gratz!Luxion wrote:..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
weer een roekeloze bestuurder erbijLuxion wrote:..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald!
doe je nu ook raampje open en keihard hardstyle aan, zodat iedereen je aan zit te kijken van WTF? 
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
@chris: ja zeker, alweer 1
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch?
hahaLuxion wrote:@chris: ja zeker, alweer 1![]()
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2014
dankjewelMachiel wrote:hahaLuxion wrote:@chris: ja zeker, alweer 1![]()
@chukkels: ja, dat is wel mijn plan ja hahahaha, groot gelijk toch?Van harte jongen!
Gefeliciteerd!!Luxion wrote:..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald!
Wist je ook dat ik volgende week donderdag opmoet
Kan hij net zo goed de track WTF zelf draaienChukkels wrote:doe je nu ook raampje open en keihard hardstyle aan, zodat iedereen je aan zit te kijken van WTF?
als de mensen zijn muziek horen gaat het gelijk van:

en ze zeggen kijk schat,weer zon verpest kind
Trek het je niet aan C, dat jij niet meer te redden bent, wil nog niet zeggen dat Luxion ook zo wordt 
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2014
hahahahhaha

-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
super! jij rijdt zaterdag naar de theraparty?Luxion wrote:..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald!
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2014
kan m dinsdag pas ophalendj-rico01 wrote:super! jij rijdt zaterdag naar de theraparty?Luxion wrote:..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald!
gewoon rijd johLuxion wrote:kan m dinsdag pas ophalendj-rico01 wrote:super! jij rijdt zaterdag naar de theraparty?Luxion wrote:..ik zojuist mijn rijbewijs heb behaald!
nja ik kan er al mee levenChukkels wrote:Trek het je niet aan C, dat jij niet meer te redden bent, wil nog niet zeggen dat Luxion ook zo wordt
maar luuk,tja
sterkte jonge
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2014
dankjeDj C-Mind wrote:nja ik kan er al mee levenChukkels wrote:Trek het je niet aan C, dat jij niet meer te redden bent, wil nog niet zeggen dat Luxion ook zo wordt
maar luuk,tja
sterkte jonge
Komt ook lekker sjonnie over.Luxion wrote:@chris: ja zeker, alweer 1![]()
-
G
tegenwoordig noemen ze dat natuurlijk New Kids-igDennis Aka Mash wrote:Komt ook lekker sjonnie over.Luxion wrote:@chris: ja zeker, alweer 1![]()
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2014
noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier 
-
G
waarom haalt iedereen de laatste tijd al die oude topics omhoog 
Luxion wrote:noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier
Zit je net een lekker nummer te luisteren, komt er zo'n verkeerslicht aan... ja dan maar met ramen open.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik kan het moeilijk doen met ons mam zn twingo. Kan de raam wel open doen + geluid hard, maar dan hoor je alleen hard geruismaarten1410 wrote:Luxion wrote:noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier![]()
Zit je net een lekker nummer te luisteren, komt er zo'n verkeerslicht aan... ja dan maar met ramen open.
Subwoofertje aanschaffenfreddyadu8 wrote:Ik kan het moeilijk doen met ons mam zn twingo. Kan de raam wel open doen + geluid hard, maar dan hoor je alleen hard geruismaarten1410 wrote:Luxion wrote:noem het hoe je het noemen wilt, ik doe het toch wel en ben vast niet de enige hier![]()
Zit je net een lekker nummer te luisteren, komt er zo'n verkeerslicht aan... ja dan maar met ramen open.kutboxen. Met ons pap zn wagen natuurlijk wel HARD
-
G
of gewoon naar de plaatselijke tuning shop brengen