Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
drugs

jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zelfs in nuchtere staat vergeet je nog dingen. Hallo! Hij stond zo'n beetje 50% van de dag naast/voor/achter ons bij Dreamfields :P

Wat?
Echt?
Ik weet het echt niet meer man..
Blijkbaar viel je niet op? xd
_dp_ schreef:
Chukkels schreef:
drugs

jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs... :x

Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
_dp_ schreef:
Chukkels schreef:
drugs

jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs... :x

Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken.

Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden
:whistle:

Zoiets voelde ik al wel aankomen.

Echter, I don't care. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
_dp_ schreef:
Chukkels schreef:
drugs

jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs... :x

Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken.

Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde... ;) Het is ook gewoon triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde... ;) Het is ook gewoon triest


Jouw mening gaat niet op voor de rest van de wereld gelukkig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Zelfs in nuchtere staat vergeet je nog dingen. Hallo! Hij stond zo'n beetje 50% van de dag naast/voor/achter ons bij Dreamfields :P

Wat?
Echt?
Ik weet het echt niet meer man..
Blijkbaar viel je niet op? xd
_dp_ schreef:
Chukkels schreef:
drugs

jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs... :x

Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken.

Dan alsnog, waarom moet dat steeds?
Wat is daar nou lollig aan?
Het draagt er alleen aan bij dat de sfeer hier naar de klote gaat. (Voor zover die er kan zijn dan)
En daar heeft Davey dan wel een punt, tis namelijk ook best wel triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
_dp_ schreef:
Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde... ;) Het is ook gewoon triest


Jouw mening gaat niet op voor de rest van de wereld gelukkig :)

Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Olijfboompje schreef:
_dp_ schreef:
Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde... ;) Het is ook gewoon triest


Jouw mening gaat niet op voor de rest van de wereld gelukkig :)

Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloed



pak ff bij man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Dan alsnog, waarom moet dat steeds?
Wat is daar nou lollig aan?
Het draagt er alleen aan bij dat de sfeer hier naar de klote gaat. (Voor zover die er kan zijn dan)
En daar heeft Davey dan wel een punt, tis namelijk ook best wel triest.

Goed punt.

Kijk, je hebt meerdere manieren van handelen;

1- Je gaat erover bitchen (zoals de meeste hier)

Ik bestempel dit als onvolwassen gedrag

2- Je negeert het en gaat verder met je leven zonder er aandacht aan te schenken (zoals bijna niemand hier)

Ik bestempel dit als volwassen gedrag.

Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.
_dp_ schreef:
Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloed

Welke stemming?
Er word hier ook genoeg gehaat zonder drugs erin te betrekken. :thumbup:

Kijk naar hoe er bijvoorbeeld op biscuit gebitchted wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Piaaa schreef:
Dan alsnog, waarom moet dat steeds?
Wat is daar nou lollig aan?
Het draagt er alleen aan bij dat de sfeer hier naar de klote gaat. (Voor zover die er kan zijn dan)
En daar heeft Davey dan wel een punt, tis namelijk ook best wel triest.

Goed punt.

Kijk, je hebt meerdere manieren van handelen;

1- Je gaat erover bitchen (zoals de meeste hier)

Ik bestempel dit als onvolwassen gedrag

2- Je negeert het en gaat verder met je leven zonder er aandacht aan te schenken (zoals bijna niemand hier)

Ik bestempel dit als volwassen gedrag.

Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.
_dp_ schreef:
Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloed

Welke stemming?
Er word hier ook genoeg gehaat zonder drugs erin te betrekken. :thumbup:

Kijk naar hoe er bijvoorbeeld op biscuit gebitchted wordt.

Ben zelf sowieso niet van het reageren, dat weet je zelf ook.
Maar het kan toch ook gewoon leuk gehouden worden door de persoon zelf?
Zo niet, dan beschouw ik dat ook als onvolwassen gedrag, en dat is nu zeker aan de orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ben zelf sowieso niet van het reageren, dat weet je zelf ook.
Maar het kan toch ook gewoon leuk gehouden worden door de persoon zelf?
Zo niet, dan beschouw ik dat ook als onvolwassen gedrag, en dat is nu zeker aan de orde.

Klopt, ik schaar jou ook onder de noemer van volwassen gedrag.

Je hebt zekers een goed punt en Chukkels pleurt inderdaad alles vol met drugs.
Ik stoor mij er niet aan, maar kan zekers goed begrijpen dat anderen er zich aan kunnen storen.

Ik vind Chukkels ook zeker onvolwassen in deze posts, maar kan er helaas weinig aan doen, behalve het te negeren. :)

Jullie kunnen uiteraard allemaal Jor-D PM'en voor een ban richting Chukkels.
Dit zou ik humor vinden en zeer cool overigens :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Chukkels schreef:
drugs

jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs... :x

Jij weet ook echt alles van mijn leven af, chapeau! Kun je het even opschrijven en opsturen, want ik vergeet het meeste :(

@ de rest

Olijfboompje schreef:
I don't care. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

on-topic .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:

Kijk, je hebt meerdere manieren van handelen;

1- Je gaat erover bitchen (zoals de meeste hier)

Ik bestempel dit als onvolwassen gedrag

2- Je negeert het en gaat verder met je leven zonder er aandacht aan te schenken (zoals bijna niemand hier)

Ik bestempel dit als volwassen gedrag.

Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.

Ik bestempel het alleen maar kunnen praten over drugs (Voor de aandacht of omdat je echt alleen maar daar over kunt praten) als onvolwassen gedrag :/ Maargoed zal er niks meer over zeggen, mijn mening is duidelijk denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:38 
 

niet bitchen. foto`s dumpen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Olijfboompje schreef:

Kijk, je hebt meerdere manieren van handelen;

1- Je gaat erover bitchen (zoals de meeste hier)

Ik bestempel dit als onvolwassen gedrag

2- Je negeert het en gaat verder met je leven zonder er aandacht aan te schenken (zoals bijna niemand hier)

Ik bestempel dit als volwassen gedrag.

Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.

Ik bestempel het alleen maar kunnen praten over drugs (Voor de aandacht of omdat je echt alleen maar daar over kunt praten) als onvolwassen gedrag en het goedpraten hiervan vind ik niet veel volwassener eigenlijk :/ Maargoed zal er niks meer over zeggen, mijn mening is duidelijk denk ik :D

Oe, wie praat het goed?
Daar ben ik wel redelijk benieuwd naar :)

Echter ben ik het compleet met je oneens, sinds er over drugs gesproken kan worden ook op een zeer volwassen manier. Iets wat je hier namelijk niet impliceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Daar ben ik wel redelijk benieuwd naar :)

Echter ben ik het compleet met je oneens, sinds er over drugs gesproken kan worden ook op een zeer volwassen manier. Iets wat je hier namelijk niet impliceert.

Hehe sorry, je bent me te snel af. Had mijn reactie ondertussen al aangepast doordat ik je post net niet (goed) gelezen had ;) Mag van mij wel over drugs gesproken worden, ben juist heel openminded over drugsgebruik maar niet op deze manier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Daar ben ik wel redelijk benieuwd naar :)

Echter ben ik het compleet met je oneens, sinds er over drugs gesproken kan worden ook op een zeer volwassen manier. Iets wat je hier namelijk niet impliceert.

Hehe sorry, je bent me te snel af. Had mijn reactie ondertussen al aangepast doordat ik je post net niet (goed) gelezen had ;)

Nice :cool:

No problemo, beschouw deze post als een liefdesrelatie tussen een moederleeuw en haar welpje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik irriteer me ook aan al dat drugs gespam hiero. Wordt er kotsbeu van, al die tering junkies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ik irriteer me ook aan al dat drugs gespam hiero. Wordt er kotsbeu van, al die tering junkies.

Sowieso.

Beetje speed snatsen morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nog even doorbijten DP, ze gaan gewoon net zolang door tot dat Jordy niets anders meer kan dan al het gezwam over drugs verbieden; zal niet het eerste forum zijn waar het verboden is :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nog even doorbijten DP, ze gaan gewoon net zolang door tot dat Jordy niets anders meer kan dan al het gezwam over drugs verbieden; zal niet het eerste forum zijn waar het verboden is :corn:

Ai, ai, ai..
Dat zal mij zeker geen doorn in het oog zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Lyst schreef:
Nog even doorbijten DP, ze gaan gewoon net zolang door tot dat Jordy niets anders meer kan dan al het gezwam over drugs verbieden; zal niet het eerste forum zijn waar het verboden is :corn:

Ai, ai, ai..
Dat zal mij zeker geen doorn in het oog zijn!

Tja, 'drugs, sex & fun' draait het in het leven om toch? Dan maar eentje opschuiven en over seks praten, idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit een hint tot het 'Het grote seks topic'? :loving:
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic