Haha, word een interessante editie denk ik!
Oxbow, hij kon van te voren niet weten wie er over zou blijven
Oxbow, hij kon van te voren niet weten wie er over zou blijven
Dat ja! Heb nu al een hekel aan haarOxbow wrote:Neeeeeee Pepijn waarom heb je die kut marokkaan er niet gewoon uit gestemd
Vuurwerk = kunst = art. Test wordt gehouden in kunst(Art)museum. Art Rooijakkers?
Wie denk dat jij het is Mol? jij bent de expert bij uitstekMol wrote:
Beetje ver gezochtRavenwood wrote:het is Horace Cohen. Draai Cohen om, wordt Nehoc, dat bekent in het Mingreels 4, Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging, een mol...
Haha zie het nu ook staan. Leuk hoe ver mensen kunnen denken eh!Ravenwood wrote:het is Horace Cohen. Draai Cohen om, wordt Nehoc, dat bekent in het Mingreels 4, Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging, een mol...
Zij is vervelend en dom he?Daveytl wrote:Dat ja! Heb nu al een hekel aan haarOxbow wrote:Neeeeeee Pepijn waarom heb je die kut marokkaan er niet gewoon uit gestemd
Haha, er zit wel iets in ja.FRArnold wrote:Haha zie het nu ook staan. Leuk hoe ver mensen kunnen denken eh!Ravenwood wrote:het is Horace Cohen. Draai Cohen om, wordt Nehoc, dat bekent in het Mingreels 4, Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging, een mol...
Jah dat zeg ik dus, ArtWZY wrote:Het is die gene die op de begin foto een rood shirt aan hebt, met dat blonde geverfde haar, op zijn shirt staat een chinees teken, dat teken betekent in het NL: mol(kan ook fout zijn, heb t op me Phone onderzocht
Haha nee dat kun je wel zeggenOxbow wrote:Nee dat Chinese teken is te easy, heeft hij gewoon gedaan om de boel te fucken.
Vind nog steeds Anna erg verdacht en Pepijn ook een rare actie met dat mosselen
en die Hannah antwoordde verkeerd omdat ze daardoor verdacht wilde worden en dan is er een kans dat mensen op haar stemmen en dus meer fouten maken dat zij waardoor ze meer overlevingskans heeft (heeft niet veel geholpen alleen)
Hij had ook al een shirt aan met "don't trust everything you hear" ofzo iets erop.Oxbow wrote:Nee dat Chinese teken is te easy, heeft hij gewoon gedaan om de boel te fucken.
Precies dat dacht ik ook. Maar er zijn zoveel series op tv.roberttt wrote:Zal het vanavond wel kijken :-) heb het nog nooit gevolgd. Maar eens moet de eerste keer zijn
Dat was ik nooit van plan, tot een vriend me over haalde om het een kans te geven, dus bij dezeKSwoosh wrote:nog nooit gekeken en ook niet van plan