Haha bijna allebei hetzelfde, alleen logitech versietje ouder/nieuwer, i dont know..hardaddict wrote:
maar die supertooth is echt geweldig
Haha bijna allebei hetzelfde, alleen logitech versietje ouder/nieuwer, i dont know..hardaddict wrote:
Deze heb ik ook, als dit de AV40 is. Heb ze nu denk ik ook een jaar en als ik nu het volume verander begint ie ook te kraken en doet de rechter box vaak raar.93Wesley93 wrote:![]()
ik heb zelf Behringer Truth B2030 actieve monitore, ik dacht 270 euro een jaar geleden en klinkt nog steeds primaAtraxisz wrote:Deze heb ik ook, als dit de AV40 is. Heb ze nu denk ik ook een jaar en als ik nu het volume verander begint ie ook te kraken en doet de rechter box vaak raar.93Wesley93 wrote:![]()
Ik heb ook een Logitech 5.1 setje bij mijn laptop/pc.
Iemand trouwens nog suggesties voor nieuwe actieve monitoren/boxen bij het draaien, maximaal 300 euro?

biscuit werkt bij een licht en geluid bedrijf dus ik neem aan dat hij wel ervaring met behringer heeft ja... het is ook gewoon waar. maarja goed genoeg voor thuis natuurlijkhidde wrote:Ik vraag me gewoon af hé.biscuit wrote:behringers zijn kut. kwaliteit is om je reet af te vegen.
Heb je ze getest of zeg je dat omdat iedereen dat zegt?

Dacht dat biscuit die ook heeft. Alleen komt daar maar eventjes geluid uit._theon_ wrote:whahahahahahaChukkels wrote:

Die zijn erg goed, maatje van me heeft ze ookRitsurt wrote:Super voor het echte beukwerk![]()
Harman Kardon Soundsticks III
True storydawasiknie wrote:Harman Kardon ziet er altijd beter uit dan ze klinken. Voor dat geld kan je echt veel beter spul halen.
Zoals? Behoorlijke uitspraak die je hier doet. Er staat hier zon setje beneden en er komt echt warm geluid uit.dawasiknie wrote:Harman Kardon ziet er altijd beter uit dan ze klinken. Voor dat geld kan je echt veel beter spul halen.