Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vroeger... Toen vissen nog achteruit zwommen omdat ze anders water in hun ogen kregen 
vroeger...koeien nog uit de bek driette
...ik gister samen met Silvio Aquila heb gedraaid? 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wist je dat ik eigenlijk nog best wel mijn kuiten voel bij het traplopen
komt door afgelopen vrijdag 
Ik wou dus niet klagen hierover maar: Ik dus ookdj-rico01 wrote:wist je dat ik eigenlijk nog best wel mijn kuiten voel bij het traplopenkomt door afgelopen vrijdag
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Volgens mij betekend dat gewoon dat het feest eigenlijk best geslaagd wasmaarten1410 wrote:Ik wou dus niet klagen hierover maar: Ik dus ook :dj-rico01 wrote:wist je dat ik eigenlijk nog best wel mijn kuiten voel bij het traplopenkomt door afgelopen vrijdag
of dat wij gewoon domweg goed doorgebeukt hebben xD
Ik denk dat laatstedj-rico01 wrote:maarten1410 wrote:Volgens mij betekend dat gewoon dat het feest eigenlijk best geslaagd was
of dat wij gewoon domweg goed doorgebeukt hebben xD
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
whahah de toppers hebben weer spierpijn hoor 
idd
niks gewend die mannetjes
happen?
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
haha ga een keer mee danDj Skitzo wrote:iddniks gewend die mannetjes
happen?
17 juli free festival, kom ik wel als het goed is 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
misschien dat ik daar ook bij benDj Skitzo wrote:17 juli free festival, kom ik wel als het goed is
maja zaterdag eerst BefQut.1
daar bin ich ook bei!Dj Skitzo wrote:17 juli free festival, kom ik wel als het goed is
het enige waar ik niet op hoop is dat er weer op het laatste moment afgezegd gaat worden
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dan ga je toq met lui van hardtraxx man... doe ik ookDj Skitzo wrote:het enige waar ik niet op hoop is dat er weer op het laatste moment afgezegd gaat worden
die beuken vaak nog beter door dan 'vrienden'...
trouwens, wij op hardtraxx izjn toch je vrienden
Ik, maarten en Rico kende elkaar ook niet, al had ik maarten 1 x gezien en vrijdag ging het perfect 
ja moet toch iets achter de hand hebben dus denk wel dat zoiets te bespreken valtdj-rico01 wrote:dan ga je toq met lui van hardtraxx man... doe ik ookDj Skitzo wrote:het enige waar ik niet op hoop is dat er weer op het laatste moment afgezegd gaat worden![]()
die beuken vaak nog beter door dan 'vrienden'...
trouwens, wij op hardtraxx izjn toch je vrienden
Zit ik in Spanje!Dj Skitzo wrote:17 juli free festival, kom ik wel als het goed is
.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen? 
haha vet man!Teknizion wrote:.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen?
die lui zijn volgens mij ook echt chill heb ze op msn, of 1 daarvan
Ja dat zijn ze ook jaDj Skitzo wrote:haha vet man!Teknizion wrote:.. ik zaterdag 15 minuten met sam van bioweapon aan de lijn heb gehangen? En dat ik waarschijnlijk met ze ga chillen?
die lui zijn volgens mij ook echt chill heb ze op msn, of 1 daarvan