Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:41 
 

Luxion schreef:
..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald! :clap:

gratz!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proficiat! Ook al een wagen gekocht?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald! :clap:


weer een roekeloze bestuurder erbij :woot:

:beer:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe je nu ook raampje open en keihard hardstyle aan, zodat iedereen je aan zit te kijken van WTF? :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:41 
 
Hardtraxxer

@chris: ja zeker, alweer 1 xd
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch? :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
@chris: ja zeker, alweer 1 xd
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch? :P


haha xd Van harte jongen!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:55 
 
Hardtraxxer

Machiel schreef:
Luxion schreef:
@chris: ja zeker, alweer 1 xd
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch? :P


haha xd Van harte jongen!

dankjewel :)
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald! :clap:


Gefeliciteerd!!

Wist je ook dat ik volgende week donderdag opmoet :woot:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
doe je nu ook raampje open en keihard hardstyle aan, zodat iedereen je aan zit te kijken van WTF? :P

Kan hij net zo goed de track WTF zelf draaien :P

als de mensen zijn muziek horen gaat het gelijk van:

Afbeelding

en ze zeggen kijk schat,weer zon verpest kind
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trek het je niet aan C, dat jij niet meer te redden bent, wil nog niet zeggen dat Luxion ook zo wordt xd
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:46 
 
Hardtraxxer

hahahahhaha :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Luxion schreef:
..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald! :clap:

super! jij rijdt zaterdag naar de theraparty?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:52 
 
Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:
Luxion schreef:
..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald! :clap:

super! jij rijdt zaterdag naar de theraparty?

kan m dinsdag pas ophalen :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
dj-rico01 schreef:
Luxion schreef:
..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald! :clap:

super! jij rijdt zaterdag naar de theraparty?

kan m dinsdag pas ophalen :thumbdown:


gewoon rijd joh xd
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Trek het je niet aan C, dat jij niet meer te redden bent, wil nog niet zeggen dat Luxion ook zo wordt xd


nja ik kan er al mee leven
maar luuk,tja
sterkte jonge :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:19 
 
Hardtraxxer

Dj C-Mind schreef:
Chukkels schreef:
Trek het je niet aan C, dat jij niet meer te redden bent, wil nog niet zeggen dat Luxion ook zo wordt xd


nja ik kan er al mee leven
maar luuk,tja
sterkte jonge :P

dankje :cry:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
@chris: ja zeker, alweer 1 xd
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch? :P


Komt ook lekker sjonnie over. :lol:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:14 
 

Dennis Aka Mash schreef:
Luxion schreef:
@chris: ja zeker, alweer 1 xd
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch? :P


Komt ook lekker sjonnie over. :lol:

tegenwoordig noemen ze dat natuurlijk New Kids-ig :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:20 
 
Hardtraxxer

noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier :worship:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:14 
 

waarom haalt iedereen de laatste tijd al die oude topics omhoog xd
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat is in!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier :worship:

:innocent:

Zit je net een lekker nummer te luisteren, komt er zo'n verkeerslicht aan... ja dan maar met ramen open.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Luxion schreef:
noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier :worship:

:innocent:

Zit je net een lekker nummer te luisteren, komt er zo'n verkeerslicht aan... ja dan maar met ramen open.


Ik kan het moeilijk doen met ons mam zn twingo. Kan de raam wel open doen + geluid hard, maar dan hoor je alleen hard geruis :P kutboxen. Met ons pap zn wagen natuurlijk wel HARD ^^
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
maarten1410 schreef:
Luxion schreef:
noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier :worship:

:innocent:

Zit je net een lekker nummer te luisteren, komt er zo'n verkeerslicht aan... ja dan maar met ramen open.


Ik kan het moeilijk doen met ons mam zn twingo. Kan de raam wel open doen + geluid hard, maar dan hoor je alleen hard geruis :P kutboxen. Met ons pap zn wagen natuurlijk wel HARD ^^


Subwoofertje aanschaffen :)
Bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:30 
 

of gewoon naar de plaatselijke tuning shop brengen :P
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic