Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er mensen op HT die bijvoorbeeld wel eens bij een feest achter de bar staan?
Dit zelf lijkt me heel relaxed werk, maar geen idee waar aan te melden.

Iemand ideëen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel toevallig sprak ik wessel (weskeej) net, die meldde zich aan om op wish outdoor 2012 mee te helpen met de stage. Misschien kun je via die weg ook bij barwerk komen oid?
Ik zou zeggen neem contact op met hem, niet geschoten is altijd mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op Q-Base gepraat met 2 barmeiden.

zo zag hun schema eruit:

- uur van te voren aanwezig
- bar opbouwen
- feest begint
- 2 x pauze
- feest afgelopen
- bar afbreken
- wachten tot dat elke bar klaar is
- wachten op loon

ze moesten ook werken op decibel en ze waren de volgende dag pas om 6:30 thuis. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Werken bij een Qlimax en Hardbass is natuurlijk wel ultimate. Je zit midden in het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij wish en intents kun je je eigen gewoon aanmelden als vrijwilliger. Maar dat zijn ook geen commerciële organisaties. (dus ook geen loon vgm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Bij wish en intents kun je je eigen gewoon aanmelden als vrijwilliger. Maar dat zijn ook geen commerciële organisaties. (dus ook geen loon vgm)

Timmer en djshag hebben toch achter de bar gestaan bij Intents op zondag volgensmij. Die zullen er waarschijnlijk meer van afweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik dat zou doen doe ik het één keer waarschijnlijk want halverwege mijn dienst loop ik dan gewoon het terrein op en zien ze me niet meer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij op zich ook vet om eens achter de bar te werken op een feest, vraag me alleen af of het vervoer er naar toe voor je eigen rekening is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als iemand hier weet waar je je kan aanmelden voor zoiets hou ik me aanbevolen :P...lijkt me er vet om keertje te werken op een festival ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sta via MJRTOM wel eens op feesten, heb zelf nog nooit op een Q/b2s event gewerkt maar mijn vriendin verkocht bijvoorbeeld tosti's op Defqon & Decibel. Best wel lopende band werk, en als je aan een drukke bar staat ga je ook kapot lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb paar keer bij Pump Up The 90's gewerkt, aan andere feesten ga ik me niet wagen :P Dan geniet ik liever aan de andere kant van de bar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Heb paar keer bij Pump Up The 90's gewerkt, aan andere feesten ga ik me niet wagen :P Dan geniet ik liever aan de andere kant van de bar :D

Maar hoe had je je daar voor aangemeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:37 
 

kijk eens in de feest-topic.
meer feesten die volgen ga ik zsm hier neer zetten als ik jullie hulp nodig heb.


in augustus komt van mij eigen nog een feest hiero.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
ze moesten ook werken op decibel en ze waren de volgende dag pas om 6:30 thuis. ;)


Dan zou ik het dus echt niet doen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Bar opbouwen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gewoon die hele tent en al opzetten? In 1 uur? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vriendin werkte achter de bar op IQ09 geloof ik, reken maar dat je naar de klote bent na zo'n nachtje. Ze had ook maar 1x pauze geloof ik.
Toch leek het me supervet werk en ging ik naar die opdrachtgever, maar die nam alleen nog maar vrouwen aan. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
M'n vriendin werkte achter de bar op IQ09 geloof ik, reken maar dat je naar de klote bent na zo'n nachtje. Ze had ook maar 1x pauze geloof ik.
Toch leek het me supervet werk en ging ik naar die opdrachtgever, maar die nam alleen nog maar vrouwen aan. :sleep:


beetje discriminerend, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Bar opbouwen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gewoon die hele tent en al opzetten? In 1 uur? :huh:

Ik denk dat ze daar me bedoelen alles klaar zetten enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
RobertV schreef:
Bij wish en intents kun je je eigen gewoon aanmelden als vrijwilliger. Maar dat zijn ook geen commerciële organisaties. (dus ook geen loon vgm)

Timmer en djshag hebben toch achter de bar gestaan bij Intents op zondag volgensmij. Die zullen er waarschijnlijk meer van afweten.

ja klopt! op zondag was dat met house.. op zich best chill, je staat met veels te veel man achter de bar dus erg druk heb je het niet elke keer :P Maar je kunt je idd gewoon opgeven als vrijwilliger op de kloontjes site ;)
Je krijgt ook geen loon maar er wordt wel goed gezorgd dwz: Een tent met eten en drinken alleen voor de vrijwilligers, je krijgt een shirtje etc. en een vrijwilligersbbq in curnonski met dbstf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je wille werken;ik zou me dood ergere dat ik moet werken met zon leuk feestje aan de andere van de bar. Ik werk zodat ik kan feesten. Dit lijkt me dus niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:38 
 

kheb zat mensen gezien die los gingen terwijl ze achter de bar stonden :P vooral @ Q-Base :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kheb zat mensen gezien die los gingen terwijl ze achter de bar stonden :P vooral @ Q-Base :P

Ja dat klopt. vooral dat kleine mannetje bij de Tillt VS A2R stond bijna non stop los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een tijd geleden gewerkt op Defqon '08, Mysteryland '08, Defqon '09 en Mysteryland '09. 3 keer achter een bar en 1 keer als vervoerder van fusten bier. Heb wisselende ervaringen gehad.
Je moet altijd een beetje geluk hebben met de bar waar je staat. Je kan bijvoorbeeld vlakbij een stage of in een tent staan zodat je het feest een beetje meemaakt, maar je kunt ook achter een bar worden geplaatst die zich meer in een looproute bevindt.. dat is kut! ook degene die de bar managet kan heel relaxed zijn maar ook heel zeikerig.. op Defqon '08 kreeg ik 3.5 uur pauze en mocht ik de laatste 1,5 uur weg van de barmanager. Tijdens andere feesten heb ik ook wel eens 1 uur pauze gehad.. echt minder.
Heb ook 1 keer met een paar man rondgereden op een soort van golfkarretje waarmee we bierfusten verplaatsten van de ene naar de andere bar. dat was echt lachen omdat er steeds (wauze) mensen met ons mee probeerden te rijden. En we zagen het hele festivalterrein. Ik werkte trouwens via De Wit (http://www.dewitevents.nl/).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Klos schreef:
Heb paar keer bij Pump Up The 90's gewerkt, aan andere feesten ga ik me niet wagen :P Dan geniet ik liever aan de andere kant van de bar :D

Maar hoe had je je daar voor aangemeld?

Als je weet wie of wat de boel regelt, moet je daar gewoon naartoe bellen :) Don't be shy, gewoon doen. Hoor je vanzelf wel of je verkeerd zit of niet en/of je kan werken te ja of te nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:49 
 

mag je los gaan als je achter de bar staat?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic