Oxbow wrote:Wie denk dat jij het is Mol? jij bent de expert bij uitstekMol wrote:
Ik denk dat de diegene meest links wint
Oxbow wrote:Wie denk dat jij het is Mol? jij bent de expert bij uitstekMol wrote:
K vind die buitenlandse wel grappig. Van mij mag die Karin er wel uit, maar dat zou ook best wel de mol kunnen zijnParvuz wrote:Was weer een leuke aflevering!
Alleen jammer van Horace.Had liever die buitenlander zien vertrekken.
Puur omdat ik niet weet wie het is.
Ik weet echt niet wie de mol is. Ik zie het vanzelf wel.
Ik vind dat Karin zeer verdacht is..FRArnold wrote:K vind die buitenlandse wel grappig. Van mij mag die Karin er wel uit, maar dat zou ook best wel de mol kunnen zijnParvuz wrote:Was weer een leuke aflevering!
Alleen jammer van Horace.Had liever die buitenlander zien vertrekken.
Puur omdat ik niet weet wie het is.
Ik weet echt niet wie de mol is. Ik zie het vanzelf wel.
Dat maakt het idd zo moeilijkParvuz wrote:Iedereen kan de mol zijn. Elke keer denk je, hee die doet wat verdachts. Maar de mol doet dat wel zo, zo dat het niet opvalt dus iemand die verdacht doet, is niet de mol. Behalve als de mol weet dat iedereen zo denkt. Dan gaat hij/zij extra verdacht doen. En als iemand niets verdacht doet en niet opvalt, kan dat ook de mol zijn. Want de mol moet niet opvallen. Maar niet opvallen is wel weer opvallend, dus is dat de mol niet. Behalve als de mol weet dat mensen zo denken.![]()
Fucking with your mind. Fucking with your mind.
Oxbow wrote:Anna Drijver zat een tijdje geleden bij Pauw & Witteman naast John de M..
toevallig he

denk es terug aan 2 jaar terug, toen die negroide vrouw t was. Die vonden ze ook te opzichtig en te domOxbow wrote:nooooh Jan is eruit, en hij was 1 van mijn hoofdverdachte![]()
zit nu dan vol op Anna. Jan heeft in z'n test ingezet op die Turk, dus die is het ook niet
Pepijn is gewoon fanatiek en wil graag winnen
Patrick is een twijfelgevalletje maar vind hem geen type om mol te zijn
Art is te opzichtig en wil volgens mij erg graag verdacht zijn en bij de executie was hij oprecht zenuwachtig, dus hij is het ook niet
Karin is ook een twijfelgeval maar in mijn opzicht te dom en lomp om mol te zijn
Dan maar Pepijn inruilen voor Jan, heb je alsnog een leuke finaleDaveytl wrote:Jan er uitVind ik erg jammer, was een erg goede/leuke speler.
Hoopte erg op een finale tussen Art, Jan en Anna, maar dat gaat dus niet door
Klopt! Is nu inderdaad mijn gedroomde finale, maar het zal wel zoiets worden als SoundosOxbow wrote:Dan maar Pepijn inruilen voor Jan, heb je alsnog een leuke finaleDaveytl wrote:Jan er uitVind ik erg jammer, was een erg goede/leuke speler.
Hoopte erg op een finale tussen Art, Jan en Anna, maar dat gaat dus niet door