Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
whahahaFRArnold wrote:Dan heb je niet veel verdiend dus...biscuit wrote:dank u ik lach vrijwel nooit of ik ben zo zat als ik weet niet watRavenwood wrote:mooie glimlach heb jij![]()
autootje is zelf gekocht met mijn eigen zuurverdiende geld
Why So Serious? XDbiscuit wrote:dank u ik lach vrijwel nooitRavenwood wrote:mooie glimlach heb jij![]()
-
E
salaris is per maand niet veel
Die reacties, waaahahaha
En Rico, dat eind shot klopt niet... Wacht..
-edit-

Zo.
-edit-

Zo.
Last edited by maarten1410 on 06 Jun 2010 22:01, edited 1 time in total.
Wist je dat je op het forum heel erg je best kan doen om iets leuks te organiseren en iets nieuws en dat het direct met de grond gelijk gemaakt word!
Interview met Abyss & Judge kunnen we dus helaas vergeten in de Hardtraxx Krant! Jammer!
Heel leuk initiatief als je niet 50-60 mensen gaat PM'en die er totaal niet op zitten te wachten. Doe je maar lekker op een ander forum 
Waarom zouden leden er niet op zitten wachten.
Ik krijg alleen maar positieve en leuke reacties!
Ik krijg alleen maar positieve en leuke reacties!
Interview Vantage PointFRArnold wrote:Wist je dat je op het forum heel erg je best kan doen om iets leuks te organiseren en iets nieuws en dat het direct met de grond gelijk gemaakt word!
Interview met Abyss & Judge kunnen we dus helaas vergeten in de Hardtraxx Krant! Jammer!
De Hardtraxx Krant is gesloten schat!maarten1410 wrote:Interview Vantage PointFRArnold wrote:Wist je dat je op het forum heel erg je best kan doen om iets leuks te organiseren en iets nieuws en dat het direct met de grond gelijk gemaakt word!
Dat moet ik dan maar op je woord geloven. Maar daarvoor is het forum niet bedoelt, om andere leden een mass PM te sturen, en vooral niet de indruk wekken dat het een "Hardtraxx" krant is, want ik heb er totaal niks mee te maken. Hou het in een topic, en hou het daar bij 
Thx dat je me de kans wilt geven!Jor-D wrote:Dat moet ik dan maar op je woord geloven. Maar daarvoor is het forum niet bedoelt, om andere leden een mass PM te sturen, en vooral niet de indruk wekken dat het een "Hardtraxx" krant is, want ik heb er totaal niks mee te maken. Hou het in een topic, en hou het daar bij
Dan maak je een nieuw topicFRArnold wrote:Thx dat je me de kans wilt geven!Jor-D wrote:Dat moet ik dan maar op je woord geloven. Maar daarvoor is het forum niet bedoelt, om andere leden een mass PM te sturen, en vooral niet de indruk wekken dat het een "Hardtraxx" krant is, want ik heb er totaal niks mee te maken. Hou het in een topic, en hou het daar bij
-
G
wist je dat ik een PM daarover kreeg en die binnen 10 seconden had weggegooidFRArnold wrote:De Hardtraxx Krant is gesloten schat!maarten1410 wrote:Interview Vantage PointFRArnold wrote:Wist je dat je op het forum heel erg je best kan doen om iets leuks te organiseren en iets nieuws en dat het direct met de grond gelijk gemaakt word!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:Die reacties, waaahahahaEn Rico, dat eind shot klopt niet... Wacht..
-edit-
Zo.
-
E
en bedankt! 
Jongens, doe is normaal tegen buskruit.
Hij heeft dat paard van zijn vader gekregen en hij ziet nog zuur van het harde werken voor zijn 45-km karretje.
Respect Buskruit Style. Volgende week op Fackhorse.fm
Hij heeft dat paard van zijn vader gekregen en hij ziet nog zuur van het harde werken voor zijn 45-km karretje.
biscuit wrote:en bedankt!
komt wel goed, volgend jaar zijn we het vergeten
Je had het kunnen wetenbiscuit wrote:en bedankt!
FRArnold wrote:Jongens, doe is normaal tegen buskruit.
Inderdaad, dit was echt een open doel van 25 bij 10 kilometer. Maargoed, toen je zelf opmerkingen maakte over Million kon dit ineens wel.Kepro wrote:Je had het kunnen wetenbiscuit wrote:en bedankt!maar vat het niet persoonlijk op