jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs...Chukkels wrote:drugs
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat?Chukkels wrote: Zelfs in nuchtere staat vergeet je nog dingen. Hallo! Hij stond zo'n beetje 50% van de dag naast/voor/achter ons bij Dreamfields
Echt?
Ik weet het echt niet meer man..
Blijkbaar viel je niet op?
Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken._dp_ wrote:jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs...Chukkels wrote:drugs
Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft wordenJij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken._dp_ wrote:jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs...Chukkels wrote:drugs
Zoiets voelde ik al wel aankomen.Lyst wrote: Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden
Echter, I don't care.
Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde...Olijfboompje wrote:Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken._dp_ wrote:jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs...Chukkels wrote:drugs
Jouw mening gaat niet op voor de rest van de wereld gelukkig_dp_ wrote: Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde...Het is ook gewoon triest
Dan alsnog, waarom moet dat steeds?Olijfboompje wrote:Wat?Chukkels wrote: Zelfs in nuchtere staat vergeet je nog dingen. Hallo! Hij stond zo'n beetje 50% van de dag naast/voor/achter ons bij Dreamfields
Echt?
Ik weet het echt niet meer man..
Blijkbaar viel je niet op?
Jij moet wel heel kortzichtig zijn om niet in te zien dat hij dit doet om het merendeel van HT op de zenuwen te werken._dp_ wrote:jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs...Chukkels wrote:drugs
Wat is daar nou lollig aan?
Het draagt er alleen aan bij dat de sfeer hier naar de klote gaat. (Voor zover die er kan zijn dan)
En daar heeft Davey dan wel een punt, tis namelijk ook best wel triest.
Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloedOlijfboompje wrote:Jouw mening gaat niet op voor de rest van de wereld gelukkig_dp_ wrote: Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde...Het is ook gewoon triest
_dp_ wrote:Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloedOlijfboompje wrote:Jouw mening gaat niet op voor de rest van de wereld gelukkig_dp_ wrote: Conclusie van het verhaal blijft nog steeds hetzelfde...Het is ook gewoon triest
pak ff bij man!
Goed punt.Piaaa wrote: Dan alsnog, waarom moet dat steeds?
Het draagt er alleen aan bij dat de sfeer hier naar de klote gaat. (Voor zover die er kan zijn dan)
Kijk, je hebt meerdere manieren van handelen;
1- Je gaat erover bitchen (zoals de meeste hier)
Ik bestempel dit als onvolwassen gedrag
2- Je negeert het en gaat verder met je leven zonder er aandacht aan te schenken (zoals bijna niemand hier)
Ik bestempel dit als volwassen gedrag.
Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.
Welke stemming?_dp_ wrote: Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloed
Er word hier ook genoeg gehaat zonder drugs erin te betrekken.
Kijk naar hoe er bijvoorbeeld op biscuit gebitchted wordt.
Ben zelf sowieso niet van het reageren, dat weet je zelf ook.Olijfboompje wrote:Goed punt.Piaaa wrote: Dan alsnog, waarom moet dat steeds?
2- Je negeert het en gaat verder met je leven zonder er aandacht aan te schenken (zoals bijna niemand hier)
Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.Welke stemming?_dp_ wrote: Nee daarvoor is het ook een menig natuurlijk. Blijft wel jammer dat het hier schijnbaar alleen over drugs kan gaan en dit de stemming hier negatief beïnvloed
Er word hier ook genoeg gehaat zonder drugs erin te betrekken.![]()
Kijk naar hoe er bijvoorbeeld op biscuit gebitchted wordt.
Maar het kan toch ook gewoon leuk gehouden worden door de persoon zelf?
Zo niet, dan beschouw ik dat ook als onvolwassen gedrag, en dat is nu zeker aan de orde.
Klopt, ik schaar jou ook onder de noemer van volwassen gedrag.Piaaa wrote: Ben zelf sowieso niet van het reageren, dat weet je zelf ook.
Maar het kan toch ook gewoon leuk gehouden worden door de persoon zelf?
Zo niet, dan beschouw ik dat ook als onvolwassen gedrag, en dat is nu zeker aan de orde.
Je hebt zekers een goed punt en Chukkels pleurt inderdaad alles vol met drugs.
Ik stoor mij er niet aan, maar kan zekers goed begrijpen dat anderen er zich aan kunnen storen.
Ik vind Chukkels ook zeker onvolwassen in deze posts, maar kan er helaas weinig aan doen, behalve het te negeren.
Jullie kunnen uiteraard allemaal Jor-D PM'en voor een ban richting Chukkels.
Dit zou ik humor vinden en zeer cool overigens
Jij weet ook echt alles van mijn leven af, chapeau! Kun je het even opschrijven en opsturen, want ik vergeet het meeste_dp_ wrote:jou leven moet wel heel saai dat je zoveel drugs neemt en het ook alleen maar kan hebben over drugs...Chukkels wrote:drugs
@ de rest
Olijfboompje wrote:I don't care.![]()
Ik bestempel het alleen maar kunnen praten over drugs (Voor de aandacht of omdat je echt alleen maar daar over kunt praten) als onvolwassen gedragOlijfboompje wrote:
Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.
Last edited by _dp_ on 19 Jul 2011 20:38, edited 1 time in total.
-
E
niet bitchen. foto`s dumpen 
Oe, wie praat het goed?_dp_ wrote:Ik bestempel het alleen maar kunnen praten over drugs (Voor de aandacht of omdat je echt alleen maar daar over kunt praten) als onvolwassen gedrag en het goedpraten hiervan vind ik niet veel volwassener eigenlijkOlijfboompje wrote:
Als je het negeert en minder erop bitcht, dan kan ik jullie bijna wel een garantie geven dat dit minder gaat worden.Maargoed zal er niks meer over zeggen, mijn mening is duidelijk denk ik
Daar ben ik wel redelijk benieuwd naar
Echter ben ik het compleet met je oneens, sinds er over drugs gesproken kan worden ook op een zeer volwassen manier. Iets wat je hier namelijk niet impliceert.
Hehe sorry, je bent me te snel af. Had mijn reactie ondertussen al aangepast doordat ik je post net niet (goed) gelezen hadOlijfboompje wrote: Daar ben ik wel redelijk benieuwd naar
Echter ben ik het compleet met je oneens, sinds er over drugs gesproken kan worden ook op een zeer volwassen manier. Iets wat je hier namelijk niet impliceert.
Nice_dp_ wrote:Hehe sorry, je bent me te snel af. Had mijn reactie ondertussen al aangepast doordat ik je post net niet (goed) gelezen hadOlijfboompje wrote: Daar ben ik wel redelijk benieuwd naar
No problemo, beschouw deze post als een liefdesrelatie tussen een moederleeuw en haar welpje
Ik irriteer me ook aan al dat drugs gespam hiero. Wordt er kotsbeu van, al die tering junkies.
Sowieso.Kettingzaag wrote:Ik irriteer me ook aan al dat drugs gespam hiero. Wordt er kotsbeu van, al die tering junkies.
Beetje speed snatsen morgen?
Nog even doorbijten DP, ze gaan gewoon net zolang door tot dat Jordy niets anders meer kan dan al het gezwam over drugs verbieden; zal niet het eerste forum zijn waar het verboden is 
Ai, ai, ai..Lyst wrote:Nog even doorbijten DP, ze gaan gewoon net zolang door tot dat Jordy niets anders meer kan dan al het gezwam over drugs verbieden; zal niet het eerste forum zijn waar het verboden is
Dat zal mij zeker geen doorn in het oog zijn!
Tja, 'drugs, sex & fun' draait het in het leven om toch? Dan maar eentje opschuiven en over seks praten, iddOlijfboompje wrote:Ai, ai, ai..Lyst wrote:Nog even doorbijten DP, ze gaan gewoon net zolang door tot dat Jordy niets anders meer kan dan al het gezwam over drugs verbieden; zal niet het eerste forum zijn waar het verboden is
Dat zal mij zeker geen doorn in het oog zijn!