de finale staat!
tsss. Uruguay is 10x niks
ja ik ken het, iedereen zegt ''een tegenstander nooit onderschatten'', maarja als je wereldkampioen wilt worden moet je gewoon met 1-0/2-0 van Uruguay winnenRavenwood wrote:never underestimate the enemy!
maar idd, ze zijn niet heel goed, zijn steeds met geluk doorgekomen. maarja
ik heb toch nog steeds het hele sterke voorgevoel dat we WK worden, datzelfde gevoel had ik toen NL tegen Brazilie moest