..... ik nog maar 1 wedstrijd gemist heb dit WK 
... dat je dan veel tijd verspilt hebt
aangezien het niveau meestal toch nog wel om te janken is dit weeka
ja dat is zo, achja, had tijd zatRik wrote:... dat je dan veel tijd verspilt hebt
aangezien het niveau meestal toch nog wel om te janken is dit weeka
hahahafrankhardenberg wrote:Wist je dat...
ik gister uit bleidschap van de overwinning van Nederland meteen van de vechtbrug afsprong alleen gigantisch snel moest wegzwemmen voor een speedbootje dat ik niet zag en die mij bijna ff omver vaarde
ik zag het gisteren jafrankhardenberg wrote:FIFA CORRUPT EN MAFIA PRAKTIJKEN UITVOERT!?
Bron:
interview @ VPRO
hahaNixxus wrote:Dat zal dan vrijdag naar hier komen
Maandag begonnen, nu af.KSwoosh wrote:wist je dat ik samen met RiStyle in 3 dagen ff een dikke website uit de grond heb gestampt? met CMS, registraties systeem, etc.etc.
een site voor een transport bedrijfRamirez wrote:voor wat?
Grappig toch zo'n site maken en het is ook nog leuk als je er geld voor krijgt.dj-rico01 wrote:50 euro in drie dagen :')
koewl! conGratz!Dj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizen
zijn nu aan het kijken na een huisje daarThe Ace of Bass wrote:koewl! conGratz!Dj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizen
Zoek wat leuk uit chrisDj C-Mind wrote:zijn nu aan het kijken na een huisje daarThe Ace of Bass wrote:koewl! conGratz!Dj C-Mind wrote:dat is waarschijnlijk zeker na eindhoven ga verhuizen