Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jun 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... dat er nog 12 plekken vrij zijn in de Hardtraxx WK-Pool?

Schrijf je HIER in!!!!!

meer info
Bericht Geplaatst op 05 jun 2010 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vroeger... Toen vissen nog achteruit zwommen omdat ze anders water in hun ogen kregen -.-
Bericht Geplaatst op 05 jun 2010 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vroeger...koeien nog uit de bek driette
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

...ik gister samen met Silvio Aquila heb gedraaid? :$
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



zatox lekker knalde op obsession :drool:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

wist je dat ik eigenlijk nog best wel mijn kuiten voel bij het traplopen :) komt door afgelopen vrijdag :P
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
wist je dat ik eigenlijk nog best wel mijn kuiten voel bij het traplopen :) komt door afgelopen vrijdag :P

Ik wou dus niet klagen hierover maar: Ik dus ook :huh: en in me schouders. Maar goed, niet zeiken, vanvond gewoon weer er doorheen sporten.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
dj-rico01 schreef:
wist je dat ik eigenlijk nog best wel mijn kuiten voel bij het traplopen :) komt door afgelopen vrijdag :P

Ik wou dus niet klagen hierover maar: Ik dus ook :

Volgens mij betekend dat gewoon dat het feest eigenlijk best geslaagd was :D

of dat wij gewoon domweg goed doorgebeukt hebben xD
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
maarten1410 schreef:
Volgens mij betekend dat gewoon dat het feest eigenlijk best geslaagd was :D

of dat wij gewoon domweg goed doorgebeukt hebben xD

Ik denk dat laatste :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had ook last van mn kuiten :$ xd
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

whahah de toppers hebben weer spierpijn hoor :lol:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd :P niks gewend die mannetjes :x happen?
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
idd :P niks gewend die mannetjes :x happen?

haha ga een keer mee dan :evil:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17 juli free festival, kom ik wel als het goed is :)
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
17 juli free festival, kom ik wel als het goed is :)

misschien dat ik daar ook bij ben :bomb:

maja zaterdag eerst BefQut.1 :loving:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
17 juli free festival, kom ik wel als het goed is :)


daar bin ich ook bei!
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het enige waar ik niet op hoop is dat er weer op het laatste moment afgezegd gaat worden
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
het enige waar ik niet op hoop is dat er weer op het laatste moment afgezegd gaat worden

dan ga je toq met lui van hardtraxx man... doe ik ook :thumbup:

die beuken vaak nog beter door dan 'vrienden'...


trouwens, wij op hardtraxx izjn toch je vrienden >.<
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik, maarten en Rico kende elkaar ook niet, al had ik maarten 1 x gezien en vrijdag ging het perfect :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Dj Skitzo schreef:
het enige waar ik niet op hoop is dat er weer op het laatste moment afgezegd gaat worden

dan ga je toq met lui van hardtraxx man... doe ik ook :thumbup:

die beuken vaak nog beter door dan 'vrienden'...


trouwens, wij op hardtraxx izjn toch je vrienden >.<

ja moet toch iets achter de hand hebben dus denk wel dat zoiets te bespreken valt ;)
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
17 juli free festival, kom ik wel als het goed is :)

Zit ik in Spanje! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen? xd
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen? xd

haha vet man! :P
die lui zijn volgens mij ook echt chill heb ze op msn, of 1 daarvan :D
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Teknizion schreef:
.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen? xd

haha vet man! :P
die lui zijn volgens mij ook echt chill heb ze op msn, of 1 daarvan :D

Ja dat zijn ze ook ja :P Ik werd ook opeens door Sam gebeld, hij vroeg hoe het ging en of de de meiden nog hadden gevangen in het bos (lang verhaal haha)
Bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

echt he, geef hun msn eens XD.
Volgens mij wel toffe gozers
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic