Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Lenny wrote:Lotto-Jumbo moet nu gewoon gaan helpen zoals hun ploegleider al aankondigde. Dit zou een enorme boost geven voor het Nederlandse wielrennen wat in de jeugd aardig aan het afsterven is.

Leggo. :D
Haha, dit zet Oleg Tinkov (de baas van Tinkoff-Saxo) op twitter:
Image

Na aanleiding van een handaflossing van Sanchez & Aru vandaag.

Zou helemaal mooi zijn, 3 ploegen die Dumoulin ondersteunen xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Haha helemaal gek die Tinkoff. Maar god wat zou het mooi en verdiend zijn, vandaag ook gewoon weer ff 3 seconden pakken :worship:
Bierkoning
last seen 13 days ago
Nog mensen die de Giro volgen? Kruiswijk lijkt het gewoon te gaan flikken :D
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Pommer wrote:Nog mensen die de Giro volgen? Kruiswijk lijkt het gewoon te gaan flikken :D
De eerste grote ronde die ik niet live kan volgen (vanwege stage) in jaren, lijkt er een Nederlander te gaan winnen xd
Maar wel mooi dat hij het zo goed doet, ik heb er alle vertrouwen in. Eerste Nederlander ooit in de Giro toch?
Bierkoning
last seen 13 days ago
Chroman wrote:
Pommer wrote:Nog mensen die de Giro volgen? Kruiswijk lijkt het gewoon te gaan flikken :D
De eerste grote ronde die ik niet live kan volgen (vanwege stage) in jaren, lijkt er een Nederlander te gaan winnen xd
Maar wel mooi dat hij het zo goed doet, ik heb er alle vertrouwen in. Eerste Nederlander ooit in de Giro toch?
Klopt, sowieso pas de 3e Nederlander na Janssen en Zoetemelk die een grote ronde kan winnen. Maar het is nog niet zover natuurlijk. We zijn qua topsport toch wel aardig goed bezig met ons landje (buiten het voetbal om).
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Maakt een goede kans om het te gaan redden, bergop lijkt hij mij niet te kloppen :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wil het wel, moet helaas werken overdag :(
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Valpartij Kruijswijk Stort daarna in. Jammer, hij was zo lekker op weg.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
##@#@@# :mad:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
zat er aan te komen...wel fucked-up
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
AniThing wrote:zat er aan te komen...wel fucked-up
Zat er aan te komen? Die val? :/
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Zat er aan te komen :lol:

Niet echt
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 1 day ago
vind het wel een goede, laatst zei iemand in de shout volgens mij nog dat er vast wel weer een valpartijtje zal zijn waardoor hij niet wint, komt er een valpartij xd
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Youri! wrote:
Zat er aan te komen? Die val? :/
dat er iets fouts zou gaan waardoor die op het laatste moment z'n trui kwijt zou zijn
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Cruelty wrote:Hoezo dat nou weer xd
nederlanders hebben bijna altijd pech als ze bijna iets winnen :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ben het eens met anithing. Nederlanders zijn vaak geen echte 'killers'.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Bump

Lekker gereden Tom :worship:
Bierkoning
last seen 13 days ago
Poh ja wat een baas, rijdt iedereen gewoon even op een minuut. We worden dit jaar en ook vorig jaar sws wel erg verwend als Nederlanders zijnde. Kan me nog een tijd herinneren dat we 8 jaar moesten wachten op een touretappe xd Toch apart dat het ineens zo omgekeerd is, juist na het wegvallen van Nederlands' grootste sponsor in het wielrennen (al is het Rabobank jeugdprogramma wel gewoon door gegaan). Misschien heeft dit juist goed uitgepakt doordat Nederlandse renners sneller naar een buitenlandse ploeg gaan en daar harder/beter worden ofzo.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Nog mensen naar het WK aan het turen? Ik zie een supersterke Boom. En Benoot en Wellens gaven ook wel een goede indruk. Op basis van wat ik heb gezien denk ik dat Dumoulin mee zal strijgen voor de prijzen, wie verwachten jullie?
Hardtraxx Crew
4899 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
simon10pont wrote:Nog mensen naar het WK aan het turen? Ik zie een supersterke Boom. En Benoot en Wellens gaven ook wel een goede indruk. Op basis van wat ik heb gezien denk ik dat Dumoulin mee zal strijgen voor de prijzen, wie verwachten jullie?
So far ziet het er prima uit, zou tof zijn als Nederland de clean sweep kan pakken hier.

Daarbij: dik 6 uur op de fiets op dit tempo :surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
simon10pont wrote:Nog mensen naar het WK aan het turen? Ik zie een supersterke Boom. En Benoot en Wellens gaven ook wel een goede indruk. Op basis van wat ik heb gezien denk ik dat Dumoulin mee zal strijgen voor de prijzen, wie verwachten jullie?
Dit parcours lijkt me niet ideaal voor Dumoulin. Zal denk ik wel wel uitlopen op een sprint met een uitgedund peloton.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Nee het is zeker geen evident parcours om los te komen/te blijven. Maar zeker niet onmogelijk, we gaan het zien.

De ideale koers gereden door Sagan maar wat een anti-climax dat de verbinding weg viel...
Last edited by simon10pont on 24 Sep 2017 16:41, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Sagan dus. Jammer van de verbroken verbinding
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Giga bumpje :$

Wat is jullie verwachte top 3 voor het WK wielrennen komend weekend?

Mannen:
1.Primoz Roglic (Jawel) :cool:
2.Wout Van Aert
3.Sonny Colbrelli

Vrouwen:
1. Annemiek Van Vleuten
2. Lotte Kopecky
3. Liane Lippert
Hardtraxx Veteran
5514 posts member since 2010
1. Van Aert
2. Roglic
3. Valgren

Maar ik verwacht wel wat panne en valpartijtjes. Het kan echt alle kanten op :innocent: