Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Welke factor vind jij het belangrijkst op een feest?
Goed geluid 57%  57%  [ 52 ]
Genoeg ruimte 34%  34%  [ 31 ]
Goed zicht op het decor 4%  4%  [ 4 ]
Juiste temperatuur 5%  5%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 92
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ik wou net gaan zeggen, het valt me nog mee dat er niemand heeft gezegd: Genoeg drugs :')

Maar voor mij is ruimte echt het allerbelangrijkste! Ik kan ook wel op een plak staan stampen, geen probleem. Maar wat vind ik het heerlijk om overal heen te stuiteren :lol:


Wat ik ook irritant vind is dat ik op 1 of andere manier altijd in een looppad sta en dus telkens mensen langs me heb lopen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gekozen voor de belangrijkste factor als nr 1 : Goed geluid. Dat spreekt voor zich.
Als optie 2 heb ik gekozen voldoende ruimte, als je met z'n allen hutjemutje op elkaar zit en je echt helemaal geen ruimte hebt om los te gaan, wordt ik daar niet vrolijk van. Maar gelukkig is dat bijna nooit voor gekomen, alleen bij afgelopen Hardbass had ik wel regelmatig.

De andere 2 opties vind ik ook wel belangrijk, maar niet het aller belangrijkste. Een aangenaam temperatuurtje is natuurlijk altijd welkom, maar van het losgaan krijg je toch sowieso warm :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Jurheinen schreef:
Ik wou net gaan zeggen, het valt me nog mee dat er niemand heeft gezegd: Genoeg drugs :')

Maar voor mij is ruimte echt het allerbelangrijkste! Ik kan ook wel op een plak staan stampen, geen probleem. Maar wat vind ik het heerlijk om overal heen te stuiteren :lol:


Wat ik ook irritant vind is dat ik op 1 of andere manier altijd in een looppad sta en dus telkens mensen langs me heb lopen :')


Klopt! Komt denk ik omdat wij dan de ruimte op zoeken, en als je ergens heen wilt lopen je ook de ruimte op zoekt om snel weg te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben ook gegaan voor Ruime + geluid. 1 ding zeg ik. Theracords stage @ ground zero. Dat was ideaal, super zuiver hard geluid en genoeg stamp ruimte maar toch geen lege area. En de sfeer die daar was heb ik nog niet vaak mee gemaakt :thumbsup:. Vooral door de Hardtraxxers.
Maar als het super druk is op feesten en je echt maar amper kan bewegen is het niets. Dan sta ik te vloeken omdat ik wil losgaan... Dan komt ruimte toch wel boven geluid te staan. Temperatuur ligt nooit aan de organisatie zelf dus daar erger ik me niet zo aan, tenzij het staat te vriezen op een outdoor festival >.<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Jurheinen schreef:
Ik wou net gaan zeggen, het valt me nog mee dat er niemand heeft gezegd: Genoeg drugs :')

Maar voor mij is ruimte echt het allerbelangrijkste! Ik kan ook wel op een plak staan stampen, geen probleem. Maar wat vind ik het heerlijk om overal heen te stuiteren :lol:


Wat ik ook irritant vind is dat ik op 1 of andere manier altijd in een looppad sta en dus telkens mensen langs me heb lopen :')

Dat zei ik met andere woorden, maar ik word niet serieus genomen.
Dat zou ik ook zeker niet doen.
Dat levert imagoschade van Hardtraxx leden op.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic