Goed iniatatief.Nando wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Maarja, dan zal de rest zich daaraan storen, omdat zij geen seks hebben ofzo.
Goed iniatatief.Nando wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Je mag er over praten, maar geen beelden laten zien. Prima, want ik mag ook mijn drugscollectie niet op dit forum laten zien.Nando wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Lachen toch.Olijfboompje wrote:Goed iniatatief.Nando wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Maarja, dan zal de rest zich daaraan storen, omdat zij geen seks hebben ofzo.
Haha, zekers...Nando wrote:Lachen toch.Olijfboompje wrote:Goed iniatatief.Nando wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Maarja, dan zal de rest zich daaraan storen, omdat zij geen seks hebben ofzo.Seksuele frustraties en zo.
Dude...Nando wrote:Frustraties bedoel je? Hoezo dat?
Jij zegt: I guess.Olijfboompje wrote:Dude...Nando wrote:Frustraties bedoel je? Hoezo dat?
Jij zet dat allemaal neer...
Ik reageer er alleen op?
Ik denk het.Nando wrote:Jij zegt: I guess.Olijfboompje wrote:Dude...Nando wrote:Frustraties bedoel je? Hoezo dat?
Jij zet dat allemaal neer...
Ik reageer er alleen op?
Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Skedoedelefloeps wrote:Joe no havin sex tonait?
Shizzle my dizzle!Olijfboompje wrote:Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzleSkedoedelefloeps wrote:Joe no havin sex tonait?
Dat ik frustraties heb, duh.Olijfboompje wrote:Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzle
Z'n korte termijn geheugen is achteruit gegaan. Hij nie snappie snappie. Waar hadden we het ook alweer over?Nando wrote:Dat ik frustraties heb, duh.Olijfboompje wrote:Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzleZo vaag is het niet, beter opletten.
Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend LezenNando wrote:Dat ik frustraties heb, duh.Olijfboompje wrote:Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzleZo vaag is het niet, beter opletten.
Meneer Robin snapt mij iig wel.Skedoedelefloeps wrote:
Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezen
Wat dan?Skedoedelefloeps wrote: Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezen
Nando wrote:Wat dan?Skedoedelefloeps wrote: Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezen
Olijfboompje wrote:Wat heb ik fout?Nando wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Pommer wrote:Mooie foto's hier zeg

tommetjeuh wrote:Pommer wrote:Mooie foto's hier zeg
ook een mooie foto

But that's me and my buddiesroberttt wrote:ON TOPIC !!! Gewoon foto's plaatsen, niet van negers! of andere halfnaakte mannen !
roberttt wrote:ON TOPIC !!! Gewoon foto's plaatsen, niet van negers! of andere getinte mannen !