tostilorennzkee wrote:... tosti het woord van de dag is in de shout
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hoe kunnen ze dan zijn? aan je piet trekken en net voor je klaarkomt ermee kappen en oprotten?Nixxus wrote:..Ik er vannacht achter ben gekomen hoe kut wijven kunnen zijn?
Waarom dacht jij dat ik een serieus gesprek met je wou 
Nee is een heel lang verhaal, zal ik ooit nog wel eens doen (:
Nee is een heel lang verhaal, zal ik ooit nog wel eens doen (:
Nixxus zegt: haha, misschien voor een andere keer 
ff voor de duidelijkheid, hij is hier maar is te tam om op z'n eigen account te gaan
ff voor de duidelijkheid, hij is hier maar is te tam om op z'n eigen account te gaan
Ben nu thuis, dus ff in het kort xD
wijven zijn kut.
wijven zijn kut.
Wist je dat het vandaag voor het eerst de Officielle Tosti-Dag is
En dat Dj Skitzo de Officielle Mr Tosti is
En dat Dj Skitzo de Officielle Mr Tosti is
Dat ik Stuck In Ur Head een uber lekker nummer vind. Ik vind het echt zo'n heerlijke nummer 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat tosti het meest gebruikte woord op hardtraxx is

.....iedereen 3-0 2-0 3-1 heeft voorspeld, maar dat uruguay de thuis spelende ploeg is
-
G
ik denk toch egt dat 'het' vaker gebruikt wordtthe sidespinnars wrote:dat tosti het meest gebruikte woord op hardtraxx is![]()
-
RHardtraxx Veteran
ja maar na het komt tosti dus is gelijk spelKSwoosh wrote:ik denk toch egt dat 'het' vaker gebruikt wordtthe sidespinnars wrote:dat tosti het meest gebruikte woord op hardtraxx is![]()
-
S
View on YouTubelorennzkee wrote:en hoe weet je dit zeker?
wist je dat ik net de nieuwe CD van Sting heb gedingest
en die is vettttt
(wel gewoon compilatie-CD, geen nieuwe nummers)
en die is vettttt
(wel gewoon compilatie-CD, geen nieuwe nummers)
Zaterdag A'dam voor de feestfabriek en heb zo'n vermoeden dat ik dit weekend d'r ook niet meer wegkom 
-
RHardtraxx Veteran
wist je dat ik een nieuwe koptelefoon heb en dat tie super lekker zit 
+598603484860320 voor Monty Pyton!stefaneke wrote:View on YouTubelorennzkee wrote:en hoe weet je dit zeker?
Welke heb je gekocht?the sidespinnars wrote:wist je dat ik een nieuwe koptelefoon heb en dat tie super lekker zit
icky-icky-icky-icky-ptang-zhoo pang!stefaneke wrote:View on YouTubelorennzkee wrote:en hoe weet je dit zeker?
....spanje - moffen geen zak aan is
-
RHardtraxx Veteran
djpatt wrote:....spanje - moffen geen zak aan is
-
S
Wist je dat ... het eigenlijk best ironisch is dat ik duits heb/had in het lokaal B109 :').
-
S

Brand hier dichtbij, kwam net van Tilburg af om me boeken in te leveren en ben er toen mee m'n moeder langs gereden.
-
S