...wij een bob hebben gevonden voor bevrijdingsdag om naar zwolle te rijden 
geniaal is dat een bob hebben
zo slecht... jammerlorennzkee wrote:Barcalona verloren heeft met 3-1
Hardtraxx Meeting!!! Ben er namelijk ookDj Skitzo wrote:...wij een bob hebben gevonden voor bevrijdingsdag om naar zwolle te rijden
ben benieuwdProfaNe wrote:.... mijn youtube kanaal http://www.youtube.com/user/ProfaN33 is,, en dat er binnekort gruwlijke edit bij komtbeter dan de vorige + professioneler (qua time-ing enz..)

iSenSe` wrote:wist je dat ik ontzettend hard in mn boks geschijte heb
en hard hoor.... poeh!
Die is wel tof! Ik heb er ook eentje van Billa bong.Ravenwood wrote:... ik net een nieuwe pet heb besteld![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/BillabongRavenwood wrote:billabong heeft altijd wel tof spul!
sterkte!lorennzkee wrote: Nu even een weekje zonder draaien...
+1ProfaNe wrote:sterkte!lorennzkee wrote: Nu even een weekje zonder draaien...
je monitoren hard aan hebben staan?Dj Skitzo wrote:ik net me monitoren uberhard aan had staan en kippenvel kreeg
:')KSwoosh wrote:je monitoren hard aan hebben staan?Dj Skitzo wrote:ik net me monitoren uberhard aan had staan en kippenvel kreeg
ik zet meestal me speakers aan en draai daar nrs opik heb het niet zo op de visualisations :')
gelukkig bestaan er ook monitoren waar geluid uit komtKSwoosh wrote:je monitoren hard aan hebben staan?Dj Skitzo wrote:ik net me monitoren uberhard aan had staan en kippenvel kreeg
ik zet meestal me speakers aan en draai daar nrs opik heb het niet zo op de visualisations :')
InderdaadOverload wrote:gelukkig bestaan er ook monitoren waar geluid uit komtKSwoosh wrote:je monitoren hard aan hebben staan?Dj Skitzo wrote:ik net me monitoren uberhard aan had staan en kippenvel kreeg
dat zijn toch toch egt de speakers die er aan zittenOverload wrote:gelukkig bestaan er ook monitoren waar geluid uit komtKSwoosh wrote:je monitoren hard aan hebben staan?Dj Skitzo wrote:ik net me monitoren uberhard aan had staan en kippenvel kreeg