Goed iniatatief.wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Maarja, dan zal de rest zich daaraan storen, omdat zij geen seks hebben ofzo.
Goed iniatatief.wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Je mag er over praten, maar geen beelden laten zien. Prima, want ik mag ook mijn drugscollectie niet op dit forum laten zien.wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Lachen toch.wrote:Goed iniatatief.wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Maarja, dan zal de rest zich daaraan storen, omdat zij geen seks hebben ofzo.
Haha, zekers...wrote:Lachen toch.wrote:Goed iniatatief.wrote:Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'?
Maarja, dan zal de rest zich daaraan storen, omdat zij geen seks hebben ofzo.Seksuele frustraties en zo.
Dude...wrote:Frustraties bedoel je? Hoezo dat?
Jij zegt: I guess.wrote:Dude...wrote:Frustraties bedoel je? Hoezo dat?
Jij zet dat allemaal neer...
Ik reageer er alleen op?
Ik denk het.wrote:Jij zegt: I guess.wrote:Dude...wrote:Frustraties bedoel je? Hoezo dat?
Jij zet dat allemaal neer...
Ik reageer er alleen op?
Wat heb ik fout?wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
wrote:Joe no havin sex tonait?
Shizzle my dizzle!wrote:Wat heb ik fout?wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzlewrote:Joe no havin sex tonait?
Dat ik frustraties heb, duh.wrote:Wat heb ik fout?wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzle
Z'n korte termijn geheugen is achteruit gegaan. Hij nie snappie snappie. Waar hadden we het ook alweer over?wrote:Dat ik frustraties heb, duh.wrote:Wat heb ik fout?wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzleZo vaag is het niet, beter opletten.
Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezenwrote:Dat ik frustraties heb, duh.wrote:Wat heb ik fout?wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
Dude, je praat echt vage shizzleZo vaag is het niet, beter opletten.
Meneer Robin snapt mij iig wel.wrote:
Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezen
Wat dan?wrote: Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezen
wrote:Wat dan?wrote: Dat vroeg die ook niet meneer Begrijpend Lezen
wrote:Wat heb ik fout?wrote:Redelijk normaal.Maar je hebt het iig fout.
wrote:Mooie foto's hier zeg

wrote:wrote:Mooie foto's hier zeg
ook een mooie foto

But that's me and my buddieswrote:ON TOPIC !!! Gewoon foto's plaatsen, niet van negers! of andere halfnaakte mannen !
wrote:ON TOPIC !!! Gewoon foto's plaatsen, niet van negers! of andere getinte mannen !