Al enig idee waar in de buurt ofzo?Dj C-Mind wrote:zijn nu aan het kijken na een huisje daarThe Ace of Bass wrote:koewl! conGratz!Dj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
G
en dan te bedenken dat sommige mensen er 1200+ voor vragendj-rico01 wrote:50 euro in drie dagen :')
egt absurd.
nee weten zo niet,stratums misschien,moetten even kijken
Woot! Dan blijf ik voortaan bij jou pitten als ik naar stratum gaDj C-Mind wrote:nee weten zo niet,stratums misschien,moetten even kijken
ga jij ook al naar brabantDj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizen
Wist je dat... het vandaag geen vrijdag is?
-
S
beterDj Skitzo wrote:ga jij ook al naar brabantDj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizenzo blijft er niks over in het oosten/noorden
helemaal niet, met wie moet ik dan draaien? 
-
S
Mag je zelf weten 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
HeadhunterzDj Skitzo wrote:helemaal niet, met wie moet ik dan draaien?
C-mind woont in waalwijk. :')stefaneke wrote:beterDj Skitzo wrote:ga jij ook al naar brabantDj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizenzo blijft er niks over in het oosten/noorden
-
S
Dan gaat ie niet veel verder weg verhuizen.
een ticket voor een festival naar keuze heb gekregen van mijn ouders 
NaarDeQlote wrote:een ticket voor een festival naar keuze heb gekregen van mijn ouders
nice nice!!
ik net een cd heb gedownload genaamd
summer festival 2010 3 cd house jump hardstyle en dat daar een paar fulls opstaan
waaronder put this on youtube en da tweekaz - hook my mic up
summer festival 2010 3 cd house jump hardstyle en dat daar een paar fulls opstaan
waaronder put this on youtube en da tweekaz - hook my mic up
mijn fout, ik dacht dat ie in harderwijk woondeoostzaner wrote:C-mind woont in waalwijk. :')stefaneke wrote:beterDj Skitzo wrote: ga jij ook al naar brabantzo blijft er niks over in het oosten/noorden
lijkt ook allemaal zo op elkaar
Jeffrey, Frank en ik houden de eer hoog in et Oosten 
Arnhem hoort toch ook bij het oosten? 
.... mijn laptop aangeeft dat mn internet down is 
-
G
er op slaan?djpatt wrote:.... mijn laptop aangeeft dat mn internet down is
KSwoosh wrote:er op slaan?djpatt wrote:.... mijn laptop aangeeft dat mn internet down is
Hahahahhahaha deze vind ik echt grappig weet niet waarom
-
E
wachten tot ie weer high is:{Pdjpatt wrote:.... mijn laptop aangeeft dat mn internet down is
misschien moet je hem verven, geef je nog wat kleur aan z'n levendjpatt wrote:.... mijn laptop aangeeft dat mn internet down is