Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 09:54 

Hardtraxx Veteran

Redelijk in lijn met jouw voorspelling:

simon10pont schreef:
Wat is jullie verwachte top 2 voor het WK wielrennen komend weekend?

Mannen:
Wout Van Aert & Sonny Colbrelli

Vrouwen:
Annemiek Van Vleuten & Marianne Vos (en als outsider Marlen Reusser)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 11:12 

Hardtraxx Veteran

Top 3 is vaak onvoorspelbaar, maar Wout van Aert zal wel in de top 3 zitten en op het hoogste treetje zou ik mooi vinden. Gun het hem, aangezien Van der Poel nog niet 100% is. Sagan voor zijn 4e titel zou ook wel baas zijn, die kan op het WK altijd iets meer. Verder Colbrelli, Mohoric, Cort, Valgren, Politt, Hayter en Pidcock wel mannen in vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 11:42 

Hardtraxxer

1. Pidcock
2. Alaphilippe
3. Van Aert
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 21:45 

Hardtraxx Elite

Wat een fantastisch wereldkampioenschap! Top sfeer en iedereen welkom. Uiteindelijk toch blij met sterke Julian Alaphilippe. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2025 21:59 

Hardtraxx Elite

Wat een heerlijke koers was milan san remo zeg. Hulde voo MvdP
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 11:18 

Hardtraxx Newbie

Wielrennen is echt een geweldige sport, zowel fysiek als mentaal. Ik merk dat het niet alleen helpt om conditie op te bouwen, maar ook om je hoofd leeg te maken na een lange dag. Vooral rijden in de natuur geeft een extra gevoel van vrijheid. Zijn er hier mensen die voornamelijk solo rijden, of juist liever in een groep? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 15:21 

Hardtraxxer

Solo, alhoewel ik de laatste tijd nauwelijks meer op de fiets zit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2025 22:22 

Hardtraxx Beheerder

honeymoojack schreef:
Wielrennen is echt een geweldige sport, zowel fysiek als mentaal. Ik merk dat het niet alleen helpt om conditie op te bouwen, maar ook om je hoofd leeg te maken na een lange dag. Vooral rijden in de natuur geeft een extra gevoel van vrijheid. Zijn er hier mensen die voornamelijk solo rijden, of juist liever in een groep? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik rijd 95% v/d tijd solo. Helpt zoals je zegt mentaal erg goed (weinig te klagen, maar na een drukke werkdag heel chill), maar ik vind met een groep vrienden rijden echt ontzettend gezellig, helaas weinig groepen waarmee ik kan fietsen, wordt toch tijd dat ik eens wat clubs ga opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 09:54 

Hardtraxx Veteran

85% van de tijd met een groep, of minstens met één andere. Heb ook wel iemand nodig om me een beetje te motiveren of door die open stukken polder hier heen te sleuren. Ben dit seizoen ook nog niet geweest, maar nu het beter weer wordt zal ik binnenkort mijn ijzeren ros weer eens klaarmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2025 17:33 

Hardtraxx Elite

Liever solo. Muziekie op en kop leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 08:46 

Hardtraxx Veteran

Ik rij ook vaak solo, kun je je eigen tempo lekker aanhouden. Deze week ook weer 2x naar het werk fietsen denk ik (ongev 28 km, dus net geen uurtje trappen), wordt dinsdag en woensdag echt lekker weer zo te zien. Enige nadeel is dat ik dan rond 05:15 al uit bed moet :P Vind samen fietsen wel gezelliger en qua motivatie fijner idd, merk wel dat ik dan ook echt harder kan fietsen als ik iemand heb waaraan ik me kan "optrekken" zeg maar, omdat je je toch niet wil laten kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 19:48 

Hardtraxx Beheerder

corneelwr schreef:
Ik rij ook vaak solo, kun je je eigen tempo lekker aanhouden. Deze week ook weer 2x naar het werk fietsen denk ik (ongev 28 km, dus net geen uurtje trappen), wordt dinsdag en woensdag echt lekker weer zo te zien. Enige nadeel is dat ik dan rond 05:15 al uit bed moet :P Vind samen fietsen wel gezelliger en qua motivatie fijner idd, merk wel dat ik dan ook echt harder kan fietsen als ik iemand heb waaraan ik me kan "optrekken" zeg maar, omdat je je toch niet wil laten kennen.

Wanneer gaan we fietsen Cro! Meeting in the middle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 08:22 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
corneelwr schreef:

Wanneer gaan we fietsen Cro! Meeting in the middle.

Keesie ouwe tijger. W.m.b. een datum prikken in mei? April zit akelig vol :$
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic