Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 03:12 

Hardtraxx Veteran

haha, mensen niet te gauw oordelen, maar qua kwaliteit moet nederland makkelijk kunnen winnen tegen uruguay, ze missen zelfs 1 van de beste aanvallers van het team ^^
finale tegen duitsland verwacht ik, zou ook machtig mooi zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 11:42 

Hardtraxx Veteran

.....ajax geen nieuwe keeper gaat aantrekken (stekelenburg gaat weg, mag je vanuit gaan)

want ajax kan suarez op goal zetten aankomend seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 11:43 

Hardtraxx Veteran

.... ik al de hele dag josh and wesz en activator platen luister

omdat vanavond ground zero is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 12:31 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
.....ajax geen nieuwe keeper gaat aantrekken (stekelenburg gaat weg, mag je vanuit gaan)

suarez doet aan volleybal. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 12:34 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
djpatt schreef:

suarez doet aan volleybal. ;)

owjah das waar :P zal piet zoomers dynamo eens tippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 16:24 

wist je dat ruud van eijk een videoclip heeft gemaakt voor het nr: Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix)

vind em best vet:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wist je dat ruud van eijk een videoclip heeft gemaakt voor het nr: Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix)

vind em best vet:

elke keer weer de zelfde truukjes die jongen :P

wist je dat ik volgende week naar Papendrecht ga :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 19:56 

dj-rico01 schreef:
elke keer weer de zelfde truukjes die jongen :P

hoe bedoel je, dat ie altijd hetzelfde maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 20:02 

. :oh: wist je dat in het livesets forum HC en HTRC zijn omgedraait !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Inderdaad, ik heb toch liever de oude volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 20:14 

Kepro schreef:
KSwoosh schreef:

eigenlijk veel logischer zo, want HC is veel bekender als HTRC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

hardstyle op een hoog volume luisteren heel geil is. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 21:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Kepro schreef:
KSwoosh schreef:

eigenlijk veel logischer zo, want HC is veel bekender als HTRC :P

Misschien op dit forum ik hoop dat Jordi met zn 'nieuwe Hardtraxx' ook meer publiek van de hardtrance scene kan lokken naar dit forum, evenals de jongens van de hardcore scene.

Toch denk ik dat (hard)trance over het algemeen toch bekender is bij het grote publiek, misschien omdat het meer aanspreekbaarder is voor het grotere publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 21:07 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
KSwoosh schreef:

Ik heb net 4 uur lang Qlubtempo zitten luisteren tijdens het afronden van mn stageverslag, heerlijk!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 21:16 

Hardtraxx Beheerder

Kepro schreef:
Misschien op dit forum ik hoop dat Jordi met zn 'nieuwe Hardtraxx' ook meer publiek van de hardtrance scene kan lokken naar dit forum, evenals de jongens van de hardcore scene.

Toch denk ik dat (hard)trance over het algemeen toch bekender is bij het grote publiek, misschien omdat het meer aanspreekbaarder is voor het grotere publiek.

Jordy :thumbup:

Nah, ik wilde "Hardtechno" toevoegen aan het livesets aanbod, maar er lukte iets niet goed, dus ik laat het voorlopig even zo. Als de (vernieuwde) site af is ga ik alles omgooien en wordt het allemaal uitgebreider en niet meer alleen op Hardstyle gericht, omdat ik al merk dat er ook vraag is naar andere stijlen die onder "harder styles" vallen. Kortom: het wordt completer ;) ... Althans.. dat is aan jullie (ivm livesets en releases toevoegen e.d.) :P

Maar Hardstyle zal nog wel de leidende stijl zijn, omdat daar gewoon meer over te melden valt :P

Dat Hardtrance is voor zover ik het weet aardig bekend in Duitsland en Engeland, maar nog niet echt in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 21:21 

Jor-D schreef:
Als de (vernieuwde) site af is ga ik alles omgooien en wordt het allemaal uitgebreider

pas maar op dat het niet te uitgebreid wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 23:37 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Kepro schreef:

Nah, ik wilde "Hardtechno" toevoegen aan het livesets aanbod, maar er lukte iets niet goed, dus ik laat het voorlopig even zo. Als de (vernieuwde) site af is ga ik alles omgooien en wordt het allemaal uitgebreider en niet meer alleen op Hardstyle gericht, omdat ik al merk dat er ook vraag is naar andere stijlen die onder "harder styles" vallen. Kortom: het wordt completer ;) ... Althans.. dat is aan jullie (ivm livesets en releases toevoegen e.d.) :P

Maar Hardstyle zal nog wel de leidende stijl zijn, omdat daar gewoon meer over te melden valt :P

Dat Hardtrance is voor zover ik het weet aardig bekend in Duitsland en Engeland, maar nog niet echt in NL.

Hardtechno? Wat kan ik daar onder verstaan dan, ik heb daar nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 23:53 

Hardtraxx Beheerder

Kepro schreef:
Jor-D schreef:
Kepro schreef:

Hardtechno? Wat kan ik daar onder verstaan dan, ik heb daar nog nooit van gehoord.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hardtechno

Daar valt Schranz e.d. onder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 00:27 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Jor-D schreef:
Kepro schreef:

Ik zet hier 1 deze dagen een hardtechno setje neer... ;) Kan je t altijd eens proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 00:40 

Hardtraxx Veteran

....thera nu draaid op ground zero en dat hij keihard te keer gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 00:41 

Hardtraxxer

...mijn inspiratie een beetje leeg is voor t produceren en dat ik morgen wel veer verderga.. alsof iemand dat boeit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 20:28 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
...mijn inspiratie een beetje leeg is voor t produceren en dat ik morgen wel veer verderga.. alsof iemand dat boeit :lol:

...je daar helemaal gelijk in hebt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 20:35 

Donateur

Luxion schreef:

Als je een bekende dj/producer was en je zette dit op Facebook had je direct 200 reacties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 20:48 

Hardtraxxer

..Ik gisteren voor het eerst licht heb geprogrammeerd met lasers :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 22:22 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:

Ik zet hier 1 deze dagen een hardtechno setje neer... ;) Kan je t altijd eens proberen :P[/quote]

Ik zal uhm meepakken,
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic