heuj heuj heuj, ik ben ook een wijze uit het oostenRiStyle wrote:Jeffrey, Frank en ik houden de eer hoog in et Oosten
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
jaja maar ik bedoelde er dj's mee 
-
A
Presentkatamaran wrote:heuj heuj heuj, ik ben ook een wijze uit het oostenRiStyle wrote:Jeffrey, Frank en ik houden de eer hoog in et Oosten
-
G
wist je dat ik me kapot verveel...
Je bent niet de enigste...KSwoosh wrote:wist je dat ik me kapot verveel...
... ik kriek aan het drinken ben omdat er niets anders is en het veelte zoet is? 
Kun je nagaan hoeveel jullie hadden kunnen verdienen...KSwoosh wrote:en dan te bedenken dat sommige mensen er 1200+ voor vragendj-rico01 wrote:50 euro in drie dagen :')
egt absurd.
haha skittle 
en is goed hoor maxi,lekker zuipen dan
en is goed hoor maxi,lekker zuipen dan
ik woon ook in het oostenRiStyle wrote:Jeffrey, Frank en ik houden de eer hoog in et Oosten
........nederland zoals voorspeld alweer achterstaat met 1-0 
Altijd hetzelfde, als het er echt op aankomt, als ze er moeten staan, staan ze er niet.
Dan zijn de grote spelers helemaal niet zo groot meer. En dat is het probleem bij NL
Dan zijn de grote spelers helemaal niet zo groot meer. En dat is het probleem bij NL
......het nu eindelijk duidelijk is dat nederland helemaal niet zo goed is
van persieRiStyle wrote:Altijd hetzelfde, als het er echt op aankomt, als ze er moeten staan, staan ze er niet.
Haha, jullie oordelen te snel. Ik had dit ook niet gedacht, maar toch. 
-
G
+1JolleNL wrote:Haha, jullie oordelen te snel. Ik had dit ook niet gedacht, maar toch.
wel heerlijk
Halve finale tegen Urugay of Ghana moet te winnen zijn 
Lekkere nederlandse instelling weer ....JolleNL wrote:Halve finale tegen Urugay of Ghana moet te winnen zijn
Ja en daarna de finale tegen Spanje, en die winnen we met 3-0.Piaaa wrote:Lekkere nederlandse instelling weer ....JolleNL wrote:Halve finale tegen Urugay of Ghana moet te winnen zijn
Eerst zien dan geloven ....JolleNL wrote:Ja en daarna de finale tegen Spanje, en die winnen we met 3-0.Piaaa wrote:Lekkere nederlandse instelling weer ....JolleNL wrote:Halve finale tegen Urugay of Ghana moet te winnen zijn
WERELDDDDDDDDD KAMPIOEEEEEEEEN ALLESZZZZZZZZZ!!!?/@
Dat is nou net wat er zo kut is aan Holland.. Vanaf de eerste match dat jullie wonnen (met veel geluk dan nog) was iedereen gek in z'n hoofd en aan't roepen 'wereldkampioenen'.. Akkoord je mag blij zijn, maar Holland is het enige land waarin iedereen zo overdrijftNoiseHunterZ wrote:WERELDDDDDDDDD KAMPIOEEEEEEEEN ALLESZZZZZZZZZ!!!?/@
In de finale gaat Nederlands onderuit tegen Argentinië..JolleNL wrote:Ja en daarna de finale tegen Spanje, en die winnen we met 3-0.Piaaa wrote:Lekkere nederlandse instelling weer ....JolleNL wrote:Halve finale tegen Urugay of Ghana moet te winnen zijn
-
G
wist je dat ik nu de FearFM Hardstyle Top 40 van April 2008 t/m September 2009 aan het luisteren ben 
the good old days
the good old days
Niet te snel oordelendjpatt wrote:......het nu eindelijk duidelijk is dat nederland helemaal niet zo goed is
2-1