Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Zijn er mensen op HT die bijvoorbeeld wel eens bij een feest achter de bar staan?
Dit zelf lijkt me heel relaxed werk, maar geen idee waar aan te melden.

Iemand ideëen?
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Heel toevallig sprak ik wessel (weskeej) net, die meldde zich aan om op wish outdoor 2012 mee te helpen met de stage. Misschien kun je via die weg ook bij barwerk komen oid?
Ik zou zeggen neem contact op met hem, niet geschoten is altijd mis.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik heb op Q-Base gepraat met 2 barmeiden.

zo zag hun schema eruit:

- uur van te voren aanwezig
- bar opbouwen
- feest begint
- 2 x pauze
- feest afgelopen
- bar afbreken
- wachten tot dat elke bar klaar is
- wachten op loon

ze moesten ook werken op decibel en ze waren de volgende dag pas om 6:30 thuis. ;)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Werken bij een Qlimax en Hardbass is natuurlijk wel ultimate. Je zit midden in het geluid.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Bij wish en intents kun je je eigen gewoon aanmelden als vrijwilliger. Maar dat zijn ook geen commerciële organisaties. (dus ook geen loon vgm)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
RobertV wrote:Bij wish en intents kun je je eigen gewoon aanmelden als vrijwilliger. Maar dat zijn ook geen commerciële organisaties. (dus ook geen loon vgm)
Timmer en djshag hebben toch achter de bar gestaan bij Intents op zondag volgensmij. Die zullen er waarschijnlijk meer van afweten.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Als ik dat zou doen doe ik het één keer waarschijnlijk want halverwege mijn dienst loop ik dan gewoon het terrein op en zien ze me niet meer terug.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Lijkt mij op zich ook vet om eens achter de bar te werken op een feest, vraag me alleen af of het vervoer er naar toe voor je eigen rekening is?
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
als iemand hier weet waar je je kan aanmelden voor zoiets hou ik me aanbevolen :P...lijkt me er vet om keertje te werken op een festival ^^
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Sta via MJRTOM wel eens op feesten, heb zelf nog nooit op een Q/b2s event gewerkt maar mijn vriendin verkocht bijvoorbeeld tosti's op Defqon & Decibel. Best wel lopende band werk, en als je aan een drukke bar staat ga je ook kapot lijkt me.
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Heb paar keer bij Pump Up The 90's gewerkt, aan andere feesten ga ik me niet wagen :P Dan geniet ik liever aan de andere kant van de bar :D
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Klos wrote:Heb paar keer bij Pump Up The 90's gewerkt, aan andere feesten ga ik me niet wagen :P Dan geniet ik liever aan de andere kant van de bar :D
Maar hoe had je je daar voor aangemeld?
E
kijk eens in de feest-topic.
meer feesten die volgen ga ik zsm hier neer zetten als ik jullie hulp nodig heb.

in augustus komt van mij eigen nog een feest hiero.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
oostzaner wrote:ze moesten ook werken op decibel en ze waren de volgende dag pas om 6:30 thuis. ;)
Dan zou ik het dus echt niet doen :oh:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Bar opbouwen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gewoon die hele tent en al opzetten? In 1 uur? :huh:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
M'n vriendin werkte achter de bar op IQ09 geloof ik, reken maar dat je naar de klote bent na zo'n nachtje. Ze had ook maar 1x pauze geloof ik.
Toch leek het me supervet werk en ging ik naar die opdrachtgever, maar die nam alleen nog maar vrouwen aan. :sleep:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Dakpan wrote:M'n vriendin werkte achter de bar op IQ09 geloof ik, reken maar dat je naar de klote bent na zo'n nachtje. Ze had ook maar 1x pauze geloof ik.
Toch leek het me supervet werk en ging ik naar die opdrachtgever, maar die nam alleen nog maar vrouwen aan. :sleep:
beetje discriminerend, jammer
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
PierrePruuk wrote:Bar opbouwen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gewoon die hele tent en al opzetten? In 1 uur? :huh:
Ik denk dat ze daar me bedoelen alles klaar zetten enzo
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
dennis wrote:
RobertV wrote:Bij wish en intents kun je je eigen gewoon aanmelden als vrijwilliger. Maar dat zijn ook geen commerciële organisaties. (dus ook geen loon vgm)
Timmer en djshag hebben toch achter de bar gestaan bij Intents op zondag volgensmij. Die zullen er waarschijnlijk meer van afweten.
ja klopt! op zondag was dat met house.. op zich best chill, je staat met veels te veel man achter de bar dus erg druk heb je het niet elke keer :P Maar je kunt je idd gewoon opgeven als vrijwilliger op de kloontjes site ;)
Je krijgt ook geen loon maar er wordt wel goed gezorgd dwz: Een tent met eten en drinken alleen voor de vrijwilligers, je krijgt een shirtje etc. en een vrijwilligersbbq in curnonski met dbstf ^^
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Waarom zou je wille werken;ik zou me dood ergere dat ik moet werken met zon leuk feestje aan de andere van de bar. Ik werk zodat ik kan feesten. Dit lijkt me dus niks.
G
kheb zat mensen gezien die los gingen terwijl ze achter de bar stonden :P vooral @ Q-Base :P
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
KSwoosh wrote:kheb zat mensen gezien die los gingen terwijl ze achter de bar stonden :P vooral @ Q-Base :P
Ja dat klopt. vooral dat kleine mannetje bij de Tillt VS A2R stond bijna non stop los te gaan
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Heb een tijd geleden gewerkt op Defqon '08, Mysteryland '08, Defqon '09 en Mysteryland '09. 3 keer achter een bar en 1 keer als vervoerder van fusten bier. Heb wisselende ervaringen gehad.
Je moet altijd een beetje geluk hebben met de bar waar je staat. Je kan bijvoorbeeld vlakbij een stage of in een tent staan zodat je het feest een beetje meemaakt, maar je kunt ook achter een bar worden geplaatst die zich meer in een looproute bevindt.. dat is kut! ook degene die de bar managet kan heel relaxed zijn maar ook heel zeikerig.. op Defqon '08 kreeg ik 3.5 uur pauze en mocht ik de laatste 1,5 uur weg van de barmanager. Tijdens andere feesten heb ik ook wel eens 1 uur pauze gehad.. echt minder.
Heb ook 1 keer met een paar man rondgereden op een soort van golfkarretje waarmee we bierfusten verplaatsten van de ene naar de andere bar. dat was echt lachen omdat er steeds (wauze) mensen met ons mee probeerden te rijden. En we zagen het hele festivalterrein. Ik werkte trouwens via De Wit (http://www.dewitevents.nl/).
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 16 days ago
jRn wrote:
Klos wrote:Heb paar keer bij Pump Up The 90's gewerkt, aan andere feesten ga ik me niet wagen :P Dan geniet ik liever aan de andere kant van de bar :D
Maar hoe had je je daar voor aangemeld?
Als je weet wie of wat de boel regelt, moet je daar gewoon naartoe bellen :) Don't be shy, gewoon doen. Hoor je vanzelf wel of je verkeerd zit of niet en/of je kan werken te ja of te nee.
D
mag je los gaan als je achter de bar staat?