Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 5 days ago
haha, mensen niet te gauw oordelen, maar qua kwaliteit moet nederland makkelijk kunnen winnen tegen uruguay, ze missen zelfs 1 van de beste aanvallers van het team ^^
finale tegen duitsland verwacht ik, zou ook machtig mooi zijn :yay:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
.....ajax geen nieuwe keeper gaat aantrekken (stekelenburg gaat weg, mag je vanuit gaan)

want ajax kan suarez op goal zetten aankomend seizoen
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
.... ik al de hele dag josh and wesz en activator platen luister

omdat vanavond ground zero is :yay:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
djpatt wrote:.....ajax geen nieuwe keeper gaat aantrekken (stekelenburg gaat weg, mag je vanuit gaan)

suarez doet aan volleybal. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
oostzaner wrote:
djpatt wrote:.....ajax geen nieuwe keeper gaat aantrekken (stekelenburg gaat weg, mag je vanuit gaan)

suarez doet aan volleybal. ;)
owjah das waar :P zal piet zoomers dynamo eens tippen
G
wist je dat ruud van eijk een videoclip heeft gemaakt voor het nr: Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix)

vind em best vet:
View on YouTube
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
KSwoosh wrote:wist je dat ruud van eijk een videoclip heeft gemaakt voor het nr: Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix)

vind em best vet:
View on YouTube
elke keer weer de zelfde truukjes die jongen :P

wist je dat ik volgende week naar Papendrecht ga :thumbsup:
G
dj-rico01 wrote:elke keer weer de zelfde truukjes die jongen :P
hoe bedoel je, dat ie altijd hetzelfde maakt?
G
. :oh: wist je dat in het livesets forum HC en HTRC zijn omgedraait !
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:. :oh: wist je dat in het livesets forum HC en HTRC zijn omgedraait !
Inderdaad, ik heb toch liever de oude volgorde.
G
Kepro wrote:
KSwoosh wrote:. :oh: wist je dat in het livesets forum HC en HTRC zijn omgedraait !
eigenlijk veel logischer zo, want HC is veel bekender als HTRC :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
hardstyle op een hoog volume luisteren heel geil is. :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
KSwoosh wrote:
Kepro wrote:
eigenlijk veel logischer zo, want HC is veel bekender als HTRC :P
Misschien op dit forum ik hoop dat Jordi met zn 'nieuwe Hardtraxx' ook meer publiek van de hardtrance scene kan lokken naar dit forum, evenals de jongens van de hardcore scene.

Toch denk ik dat (hard)trance over het algemeen toch bekender is bij het grote publiek, misschien omdat het meer aanspreekbaarder is voor het grotere publiek.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Kepro wrote:
Ik heb net 4 uur lang Qlubtempo zitten luisteren tijdens het afronden van mn stageverslag, heerlijk!!!
Hardtraxx Beheerder
6135 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
Kepro wrote: Misschien op dit forum ik hoop dat Jordi met zn 'nieuwe Hardtraxx' ook meer publiek van de hardtrance scene kan lokken naar dit forum, evenals de jongens van de hardcore scene.

Toch denk ik dat (hard)trance over het algemeen toch bekender is bij het grote publiek, misschien omdat het meer aanspreekbaarder is voor het grotere publiek.
Jordy :thumbup:

Nah, ik wilde "Hardtechno" toevoegen aan het livesets aanbod, maar er lukte iets niet goed, dus ik laat het voorlopig even zo. Als de (vernieuwde) site af is ga ik alles omgooien en wordt het allemaal uitgebreider en niet meer alleen op Hardstyle gericht, omdat ik al merk dat er ook vraag is naar andere stijlen die onder "harder styles" vallen. Kortom: het wordt completer ;) ... Althans.. dat is aan jullie (ivm livesets en releases toevoegen e.d.) :P

Maar Hardstyle zal nog wel de leidende stijl zijn, omdat daar gewoon meer over te melden valt :P

Dat Hardtrance is voor zover ik het weet aardig bekend in Duitsland en Engeland, maar nog niet echt in NL.
G
Jor-D wrote:Als de (vernieuwde) site af is ga ik alles omgooien en wordt het allemaal uitgebreider
pas maar op dat het niet te uitgebreid wordt ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Jor-D wrote:
Kepro wrote: Misschien op dit forum ik hoop dat Jordi met zn 'nieuwe Hardtraxx' ook meer publiek van de hardtrance scene kan lokken naar dit forum, evenals de jongens van de hardcore scene.

Nah, ik wilde "Hardtechno" toevoegen aan het livesets aanbod, maar er lukte iets niet goed, dus ik laat het voorlopig even zo. Als de (vernieuwde) site af is ga ik alles omgooien en wordt het allemaal uitgebreider en niet meer alleen op Hardstyle gericht, omdat ik al merk dat er ook vraag is naar andere stijlen die onder "harder styles" vallen. Kortom: het wordt completer ;) ... Althans.. dat is aan jullie (ivm livesets en releases toevoegen e.d.) :P

Maar Hardstyle zal nog wel de leidende stijl zijn, omdat daar gewoon meer over te melden valt :P

Dat Hardtrance is voor zover ik het weet aardig bekend in Duitsland en Engeland, maar nog niet echt in NL.
Hardtechno? Wat kan ik daar onder verstaan dan, ik heb daar nog nooit van gehoord.
Hardtraxx Beheerder
6135 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
Kepro wrote:
Jor-D wrote:

Hardtechno? Wat kan ik daar onder verstaan dan, ik heb daar nog nooit van gehoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hardtechno

Daar valt Schranz e.d. onder
Hardtraxx Addict
1165 posts member since 2009
Kepro wrote:
Jor-D wrote:
Kepro wrote:Hardtechno? Wat kan ik daar onder verstaan dan, ik heb daar nog nooit van gehoord.
Ik zet hier 1 deze dagen een hardtechno setje neer... ;) Kan je t altijd eens proberen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
....thera nu draaid op ground zero en dat hij keihard te keer gaat
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
...mijn inspiratie een beetje leeg is voor t produceren en dat ik morgen wel veer verderga.. alsof iemand dat boeit :lol:
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Luxion wrote:...mijn inspiratie een beetje leeg is voor t produceren en dat ik morgen wel veer verderga.. alsof iemand dat boeit :lol:
...je daar helemaal gelijk in hebt ?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Luxion wrote:...mijn inspiratie een beetje leeg is voor t produceren en dat ik morgen wel veer verderga.. alsof iemand dat boeit :lol:
Als je een bekende dj/producer was en je zette dit op Facebook had je direct 200 reacties :P
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
..Ik gisteren voor het eerst licht heb geprogrammeerd met lasers :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Mind.Illusion wrote:
Ik zet hier 1 deze dagen een hardtechno setje neer... ;) Kan je t altijd eens proberen :P[/quote]

Ik zal uhm meepakken,