idd +1lorennzkee wrote:echt he, geef hun msn eens XD.
Volgens mij wel toffe gozers
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
vertelTeknizion wrote:Ja dat zijn ze ook jaDj Skitzo wrote:haha vet man!Teknizion wrote:.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen?
die lui zijn volgens mij ook echt chill heb ze op msn, of 1 daarvanIk werd ook opeens door Sam gebeld, hij vroeg hoe het ging en of de de meiden nog hadden gevangen in het bos (lang verhaal haha)
straks hebben ze geen tijd meer om te producen omdat ze met de hardstyle fans bezig zijn 
Maareuh, wonen ze nu in nederland of??
Nee, ze hadden een tour in Nederland.lorennzkee wrote:straks hebben ze geen tijd meer om te producen omdat ze met de hardstyle fans bezig zijn
Ik heb ze net ff een SMS verstuurd, nog niks terug
Wist je dat de weersvooruitzichten voor Defqon niet optimaal goed zijn!
LALALALALALAFRArnold wrote:Wist je dat de weersvooruitzichten voor Defqon niet optimaal goed zijn!

-
E
... ik een jongen ben om duidelijkheid te scheppen? ik rij gewoon paard en neej ik ben niet homo! 
Wat kijkt iedereen nu al voor het weer van defqon? het veranderd elke dag en site op site is het anders...
-
E
ik ga naar defqon.1 en ik neem mee.....lorennzkee wrote:Wat kijkt iedereen nu al voor het weer van defqon? het veranderd elke dag en site op site is het anders...
een nhele emmer vol met goeie zin!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
jaaa jabiscuit wrote:... ik een jongen ben om duidelijkheid te scheppen? ik rij gewoon paard en neej ik ben niet homo!
regen of niet
,
Ik ga niet naar defqon en ik hoop voor jullie dat het goed weer is.
Maar ideereen zin al 2 weken op voorhand te zeuren dat het weer niet goed gaat worden...
Ik ga niet naar defqon en ik hoop voor jullie dat het goed weer is.
Maar ideereen zin al 2 weken op voorhand te zeuren dat het weer niet goed gaat worden...
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Defqon wordt voor mij zowieso goed, weer of geen weer 
Jou hoor ik praten!dj-rico01 wrote:Defqon wordt voor mij zowieso goed, weer of geen weer
Gewoon stampen, zuipe en geen zak van aantrekken als het regent.
Had het op eeum... summerfestival ofzo ook? weet niet meer precies, maar de echte fans bleven staan en de rest ging tentjes opzoeken!
Gewoon heerlijk, zolang het niet koud is
-
E
uhudj-rico01 wrote:jaaa jabiscuit wrote:... ik een jongen ben om duidelijkheid te scheppen? ik rij gewoon paard en neej ik ben niet homo!
ik plaats wel een plaatje als jt niet gelooft

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011

-
E
kut ricodj-rico01 wrote:
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
je vraagd er zelf om 
Zo te zien ben je wel blij met je paard. Vooral die glimlach op je gezicht zegt iets van: Yeeee, dit is mijn paard!biscuit wrote:uhudj-rico01 wrote:jaaa jabiscuit wrote:... ik een jongen ben om duidelijkheid te scheppen? ik rij gewoon paard en neej ik ben niet homo!
ik plaats wel een plaatje als jt niet gelooft![]()
Biscuit z'n vader staat achter de camera te schreeuwen: LACH NOU EENS, HEB NIET VOOR NIKS DAT PAARD VOOR JE GEKOCHT!
-
E
wel zo correct nederlands he?dj-rico01 wrote:je vraagt er zelf om
Trouwens buskruit, is dat autootje op je plaatje je eigen auto!
Ook van vaders gekregen?
Ook van vaders gekregen?
vervoer voor illegale thaise mensen 
Last edited by Asyrian on 06 Jun 2010 21:43, edited 1 time in total.
-
E
dank u ik lach vrijwel nooit of ik ben zo zat als ik weet niet watRavenwood wrote:mooie glimlach heb jij![]()
autootje is zelf gekocht met mijn eigen zuurverdiende geld
Dan heb je niet veel verdiend dus...biscuit wrote:dank u ik lach vrijwel nooit of ik ben zo zat als ik weet niet watRavenwood wrote:mooie glimlach heb jij![]()
autootje is zelf gekocht met mijn eigen zuurverdiende geld
-
E
thaise meisjes zeker? doe ik niet aan. er komen nog fatsoenlijke geluidsinstallaties in en een mooie versterkerRavenwood wrote:vervoer voor illegale thaise mensen